11 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik de 2% bha exfoliant van paulas choice en dan een dagcrème van Paulas choice (kunnen wat prijzig zijn maar doe er erg lang mee, maar een klein beetje nodig) of dagcreme van origins en dat heeft heel goed geholpen met mijn huid. Ben nu voor het eerst zwanger dus weet nog niet of het blijft werken of ik wat anders zal moeten proberen maar nu 18 weken en het gaat nog goed 😊
5 jaar geleden
Ik heb die Kruidvat bruine pot,tea creme. Dag en nacht in 1,goedkoop en werkt super.Voor mijn ogen ook de bruine potten serie maar dan de vitamine oogcreme.
5 jaar geleden
Tot nu gebruik ik pure Shea Butter, wel iets duurder, maar de beste huid crème voor mij. Het is natuurlijk en er zit verder niets in. Sindsdien geen last meer gehad van mijn huid. Gekocht op de website van Natural Heroes, echt aan te bevelen
5 jaar geleden
Ik gebruik momenteel de effaclar reinigingsgel en duo+ creme van La Roche-Posay na bespreking met mijn dermatoloog. Was heel erg nodig...
5 jaar geleden
Je kan de vichy normaderm lijn gebruiken die is voor onzuiverheden. Je kan ook effaclar duo of h gebruiken
5 jaar geleden
Ik had zelf een hele onrustige huid, maar ben ook erg gevoelig voor pigment plekjes enzo. Sinds afgelopen zomer ben ik overgestapt op deze dagcrème, hij werkt voor mij super goed, en ik wil deze ook blijven gebruiken in mijn zwangerschap omdat er spf 40 in zit. Tegen de acne en onzuiverheden zou ik een goede cleanser kopen, die de huid goed soepel en open houd.