14 Reacties

één jaar geleden

Ja van baby af aan incia zonnebrand

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Die gebruiken wij ook!!! Heel fijn en zonder troep 🥳

één jaar geleden

Zonnebrand van biodermal.. kan erg goed uit de test

één jaar geleden

Hier ook biodermal factor 50. En ze krijgt ook al een zonnehoedje op. M’n dochter der huid is heel licht.

één jaar geleden

Wij Anthalios factor 50 van La Roche Posau…speciaal voor de gevoelige huid, zit geen troep in. Onze dochter heeft heel gevoelige huid en hier kan ze goed tegen.

één jaar geleden

Wij hebben de factor 50 van Naif

één jaar geleden

Reactie op LisaW24

Wij hebben de factor 50 van Naif
Wij ook. Standaard gezichtje inwrijven als ie buiten gaat. Vind die wel heel vettig maar wel goed!

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Jaaaa deze 😍

één jaar geleden

La roche posay spray of eucerin kids spray

één jaar geleden

Ja zeker, want hij wil nooit een petje oid op. We smeren hem in met niveau sun kids 50+. De baby smeer ik eigelijk nooit in. Die houd ik uit de zon. Met fietsen oid doe ik die gewoon een licht shirtje met lange mouwtjes aan en een zonnehoedje op. Dan smeer ik wel even gezichtje/ hals etc in.

één jaar geleden

Wij smeren s ochtends en s middags na de dut factor 50, ook als ik niet heel zeker weet of we die dag veel buiten zijn. Gezicht doe ik met een (schone) foundationkwast en noemen we schminken. Ze vindt het fantastisch 😂 Verder lange kleding indien mogelijk, en soms een hoedje.

één jaar geleden

Hier ook nivea sun kids 50+. Sochtends standaard bij het aankleden. Zodra we naar buiten gaan nog een keer en smiddags na zijn slaapje weer

één jaar geleden

Avene spf 50.

één jaar geleden

https://vrijnatuurlijk.nl/zonnebrandcreme-test-2023/