36 Reacties

één jaar geleden

Ik vraag deels cadeaus en deel geld.. daarvan kopen we abonnementen van speeltuinen en dieren dingen hier in de buurt.. altijd handig!

één jaar geleden

Ik houd standaard een lijstje bij wat ik bijwerk als ik wat leuks tegenkom. ...
Hier inderdaad ook zo'n lijstje. Maar heb hem vaak alweer leeg voordat er een moment (verjaardag/sint/kerst) daar is, haha.

één jaar geleden

Mijn ideeen: Kiddiecutter of soortgelijk mes om te helpen in de keuken. UV pakje Knutsel spulletjes Fietsje Nieuwe schoenen Nieuwe jas Nieuwe laarzen Nieuw bed en benodigdheden Bedlampje (slaap trainer) Buitenspeelpak in grotere maat voor najaar/winter (van ielm)

één jaar geleden

Ik lees even mee! Ik zat zelf al te denken aan een zandbakje voor in de tuin!

één jaar geleden

Reactie op Jessie1998

Wij willen ons zoontje graag een learning tower geven 😊
Wij hebben dit al sinds kerst en wordt elke dag gebruikt! Hij klimt er zelf op en heeft z'n eigen houten lepel en kom en doet dan alsof ie roert en kookt terwijl ik in de keuken werk. Echt ideaal om hem bezig te houden en zelf dingen gedaan te krijgen. En hij i zoooo super fier dan! Echt top cadeau. Hij heeft op die toren bijvoorbeeld ook mee de kerstballen uit de boom gedaan 🤪

één jaar geleden

Wij denken trouwens ook aan buitenspeelgoed. Hij speelt supergraag in de tuin en daar kan hij meteen mee spelen. We vragen ook nog extra duplo, ook omdat hij daar al zo mooi mee speelt

één jaar geleden

Buiten keuken is ook echt een aanrader trouwens! Hier zelfs zo in trek dat hup na het ontbijt mevrouw al naar buiten wil 😂.

één jaar geleden

Krukje Ikea ook hier gemonteerd en ze is de hele tijd zoet. Bakje met pompoms en lege bekertjes en ze is een blij ei :-)

één jaar geleden

https://www.decathlon.nl/p/evenwichtsset-voor-peuter-en-kleutergym-2-6-jaar/_/R-p-307098?channable=02893b736b756964003237313339393353&mc=8545074&gclid=EAIaIQobChMI65q61O6a_gIVbhAGAB1eZArrEAQYASABEgIF1vD_BwE wij hadden dit gezien! Lijkt me best leuk, ook evt voor op t gras in de tuin

één jaar geleden

De klein konijn leesboekjes zijn hier erg in trek. Zijn interactief zonder digitaal te zijn. Kindermessen zodat hij kan gaan helpen in de keuken Kinderschort Kinderschaar Houten eet speelgoed dat hij kan snijden Inklapbare keuken (Lidl shop) Inklapbare werkbank (Lidl shop)

één jaar geleden

Wij gaan voor een speelhuisje in de tuin

één jaar geleden

Connetix is hier ook een groot succes. Nu bouwt ze nog eenvoudige torens, maar samen maken we hele bouwwerken. En buitenspeelgoed.

één jaar geleden

Ik zit hieraan te denken. Is een picknicktafel met parasol voor kinderen en als je het tafelblad weghaalt zitten er 2 bakken onder, voor bijvoorbeeld zand en water.

één jaar geleden

Reactie op fosch

Krukje Ikea ook hier gemonteerd en ze is de hele tijd zoet. Bakje met pompo ...
Wij hebben inderdaad ook deze leertoren en zijn er heel blij mee! Als we aan het koken zijn staat onze meid er altijd in en wil helpen met koken en snijdt zachtere groenten, schilt uien, het duurt allemaal wat langer maar ze vindt het geweldig om te helpen! En de laatste dagen wil ze de hele tijd een peer om die klein te snijden (en mama en papa mogen die dan eten 😂). Hier staat dus ook nog een kiddiecutter op het verlanglijstje, ze snijdt nu met een deegsnijder, ook van ikea. En ik denk dat een leertoren ook met 2 jaar nog heel handig is, bij een krukje moet je toch wel opletten dat ze niet per ongeluk een stap opzij doen en vallen

één jaar geleden

Wobbel Connetix Fietsje Zandbak Schommel

één jaar geleden

Stepje met 3 wielen Loopfiets Pyjama Schoentjes Duplo Laarsjes Uitje