Voor de tweede keer dat ik nu zwanger ben. Vorige keer fors misselijk geweest maar mbv cola kon ik mn maaltijden gewoon eten. Nu drie jaar later weer zwanger: veel misselijker en vermoeider, echt beperkend. De misselijkheid begon al met 5 weken. De eerste periode was t met cola te doen. Daarna kon ik cola ineens niet meer drinken. Verder gezocht en gemberthee met honing gevonden om te helpen tegen de misselijkheid. Na een week kon ik ook dat niet meer luchten of zien. Per toeval kwam ik er achter dat warme chocolademelk nu mijn misselijkheid genoeg helpt weg-ebben (naast pillen tegen de misselijkheid van de dokter) om te kunnen eten. Ik vroeg me af of er anderen zijn die ook merken dat warme chocolademelk helpt tegen de misselijkheid?
Wat grappig! Ik kwam er laatst ook achter dat chocomel helpt! Ik heb overigens alleen koude chocolademelk gedronken. Het hielp ook om te stoppen met trillen 馃槄 ik zat denk ik erg laag in mn suikers
Mij helpt het niet heb nu wel emesafene dat werkt wel echt.
Oh ja, ik gebruik ook emesafene. Zonder dat krijg ik bijna niks naar binnen. Maar ondanks de emesafene ben ik nog steeds geregeld wat misselijk en voor dat beetje helpt chocomelk dan weer dus.