14 Reacties

4 jaar geleden

De uitslag blijft staan als je hem openbreekt met een schroevendraaier. Je kan hem daarna heel makkelijk weer dicht krijgen ;)

4 jaar geleden

Ik had hm toevallig net opengemaakt. Er stond 2-3 op. Maar aan de streepjes aan de binnenkant kan ik niet veel aflezen. Er staan 3 streepjes, maar welke waarvoor is...? Geen idee

4 jaar geleden

Ik 馃檲 linker streepje bovenaan is de teststreep. Die van mij gaf 2-3 weken aan en ik was 5+2 dagen toen ik de test deed. Ik was gewoon benieuwd hoe donker die dan zou zijn 馃槆

4 jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Ik had hm toevallig net opengemaakt. Er stond 2-3 op. Maar aan de streepjes ...
Ja, ik snap ook niet waarom er 3 streepjes staan. Ik denk 茅茅n voor het bepalen van de indicatie hoe ver je bent en de andere ?

4 jaar geleden

Mijne zijn helaas helemaal niet duidelijk. Gaf ook 2-3 aan en ik ben vandaag 5+1

4 jaar geleden

De drie streepjes hebben te maken met verschillende drempelwaarden. Een zeer gevoelige streep, minder gevoelige streep en de controle streep. Op basis daarvan kan de test een inschatting maken hoeveel weken je zwanger bent. Als de minder gevoelige streep niet positief wordt maar de gevoelige wel > 1-2 weken, ook de minder gevoelige streep positief > 2-3 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Mijne zijn helaas helemaal niet duidelijk. Gaf ook 2-3 aan en ik ben vandaa ...
Ik denk daar de HCG waardes ook erg verschillen per persoon. Er hoeft niet gelijk iets aan de hand te zijn!

4 jaar geleden

Ik geloof dat ik dit niet snap :) Je ziet toch op het display welke lijn (al) zichtbaar is? Houd je er rekening mee dat de strepen indrogen?

4 jaar geleden

Reactie op OLove

Ik geloof dat ik dit niet snap :) Je ziet toch op het display welke lijn (a ...
Nee, op de display zie je niet welke strepen zichtbaar. Je ziet zwanger 1-2, 2-3 of 3+ staan op de display. De volgende dag zijn de strepen vaak nog niet droog.

4 jaar geleden

Ik ben morgen 6 weken als het goed is moet er dan toch 3+ komen te staan?

4 jaar geleden

Reactie op Tami

Ik ben morgen 6 weken als het goed is moet er dan toch 3+ komen te staan?
Ja dat klopt! Ik heb vandaag een test gedaan met 5+3, en hij geeft ook 3+ aan 馃コ

4 jaar geleden

Reactie op DWB

Ja dat klopt! Ik heb vandaag een test gedaan met 5+3, en hij geeft ook 3+ a ...
Fijn DWB馃槉 Tami, het hoeft niet altijd te betekenen dat je met 6 weken ook echt 3+ op het scherm krijgt. Het kan zijn dat je nog net niet genoeg hcg hebt aangemaakt volgens de clearblue 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Donja1991

Fijn DWB馃槉 Tami, het hoeft niet altijd te betekenen dat je met 6 weken oo ...
Dat is zeker waar! En het is slechts een indicatie natuurlijk 馃榿

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Mijne zijn helaas helemaal niet duidelijk. Gaf ook 2-3 aan en ik ben vandaa ...
Van me is om met drie streepjes is positiv of negativ