20 Reacties Nieuwste boven Ik lees mee. Ik heb tot nu toe alleen het boekje “Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!” van Kluun...
Ik heb mijn man een leren armband gegeven met 3 zilveren rondjes met elk de naam van zijn kids erop en ik laat er nu 1 bij maken voor de volgende
Reactie op thisisirene Ik lees mee. Ik heb tot nu toe alleen het boekje “Help, ik heb mijn vrouw z ...
Die is hilarisch. Hadden wij nog liggen
Reactie op Famke123 Die is hilarisch. Hadden wij nog liggen
Ja echt hilarisch! 🤣
Wat een leuk idee. Ik lees mee
Reactie op thisisirene Ik lees mee. Ik heb tot nu toe alleen het boekje “Help, ik heb mijn vrouw z ...
Deze heb ik mijn man ook gegeven. We hebben er allebei veel plezier uit gehaald 😅
Lees ook mee. Maar vind dit boekje van Kluun wel interessant om te geven.
Mijn vriend vond die ook fantastisch! En ik mag hem niet van hem lezen 😂😂😂
Ik geef een zegelring met de voorletter erin gegraveerd, wel pas na de geboorte :)
Reactie op Line29 Mijn vriend vond die ook fantastisch! En ik mag hem niet van hem lezen 😂😂 ...
Hahaha omdat ie indruk op je wil maken denk ik, er staan handige tips in 🤣
Reactie op Line29 Mijn vriend vond die ook fantastisch! En ik mag hem niet van hem lezen 😂😂 ...
Jaa ik mad hem ook niet lezen, er staan tips in hoe je je vrouw gelukkig kunt maken. En en dat hormonale monsters zijn ;-)
Dat is bij mijn vriend helemaal niet goed gevallen. Die zag het even niet meer zitten na het lezen van dat boekje 😖
Reactie op thisisirene Hahaha omdat ie indruk op je wil maken denk ik, er staan handige tips in 🤣 ...
Hahaha, ik denk het. Want er komen in ene allemaal wijze uitspraken uit die hoek 😉
Reactie op fleurhan Jaa ik mad hem ook niet lezen, er staan tips in hoe je je vrouw gelukkig ku ...
Hormonale monsters 🙄
Reactie op marijke58 Dat is bij mijn vriend helemaal niet goed gevallen. Die zag het even niet m ...
Huh echt? Ik vind het zooo grappig en vrij luchtig. Grappig dat mensen dingen zo verschillend kunnen opvatten
Reactie op Line29 Hormonale monsters 🙄
Ja zijn we toch ook? Althans ik wel hoor, ben vaak een draak de laatste tijd! 🤣Beetje zelfspot hoor, come on!
Ik heb wat baby spulletjes gegeven met I❤️papa , vond hij helemaal leuk! Wel gelijk gezegd dat dit het enige met ❤️papa is wat erin komt, de rest ❤️mama 😜
Hipenmamabox.nl hebben ook leuke boxen voor aanstaande vaders!