11 Reacties

4 jaar geleden

Mayonaise, tomatenketchup en een beetje worcestersaus

4 jaar geleden

Griekse yoghurt, lepeltje mayo voor de smaak, tomatenketchup of curry en soms voor de twist wat dille kruiden 馃構

4 jaar geleden

Mayonaise, paprikapoeder zoet en pikant, tomatenketchup zout en peper eventueel een klein beetje room.

4 jaar geleden

Cr猫me fraiche, tomaten ketchup, peper en zout. Worchestersaus en soms nog een dotje mayo

4 jaar geleden

Mayonaise, ketchup, cayennepoeder en paprikapoeder en normaal gesproken wodka of vieux maar die laat ik nu achterwege

4 jaar geleden

Och! Ik zie deze topic nu.... Ik moet voor komende kerst zelf zalmsalade maken en dacht hier gewoon de cocktail saus van de calve in te doen.. Maar daar zit dus 0.5% wisky in... Helemaal niet bij nagedacht! Weet iemand een kant en klare in de supermarkt waar geen alcohol in zit/verdampt?

4 jaar geleden

Reactie op Kiddie

Och! Ik zie deze topic nu.... Ik moet voor komende kerst zelf zalmsalade ma ...
Nee heb ik al overal uitgezocht, dan word zelf maken

4 jaar geleden

2B Slim heeft cocktailsaus zonder alcohol erin. Ook nog koolhydraat-en caloriearm. Is een hele lijn van. Wel wat prijziger en voor zover ik zie alleen online te koop...

4 jaar geleden

Kan dat mini beetje dat erin zit dan zoveel kwaad ? 馃槖

4 jaar geleden

Ik heb een cocktailsaus gevonden zonder Wiskey! Ik was zo blij want ik had hier zo鈥檔 extreme trek in. Probleem was dat dit was in Centreparcs dus moet hem nog even ergens vinden. In de koeling een plastic bakje en er stond op: ambachtelijk gemaakt.

4 jaar geleden

Zo鈥檔 zakje van Duyvis zag ik liggen! Daar ga ik het mee maken!