4 Reacties

één jaar geleden

Heeeeeeel herkenbaar! Zeker sinds de komst van ons 2e zoontje. We noemen onze peuter een echte terrorpeuter! Hij is ook echt mega jaloers. Met name als wij met de baby bezig zijn, weet meneer zijn momenten te pakken en zijn de oren stuk 😂 Uiteraard zijn er ook leuke momentjes, maar soms…..

10 maanden geleden

Ja hoor, heel herkenbaar! Precies zoals je beschrijft, alles is een strijd. Ik merk hier wel dat het op het moment wel weer iets rustiger wordt. Hij is nu ruim twee en een half. Ik vergelijk het maar met de sprongetjes van toen ze een baby waren, denk dat ze nu ook gewoon flink aan het ontwikkelen zijn en dat het allemaal een reden heeft.

10 maanden geleden

Pfff zo herkenbaar. De jongste is hier inmiddels 16 maanden en doet alles na want grote broer doet, maar ook alle streken die de jongste doet.. worden vakkundig na gedaan door de oudste. Soms denk ik echt dat ik gek word 😅 gelukkig kunnen ze ook heeeeeel lief spelen samen.

10 maanden geleden

Oh gelukkig niet alleen hier….. denk soms weleens ligt het aan mij of hoezo doen je oren het niet….. pfffff fases I know maar deze mag voorbij graag haha