Nog meer dames die de clearbleu testen openbreken om naar de streepjes te kijken of ben ik de enige? 馃槄
Ik wacht totdat de uitslag van de display verdwijnt voordat ik aan de slag ga馃檭
Ik had hm toevallig net opengemaakt. Er stond 2-3 op. Maar aan de streepjes aan de binnenkant kan ik niet veel aflezen. Er staan 3 streepjes, maar welke waarvoor is...? Geen idee
Ik 馃檲 linker streepje bovenaan is de teststreep. Die van mij gaf 2-3 weken aan en ik was 5+2 dagen toen ik de test deed. Ik was gewoon benieuwd hoe donker die dan zou zijn 馃槆
De drie streepjes hebben te maken met verschillende drempelwaarden. Een zeer gevoelige streep, minder gevoelige streep en de controle streep. Op basis daarvan kan de test een inschatting maken hoeveel weken je zwanger bent. Als de minder gevoelige streep niet positief wordt maar de gevoelige wel > 1-2 weken, ook de minder gevoelige streep positief > 2-3 weken.
Ik geloof dat ik dit niet snap :) Je ziet toch op het display welke lijn (a ...
Nee, op de display zie je niet welke strepen zichtbaar. Je ziet zwanger 1-2, 2-3 of 3+ staan op de display. De volgende dag zijn de strepen vaak nog niet droog.
Ja dat klopt! Ik heb vandaag een test gedaan met 5+3, en hij geeft ook 3+ a ...
Fijn DWB馃槉
Tami, het hoeft niet altijd te betekenen dat je met 6 weken ook echt 3+ op het scherm krijgt. Het kan zijn dat je nog net niet genoeg hcg hebt aangemaakt volgens de clearblue 馃槉