12 Reacties

5 jaar geleden

Even de apotheek bellen of kijken in de bijsluiter

5 jaar geleden

Dat werkt niet. Je kunt ze evt vijzelen en dan ergens doorheen doen zoals een hap brood met smeerbaar beleg. Beter niet combineren met zuivel

5 jaar geleden

Reactie op Coco

Dat werkt niet. Je kunt ze evt vijzelen en dan ergens doorheen doen zoals e ...
Thanks! Dan probeer ik dat, want ik gruwel er echt van馃檲 raar h猫

5 jaar geleden

Volgens mij is het de bedoeling dat je ze wel goed kauwt. Ik kauw er altijd op en dan neem ik water in mijn mond om dat te vermengen en dan slik ik het door. Heb wel een paar slokken drinken erbij nodig. Ik vindt ze zelf ook heel vies.

5 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Volgens mij is het de bedoeling dat je ze wel goed kauwt. Ik kauw er altijd ...
Gelukkig ben ik niet de enige! Jakkes

5 jaar geleden

Kauwen en water drinken. Ik heb ze al 2 jaar maar geloof me je went eraan. (Als je ze na je zwangerschap ook nog moet zou ik niet kauwen want dat in op lange termijn slecht voor je tanden)

5 jaar geleden

Die dingen heb ik ook (al bijna 4 jaar vanwege maagverkleining..) maar ik vind ze ook smerig! Alsof al die kleine korreltjes op je kiezen vast blijven zitten! 馃槱 ik meen mij te herinneren dat het ook in een oplosbare variant is.. 馃槵 misschien kun je daar eens naar vragen?

5 jaar geleden

Is er een reden dat je specifiek kauwtabletten hebt gekregen? Ik heb ook calcium tabletten, zijn gewoon van Kruidvat, 500mg per tablet dus idd 2x daags nemen. En die zijn gewoon om in te nemen met water, hoef je helemaal niet op te kauwen. Ik vind medicijnen met sinaasappelsmaak ook altijd verschrikkelijk, dan heb ik nog liever dat ze 'gewoon' vies zijn en naar medicijn smaken.

5 jaar geleden

Ik heb de poedervariant... CalDyn van metagenics... gewoon water erbij, even roeren en drinken. Ook sinaasappelsmaak.. en 1000mg calcium.

5 jaar geleden

Reactie op Elea

Is er een reden dat je specifiek kauwtabletten hebt gekregen? Ik heb ook ca ...
Ik heb geen idee of daar een specifieke reden achterzit. Ik heb ze naast Ascal gekregen, om zwangerschapsvergiftiging tegen te gaan...

5 jaar geleden

Reactie op LauraME

Die dingen heb ik ook (al bijna 4 jaar vanwege maagverkleining..) maar ik v ...
Ja precies dat! Het blijft echt vastzitten. Ik ga daar toch eens naar vragen, want om nou elke dag 2 x te moeten walgen is ook zo wat 馃ぃ

5 jaar geleden

Of oplosbare vragen ik heb zakjes met citroen smaak