7 Reacties

5 jaar geleden

Ja die wil ik ook graag. Maar wat zijn goeie moltons en hoeslakentjes voor een co sleeper?

5 jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk gegaan voor een chicco next2me magic; waarom de meeste co-sleepers moet je open ritsen en dan hangt de zijkant in je bed. Ik wil hem snachts ivm borstvoeding en veiligheid open en dicht kunnen doen. Deze schuift in dus hoef je hem niet van het bed te halen of die flap tussen het bed en co-sleeper te drukken. Zoals ik zag in de winkel. Plus de handige refluxstand en dat hij iets groter was dan de andere. Het schommelen zag er makkelijker uit bij een nieuwe joie (schrijf je dat zo? )

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee. Ik hoor goede verhalen over de Chicco co sleeper maar er zijn best veel verschillende soorten. Weet iemand wat de verschillen zijn?

5 jaar geleden

Reactie op sannetje234

Ja die wil ik ook graag. Maar wat zijn goeie moltons en hoeslakentjes voor ...
Ik zie online dat het matras 86 x 50 cm is voor magic en dream 83 x 50. Ik moet mijn hoeslakens nog even passen. Ik had hiervoor grotere hoezen ivm celine wieg. Deze waren van jollein. Ik zie ze nu ook van meyco in de maten 50 x 90 :) die van chicco zelf vind ik niet zo mooi:)

5 jaar geleden

Ik ben ook heel benieuwd. Aangezien ons bed al vrij hoog is (66cm zonder klossen), vraag ik me af welke cosleeper het beste aansluit. En kan je die uberhaupt aan je boxspring vastmaken? Hoe doen jullie dat?

5 jaar geleden

Het hoeslaken + molton van 50 x 90 past om de chicco co-sleepers heen

5 jaar geleden

Ik ben ook heel benieuwd. Aangezien ons bed al vrij hoog is (66cm zonder kl ...
Onze chicco magic staat op de hoogste stand bij een bed van 66 cm. Als je de zijkant omlaag doet is deze 65/66 cm dus gelijk aan het bed. Ik durf niet te zeggen of andere hoger zijn. Ik weet van de vorige keer dat bed op klossen voor ons niks was, gezien mijn lengte. Ik moest dan met kruk zo鈥檔 beetje in bed komen馃槄