8 Reacties

4 jaar geleden
Hoi, ik nam RevitalTrax, wat een collageen supplement is. Daar stond in de bijsluiter, dat het onvoldoende getest is wat voor effect het heeft op de baby, en daarom raden ze het af om te nemen tijdens de zwangerschap. Dus ik ben hiermee gestopt.

4 jaar geleden
Reactie op daisy333
Hi! Ik gebruik ook revitaltrax. Normaal is dit gezond zou je zeggen, maar i ...
Ja precies, ik vermoed dat het op zich geen kwaad kan, maar stel je voor er is iets met de baby, dan vergeef ik het mezelf nooit. Ben ook gestopt met sport shakes etc.

4 jaar geleden
Reactie op daisy333
Inderdaad, denk ook het beste om te stoppen met alle extra’s en gewoon alle ...
Precies. Ik eet gewoon heel gezond en slik mama vitamines. Na de zwangerschap zie ik wel weer verder.

4 jaar geleden
Mijn verloskundige zou dit voor me uitzoeken. Ik gebruik collageen poeder en juist dat is belangrijk (zonder eten van vis en vlees) om alle aminozuren binnen te krijgen. Juist ook voor de zwangerschap. De verloskundige zou hier bij de 11 weken echo op terugkomen. Ik neem dit dus af en toe wel want eiwitten zijn zo belangrijk!

4 jaar geleden
Ik slikte dagelijks L-Lysine ivm steeds terugkerende koortslippen. Na overleg met mijn HA gestopt. Er is geen onderzoek gedaan naar mogelijke effecten op een ongeboren kind en bij twijfel kun je het gewoon beter laten en gewoon gezond eten volgens de schijf van 5 en de aanbevolen vitamines aanvullen tijdens de zwangerschap.