36 Reacties
één jaar geleden
Ik vraag deels cadeaus en deel geld.. daarvan kopen we abonnementen van speeltuinen en dieren dingen hier in de buurt.. altijd handig!
één jaar geleden
Reactie op Jessie1998
Wij willen ons zoontje graag een learning tower geven 😊
Wij hebben dit al sinds kerst en wordt elke dag gebruikt! Hij klimt er zelf op en heeft z'n eigen houten lepel en kom en doet dan alsof ie roert en kookt terwijl ik in de keuken werk. Echt ideaal om hem bezig te houden en zelf dingen gedaan te krijgen. En hij i zoooo super fier dan! Echt top cadeau. Hij heeft op die toren bijvoorbeeld ook mee de kerstballen uit de boom gedaan 🤪
één jaar geleden
Wij denken trouwens ook aan buitenspeelgoed. Hij speelt supergraag in de tuin en daar kan hij meteen mee spelen. We vragen ook nog extra duplo, ook omdat hij daar al zo mooi mee speelt
één jaar geleden
https://www.decathlon.nl/p/evenwichtsset-voor-peuter-en-kleutergym-2-6-jaar/_/R-p-307098?channable=02893b736b756964003237313339393353&mc=8545074&gclid=EAIaIQobChMI65q61O6a_gIVbhAGAB1eZArrEAQYASABEgIF1vD_BwE wij hadden dit gezien! Lijkt me best leuk, ook evt voor op t gras in de tuin
één jaar geleden
De klein konijn leesboekjes zijn hier erg in trek. Zijn interactief zonder digitaal te zijn.
Kindermessen zodat hij kan gaan helpen in de keuken
Kinderschort
Kinderschaar
Houten eet speelgoed dat hij kan snijden
Inklapbare keuken (Lidl shop)
Inklapbare werkbank (Lidl shop)
één jaar geleden
Reactie op fosch
Krukje Ikea ook hier gemonteerd en ze is de hele tijd zoet. Bakje met pompo ...
Wij hebben inderdaad ook deze leertoren en zijn er heel blij mee! Als we aan het koken zijn staat onze meid er altijd in en wil helpen met koken en snijdt zachtere groenten, schilt uien, het duurt allemaal wat langer maar ze vindt het geweldig om te helpen! En de laatste dagen wil ze de hele tijd een peer om die klein te snijden (en mama en papa mogen die dan eten 😂). Hier staat dus ook nog een kiddiecutter op het verlanglijstje, ze snijdt nu met een deegsnijder, ook van ikea. En ik denk dat een leertoren ook met 2 jaar nog heel handig is, bij een krukje moet je toch wel opletten dat ze niet per ongeluk een stap opzij doen en vallen