12 Reacties
één jaar geleden
Wij gaan de slaapkamer helemaal vernieuwen voor haar verjaardag, en daarnaast wil ik kijken voor een baby Born pop (ze is helemaal gek van baby poppen die neemt ze overal mee naar toe, en die moet altijd samen met haar dansen, eten wassen enz.) en dan dingen die je bij de baby pop kan kopen en ik wil voor haar een leuk keukentje. (Ik wil veel van haar oude speelgoed weg doen waar ze niks mee doet).
één jaar geleden
Wij geven een leertoren, van de opa’s en oma’s krijgt ze een Timio met uitbreidingsset en koptelefoon. Verder heb ik vooral veel knutsel spulletjes en wat accessoires voor haar pop op het lijstje staan. Heb ook nog wat leuke eerste spelletjes van Djeco erop staan, die zien er erg leuk uit!
één jaar geleden
Ik weet ook echt niks voor onze dochter. Maar ze heeft vrijwel alles al wat hier onder staat😶🌫️
één jaar geleden
Ik heb een doneerpagina gemaakt waarop iedereen kan doneren. We gebruiken het geld voor een keukenhulpje en een wobbel. Aangegeven dat ze al de lovevery speelkit elke 3 maanden krijgt en ze al zoveel speelgoed heeft én in het kader van consuminderen 🤓
één jaar geleden
Mijn dochter heeft deze al en ze vind het fantastisch. Ze zou deze eigenlijk krijgen voor haar verjaardag 🎈
één jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Ik heb een doneerpagina gemaakt waarop iedereen kan doneren. We gebruiken h ...
Een doneerpagina? Wat een top idee! Waar maak je dat?
Hier een jongen maar op het lijstje
Voetbal goaltjes
Stuurwiel voor in z'n speelhuisje
Spaarpot
Zitzak
Wobbel
Boekjes
Pake en beppe geven een zandbak voor in hun eigen tuin
Overigens koop ik zelf een aantal cadeaus gewoon 2e hands dus die streep ik misschien wel af en dan vraag ik wel geld of kleertjes. Als hij er dan niet mee speelt is het voor mijn gevoel iets minder erg. Zo zonde anders..
Zo'n doneeriets lijkt me dan ook top!
één jaar geleden
Reactie op Famke123
Een doneerpagina? Wat een top idee! Waar maak je dat?
Hier een jongen maar ...
Met de app ‘doneeractie’ registreer je jezelf en maak je een actie aan die je dan met familie en vrienden kan delen 🥰🥳!