12 Reacties

4 jaar geleden

Canvas doek (action) en afwasbare verf. Hand of voetafdrukjes maken?

4 jaar geleden

Papier met dotjes verf erop in een zipper-bag doen en je baby hierop los laten gaan met handen/voeten. Kunstwerk gegarandeerd!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op AnnemijnN

Papier met dotjes verf erop in een zipper-bag doen en je baby hierop los la ...
Dit is super leuk! Hier ook al voor de opas en omas gedaan. Groot succes!

3 jaar geleden

Bij de Kruidvat had ik een fotoboekje gemaakt, kost 6 euro en met 25 foto’s die je zelf kan selecteren en in elkaar kan knutselen en je kiest een leuke lay out. Was een groot succes bij mijn vader :)

3 jaar geleden

Op pinterest staan super veel ideetjes!

3 jaar geleden

Deze hebben wij toen gemaakt van haar voetje.. pake is opa.. En bij beppe een bosje bloemen in pot waarvan groene stengels haar vingers (handafdruk) waren.. beide ideeën van pinterest

3 jaar geleden

Onderzetters met foto van je baby.

3 jaar geleden

Reactie op TVeenstra

Deze hebben wij toen gemaakt van haar voetje.. pake is opa.. En bij beppe ...
Deze is heel leuk 🤩

3 jaar geleden

Reactie op Jongmama

Deze is heel leuk 🤩
Ja gewoon canvas bij de action weg, verf en zwarte markeerstif.. heel mooi aandenken aan nu nog onze kleine boefjes.. ♡

3 jaar geleden

Ik had een setje besteld via bol.com om dit te maken! Ging echt super goed en hij was toen 10 weken ☺️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Lievelingsshirt van papa, lag eigenlijk al in de bak wegens te klein, voor dit cadeautje toch weer even aangetrokken 🙈. Was ook erg leuk om te maken, bij haar handjes merkte je echt dat ze de structuur van de verf voelde/ervaarde.