12 Reacties

één jaar geleden

Zandbak, trampoline Knutsel spulletjes Schooltas+ brood trommel en beker ( mits ze naar de peuterspeelzaal gaat natuurlijk) Step. Speelgoed voor in zandbak

één jaar geleden

-Hark en bezem -Dikke kleurpotloden plus puntenslijper -Plakkaatverf 2 jr uitwasbaar -Vingerverf uitwasbaar -Kleurboek verfboek -Gekleurd karton A3 -schildersezel -watertafel voor buiten -speeltjes voor in bad -mini picknicktafel -tipi tentje

één jaar geleden

Kinetisch zand Zwembadje Skippybal (skippiekoe) Autoraam stickers Bad foam figuren Keukentje Speelgoed kookset Electro Speeltentje Pyjama Duplo Play-Doh set Aquaplay Krijtbord Wobbel (starter) Ballenbak Spaarpot

één jaar geleden

Wij gaan de slaapkamer helemaal vernieuwen voor haar verjaardag, en daarnaast wil ik kijken voor een baby Born pop (ze is helemaal gek van baby poppen die neemt ze overal mee naar toe, en die moet altijd samen met haar dansen, eten wassen enz.) en dan dingen die je bij de baby pop kan kopen en ik wil voor haar een leuk keukentje. (Ik wil veel van haar oude speelgoed weg doen waar ze niks mee doet).

één jaar geleden

Een step met 2 wieltjes voor, watertafel of speelhoeken voor in de tuin

één jaar geleden

Wij geven een leertoren, van de opa’s en oma’s krijgt ze een Timio met uitbreidingsset en koptelefoon. Verder heb ik vooral veel knutsel spulletjes en wat accessoires voor haar pop op het lijstje staan. Heb ook nog wat leuke eerste spelletjes van Djeco erop staan, die zien er erg leuk uit!

één jaar geleden

Ik weet ook echt niks voor onze dochter. Maar ze heeft vrijwel alles al wat hier onder staat😶‍🌫️

één jaar geleden

Ik heb een doneerpagina gemaakt waarop iedereen kan doneren. We gebruiken het geld voor een keukenhulpje en een wobbel. Aangegeven dat ze al de lovevery speelkit elke 3 maanden krijgt en ze al zoveel speelgoed heeft én in het kader van consuminderen 🤓

één jaar geleden

Mijn dochter heeft deze al en ze vind het fantastisch. Ze zou deze eigenlijk krijgen voor haar verjaardag 🎈

één jaar geleden

Een Buitenspeelpak van ielm in een grotere maat. Beddengoed voor t nieuwe bed. Winterjas. Kiddiecutter mes. Kleur boekjes en stickers. Raam stickers voor in de auto. Laarsjes volgende maat.

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik heb een doneerpagina gemaakt waarop iedereen kan doneren. We gebruiken h ...
Een doneerpagina? Wat een top idee! Waar maak je dat? Hier een jongen maar op het lijstje Voetbal goaltjes Stuurwiel voor in z'n speelhuisje Spaarpot Zitzak Wobbel Boekjes Pake en beppe geven een zandbak voor in hun eigen tuin Overigens koop ik zelf een aantal cadeaus gewoon 2e hands dus die streep ik misschien wel af en dan vraag ik wel geld of kleertjes. Als hij er dan niet mee speelt is het voor mijn gevoel iets minder erg. Zo zonde anders.. Zo'n doneeriets lijkt me dan ook top!

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Een doneerpagina? Wat een top idee! Waar maak je dat? Hier een jongen maar ...
Met de app ‘doneeractie’ registreer je jezelf en maak je een actie aan die je dan met familie en vrienden kan delen 🥰🥳!