24 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op chan1994a
Hoe merk je dat je dat hebt dan?? Misschien domme vraag🙈 maar meer afschei ...
Jaa heb ook wel vaak branderig gevoel vandaar. En veel last van urineverlies. Maar daar voor ben ik al bij een bekken fysio. Word er gewoon heel onzeker van dit allemaal en weet me soms even geen raad. Want wil echt het beste voor de kleine man hij moet nog even een tijdje blijven zitten.

4 jaar geleden
Ik heb hier voor de zwangerschap ook heel erg last van gehad, regelmatig. Creme en al die dingen helpen niet. Ik heb van de huisarts toen een antibiotica gekregen, bestaat uit 2 pillen. Daarna nooit meer last van gehad (afkloppen). Ik zou dus echt vragen om een antibiotica, mocht je het nog niet geprobeerd hebben.

4 jaar geleden
Ik heb dit ook bij mijn vorige zwangerschap gehad. Heel vervelend! Vooral in de nacht had ik veel afscheiding en jeuk. Meteen naar ha gegaan en heb een 3 daags kuur gekregen. Dit waren soort van paaseieren wat ik inwendig moest gebruiken en deze hebben zeker geholpen. Weet even de naam niet..

4 jaar geleden
Reactie op SJDK
Ik had een bv aan het begin van mijn zwangerschap. Heb 12 weken lang gebloe ...
Heb af en toe een beetje branderig gevoel en soms wat jeuk. Heb al 2x zo'n ei gehad en ook al ander halve week een crème. En heb een kweekje laten maken die was verder goed

4 jaar geleden
Ik heb het bijna het hele eerste trimester gehad. Het hielp om katoenen ondergoed te dragen zonder inlegkruisjes, in de nacht helemaal geen ondergoed. Heb het idee dat dat erg hielp! Verder heb ik 3 keer behandeling via huisarts gehad en een crème. Het komt naar voren door een lagere weerstand, maar je draagt het altijd al bij je vertelde ze me. Dus misschien ook gezond eten en je vitamine pillen nemen voor de weerstand?

4 jaar geleden
Belangrijk is te weten waar het vandaan komt. Tuurlijk door zwangerschap heb je grote kans daarop. Maar was jij jezelf met zeep of met water? wat voor stoffen onderbroek draag je? Het kan ook een soa zijn, of blaasontsteking?
Ik heb zelf ook sneller last van dus ik slaap bijv zonder onderbroek. En was altijd met water. Anders vragen om een andere huisarts die even wilt kijken. Koppel dit ook even naar je verloskundige, straks ga je onnodig veel stress oplopen. Succes!

4 jaar geleden
Ooo ik liep het ook op door de geparfumeerde inlegkruisjes. Je vagina wordt daar "gestoord" van. En zo niet natuurlijk. Inlegkruisjes moeten echt parfum vrij zijn.

4 jaar geleden
Belangrijk is te weten waar het vandaan komt. Tuurlijk door zwangerschap he ...
Ik was alleen met water, draag katoenen ondergoed en was het altijd met neutraal wasmiddel. En soa kan niet want heb nu geen gemeenschap en heb nog nooit eerder seks gehad met een andere man behalve die van mij. Zal morgen weer even urine inleveren om dat weer uit te sluiten

4 jaar geleden
Alle goede antwoorden zijn al gegeven hier!
*Was je ondergoed een keer hoog op temperatuur en/of antibacterieel.
*verander van wasmiddel zonder geur
*geen wasverzachter als je dat gebruikte
*suiker verergert candida schimmels
*was je van onder zeker zonder zeepjes en andere producten, echt alléén met water.

4 jaar geleden
Je kan met een testkit van canestine testen op het een schimmelinfectie is of bacteriële vaginose. Dit laatste kan tot een vroeggeboorte leiden. Ook moet je dan een andere kuur krijgen. Ik Amerika doen ze dit: wat yoghurt in een ijsklontjes bakje invriezen en deze inbrengen. Weet niet of het werkt. Sterkte!