12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gisteren een co alweer gekocht en wij hebben ook een boxspring..je kunt deze in hoogte verstellen alleen niet vast maken aan een latje van je bed.. Als je bv geeft raden ze aan de eerste maanden kindje op je kamer te laten slapen dat je het kindje hoort als hij op zijn filmpje zuigt en niet al over de flos aan het huilen is dan ben je te laat zeg maar..mijn ouders te hebben 6 mnd bij ons geslapen en dat ga ik nu weer doen..niks zo fijner om gelijk je kindje bij je te hebben en te kunnen voeden..en niet heel het huishouden wakker is

5 jaar geleden

Ik volg mee want hier zijn wij ook naar op zoek. Bij mijn dochtertje niet gehad, die heeft 4 weken wel bij ons op de kamer gelegen, gewoon in de bak van de kinderwagen. Ging ook prima maar een co-sleeper lijkt me toch fijn ook met de borstvoeding en nu 's nachts ook ivm lawaai voor andere kindje. Maar de meeste kunnen volgens mij inderdaad niet zo hoog..

5 jaar geleden

Onze beide kindjes hebben de eerste 6 maanden bij ons op de kamer gelegen (het plan is om dit ook met ons aankomende kindje te doen). Ze sliepen in hun ledikant, deze hadden we verhoogd en op wielen gezet zodat ze overdag ook op eigen kamer konden slapen.

5 jaar geleden

wij hebben ook een boxspring! waar maak je de cosleeper dan aan vast?

5 jaar geleden

Ik heb geen boxspring en geen cosleeper. Wij hadden een ledikant op de babykamer en een wiegje naast ons bed. Was wel gewoon hoog genoeg dat ik mn dochter er makkelijk uit kon tillen zonder helemaal uit bed te hoeven. Het plan was om 6 mnd bij ons te laten slapen, maar ze sliep onrustig en maakte zo veel geluid in haar slaap dat ik na 2 weken geen oog dicht te doen haar toch naar haar eigen kamer heb verplaatst. Vanaf toen ging ze ook ineens 5 脿 6 uur aan een stuk slapen, dus het was echt voor iedereen fijner. Nu bij de tweede beginnen we weer hetzelfde, wiegje naast het bed. Wie weet lukt t bij deze beter en anders staat er een ledikant klaar. Voor zover ik weet zijn de meeste cosleepers wel in hoogte verstelbaar zodat je ze aan kan passen op jouw bed. En als dat nog te laag is kan je evt bij een thuiszorg winkel klossen huren, die had ik ook onder mn eigen bed vanaf 36 wk omdat je bed bij een evt bevalling en tijdens de kraamweek op de goede hoogte moet staan voor de (verloskundige en de) kraamzorg. Die klossen zijn dus iig wel stevig genoeg voor onder een baby bedje. En als je de cosleeper niet aan je bed vast kan maken dan kan je misschien het geheel tegen een muur schuiven zodat het bedje klem staat tussen de muur en jullie bed? Dan krijg je zeker geen kier er tussen.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste 2 kinderen hebben we een troll cosleeper naast onze boxspring gehad. Superfijn bedje!

5 jaar geleden

Wij hebben een verhoogd bed en we hebben meerdere co sleepers geprobeerd maar geen 1 kan hoog genoeg helaas. We zetten hem nu gewoon in de slaapkamer

5 jaar geleden

Wij hebben ook een boxspring, vastgemaakt met spanbanden aan het bed. Wel hebben wij een gewoon ledikantje omgebouwd naar cosleeper. Kiind heeft hier een goede uitleg over :)

5 jaar geleden

Wij hebben een boxspring en co-sleeper. Deze kon idd niet vastgemaakt worden maar had het bedje tegen mijn kant aangezet en alle kanten van de co sleeper gewoon dicht. Het ging mij erom dat we elkaar konden horen en het was makkelijker met borstvoeding in de nacht. Daarnaast kon ik zo met m'n arm in de co-sleeper om te kriebelen als m'n zoontje onrustig was. Een gewoon wiegje of bedje zal wrsl ook volstaan maar deze had wel lekkere ventilatie en een schommelfunctie.

5 jaar geleden

Heb je die van Petit Amelie ook geprobeerd? Ons bed is ook hoog, maar deze paste wel

5 jaar geleden

Ik heb vandaag de fillikid cosleeper binnen gekregen en die pas perfect naast een hoge boxspring. Alle andere paste bij ons niet

5 jaar geleden

Wij hadden een cosleeper van Petite Amelie naast onze vorige boxspring, prima qua hoogte (en volgens mij ook in hoogte verstelbaar om goed aan te laten sluiten?). Kon idd niet vast maar je kon heel handig de spijltjes bedienen.. Inmiddels een nieuw bed en zwanger van een tweeling dus moeten nog even bedenken hoe we het deze keer willen gaan doen 馃槄