7 Reacties

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Denk dat er weinig verschil zit tussen jongens en meisjes cadeaus bij 1 jaar om heel eerlijk te zijn 😅. Zie persoonlijk ook totaal niet het verschil tussen jongens en meisjes spul… je kan zeggen een keukentje voor een meisje en een werkplek voor een jongen maar zie niet in waarom dat niet visa versa kan… sterker nog, ik zou het motiveren 😉. Zelf krijgt onze dochter een compleet ingerichte speelhoek voor haar verjaardag 🥰: bankje voor om aan te tekenen, opbergers voor boekjes en Duplo of whatever en mooi versierd 🤩

4 jaar geleden

Ik dacht aan een tipi tentje, loopwagentje, vormenstoof, xylofoon, kleurpotloden, klei, vingerverven, kliederschort, kleurboek, Duplo, leertoren, kleuren met water dat soort dingetjes lijkt me leuk voor de periode van 1 naar 2 jaar.

4 jaar geleden

Hier krijgt onze zoon garage en van opa en oma een loopwagen, andere oma boerderij van little people

4 jaar geleden

Reactie op Juli21

Ik dacht aan een tipi tentje, loopwagentje, vormenstoof, xylofoon, kleurpot ...
Voor kleuren en verven heb ik laatst deze gekocht.. zijn geweldig lekker dik fijn in de hand.. ze kunnen gewoon met doekje van tafel of dergelijke schoon.. zit kwastje bij (en puntenslijper) voor eerst tekenen en dan met water overheen ben je aan verven.. is ook wel filmpje van, ook er meerdere pakken.. maar raadt deze zeker aan voor de kleintjes die nog veel te ontdekken hebben.. 😇

4 jaar geleden

Wat hier echt een hit was voor mijn zoontje maar wat ook voor meisjes is. Een olifant die ballen afschiet met geluidjes. En puzzels en een watertafel.

4 jaar geleden

Zag onwijs leuk houten speelgoed in de online Lidle shop!