29 Reacties
5 jaar geleden
https://baby-race.nl/product/co-sleeper-wieg-babyrace/ Deze nemen wij in overweging! 😍
5 jaar geleden
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/wieg-mozes-funnababy-incl-standaard wij hebben deze gekregen en gaan wij de eerste weken naast ons bed gebruiken!
5 jaar geleden
Ik heb onlangs de co sleeper van kinderkraft aangeschaft, sluit precies goed aan op ons bed.. je kan hem in hoogte verstellen en de linker zoals de rechter kant kun je qua hoogte veranderen.. zo dus ook schuin als de baby net heeft gedronken dat hij niet plat blijft liggen en dat het drinken kan zakken.. ik vind het een ideaal ding!
5 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht. Merk Maxi Cosi. Vind het ideaal dat er een mand onder zit zodat je s nachts alle luiers, doekjes, spuugdoeken etc bij de hand hebt. En vind deze ook gewoon erg mooi.
Zocht hem om mp maar werd nauwelijks aangeboden, tot ik hem zag op mp als showroommodel van babypark. Dus voor een leuke prijs kunnen kopen!

5 jaar geleden
Ik had de chicco next to me gekocht maar weer verkocht omdat ik niet naar de maat heb gekeken 🙈 dom dom. Wij hebben namelijk een hoge boxspring en daar passen de meeste cosleepers niet naast.
Nu heb ik de Fillikid cosleeper bij bol.com gekocht. Deze past wel naast een boxspring.
Ik heb hem nog niet binnen dus even afwachten of het wat is.
5 jaar geleden
Ik lees even mee! Kennis van me heeft de Snuzpod 3 in 1 dus ik overwoog die, maar heb me er verder ook nog niet in verdiept 😊
5 jaar geleden
Ik heb op dit moment een maxi cosi iora staan maar ik las bij de consumentenbond dat dit soort cosleepers toch afgeraden worden omdat de binnenwand zacht is. Als de baby dan met het snuitje tegen de rand gaat liggen kan het stikken. Dus heb nu de Lilly van Petit Amelie besteld!
5 jaar geleden
Reactie op Bibi88x
Wij hebben deze gekocht. Merk Maxi Cosi. Vind het ideaal dat er een mand on ...

Wij hebben deze ook, ideaal met die mand er onder en hij past perfect naast ons boxspring-bed. Het frame is ook stevig, hij wiebelt niet zo heen en weer zoals ik bij sommige andere modellen heb gezien. Enige nadeel aan deze vind ik dat hij best wel dicht is door de uitneembare binnenvoering, ik weet dus niet of hij wel goed ‘ademt’.
5 jaar geleden
Reactie op Malefic
Wij hebben deze ook, ideaal met die mand er onder en hij past perfect naast ...
Dit is een redelijk brede cosleeper in vergelijking met anderen. De eerste tijd draait je kindje nog niet dus ligt hij ook niet tegen de rand aan. Lijkt mij ook niet dat dit ontwikkeld wordt door een merk als Maxi cosi als het niet veilig zou zijn.
Ik heb eerder de chicco next 2 me gehad maar die voelde veel minder stevig aan dan deze inderdaad.
5 jaar geleden
Reactie op Evy2020
Wij gaan weer een ledikantje ombouwen als cosleeper. Wij verwachten een lan ...
Klein? Van ons is het matras 85cm en kan er tot ruim 11 kg in... en zoiets zijn de meeste naar mijn idee.. haha.