24 Reacties

4 jaar geleden

Hoe merk je dat je dat hebt dan?? Misschien domme vraag🙈 maar meer afscheiding is toch normaal. Of heb je nog meer klachten dan alleen afscheiding?

4 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hoe merk je dat je dat hebt dan?? Misschien domme vraag🙈 maar meer afschei ...
Jaa heb ook wel vaak branderig gevoel vandaar. En veel last van urineverlies. Maar daar voor ben ik al bij een bekken fysio. Word er gewoon heel onzeker van dit allemaal en weet me soms even geen raad. Want wil echt het beste voor de kleine man hij moet nog even een tijdje blijven zitten.

4 jaar geleden

Ik heb hier voor de zwangerschap ook heel erg last van gehad, regelmatig. Creme en al die dingen helpen niet. Ik heb van de huisarts toen een antibiotica gekregen, bestaat uit 2 pillen. Daarna nooit meer last van gehad (afkloppen). Ik zou dus echt vragen om een antibiotica, mocht je het nog niet geprobeerd hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Jaa heb ook wel vaak branderig gevoel vandaar. En veel last van urineverlie ...
Ja snap ik. Is echt niet fijn. Ik heb wel last van veel afscheiding. Word ik ook echt onzeker van. Maar heb verder geen klachten.

4 jaar geleden

Misschien het candida dieet??

4 jaar geleden

Reactie op YSMN.

Ik heb hier voor de zwangerschap ook heel erg last van gehad, regelmatig. C ...
Metronidazol heet het, alleen even nagaan of het tijdens zwangerschap mag. Heeft me echt goed gedaan!

4 jaar geleden

Ik heb dit ook bij mijn vorige zwangerschap gehad. Heel vervelend! Vooral in de nacht had ik veel afscheiding en jeuk. Meteen naar ha gegaan en heb een 3 daags kuur gekregen. Dit waren soort van paaseieren wat ik inwendig moest gebruiken en deze hebben zeker geholpen. Weet even de naam niet..

4 jaar geleden

Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik dacht dat je hier met voeding ook invloed op uit kan oefenen. Misschien goed om je eens in te verdiepen, het zou bijvoorbeeld kunnen helpen om bepaalde producten wat minder vaak te eten.

4 jaar geleden

Ik had een bv aan het begin van mijn zwangerschap. Heb 12 weken lang gebloed. Tot ze erachter kwamen dat het een bv was. Ik kreeg een kuur metrodinazol. Waar heb je last van? Wat heb je al gekregen voor middeltjes?

4 jaar geleden

Reactie op SJDK

Ik had een bv aan het begin van mijn zwangerschap. Heb 12 weken lang gebloe ...
Heb af en toe een beetje branderig gevoel en soms wat jeuk. Heb al 2x zo'n ei gehad en ook al ander halve week een crème. En heb een kweekje laten maken die was verder goed

4 jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Heb af en toe een beetje branderig gevoel en soms wat jeuk. Heb al 2x zo'n ...
Ik zou al je ondergoed en handdoeken even savonds in een emmer met pure dettol doen. Nachtje laten staan smorgens goed uitspoelen en dan wassen zonder wasmiddel etc.

4 jaar geleden

Candida wordt gevoed door suikers. Als je suiker mijdt voor een aantal dagen zal je zien dat je lichaam het zelf opruimt..

4 jaar geleden

Ik heb het bijna het hele eerste trimester gehad. Het hielp om katoenen ondergoed te dragen zonder inlegkruisjes, in de nacht helemaal geen ondergoed. Heb het idee dat dat erg hielp! Verder heb ik 3 keer behandeling via huisarts gehad en een crème. Het komt naar voren door een lagere weerstand, maar je draagt het altijd al bij je vertelde ze me. Dus misschien ook gezond eten en je vitamine pillen nemen voor de weerstand?

4 jaar geleden

Reactie op sammy boy

Ik heb het bijna het hele eerste trimester gehad. Het hielp om katoenen ond ...
Inderdaad. Dit is ook een heel goede tip: geen ondergoed in de nacht en alleen kantoenen slips

4 jaar geleden

Belangrijk is te weten waar het vandaan komt. Tuurlijk door zwangerschap heb je grote kans daarop. Maar was jij jezelf met zeep of met water? wat voor stoffen onderbroek draag je? Het kan ook een soa zijn, of blaasontsteking? Ik heb zelf ook sneller last van dus ik slaap bijv zonder onderbroek. En was altijd met water. Anders vragen om een andere huisarts die even wilt kijken. Koppel dit ook even naar je verloskundige, straks ga je onnodig veel stress oplopen. Succes!

4 jaar geleden

Ooo ik liep het ook op door de geparfumeerde inlegkruisjes. Je vagina wordt daar "gestoord" van. En zo niet natuurlijk. Inlegkruisjes moeten echt parfum vrij zijn.

4 jaar geleden

Belangrijk is te weten waar het vandaan komt. Tuurlijk door zwangerschap he ...
Ik was alleen met water, draag katoenen ondergoed en was het altijd met neutraal wasmiddel. En soa kan niet want heb nu geen gemeenschap en heb nog nooit eerder seks gehad met een andere man behalve die van mij. Zal morgen weer even urine inleveren om dat weer uit te sluiten

4 jaar geleden

Alle goede antwoorden zijn al gegeven hier! *Was je ondergoed een keer hoog op temperatuur en/of antibacterieel. *verander van wasmiddel zonder geur *geen wasverzachter als je dat gebruikte *suiker verergert candida schimmels *was je van onder zeker zonder zeepjes en andere producten, echt alléén met water.

4 jaar geleden

Je vriend/man ook zonder product zijn ding laten wassen en een keer met yoghurt smeren is ook nog een tip.

4 jaar geleden

Je kan met een testkit van canestine testen op het een schimmelinfectie is of bacteriële vaginose. Dit laatste kan tot een vroeggeboorte leiden. Ook moet je dan een andere kuur krijgen. Ik Amerika doen ze dit: wat yoghurt in een ijsklontjes bakje invriezen en deze inbrengen. Weet niet of het werkt. Sterkte!