24 Reacties

2 jaar geleden

Kleuterpop en juf roos op YouTube!!! 😀

2 jaar geleden

https://open.spotify.com/playlist/4zT3LTAkHQyHXOsNmsJVyo?si=SvXk6YhOQD6KtKwsHIjazg&utm_source=copy-link

2 jaar geleden

Vooral dansen met tante Rita en wie doet de was is populair hierzo 😀

2 jaar geleden

Snap - Rosa Linn Betty- Brooke Fraser Something in the water - Brooke Fraser Passenger - Iggy Pop Whatever turns you on - Daniel Norgren Every little thing she does is magic - the police I can’t dance - Genesis La même - Maître Gims French kiss - Black M Jungle drum - Emmilíana Torrini Proud Mary - Tina Turner Ik heb dit ondanks de autocorrect helemaal voor je uitgetypt omdat het echt stuk voor stuk successen zijn, en de meesten zijn ook nog eens mijn smaak 😇

2 jaar geleden

De playlist ‘kinderliedjes voor peuters en kleuters’ doet het hier heel goed. En liedjes met een beetje bas - Dr Dre - California - Dr Dre - Still D.R.E. En nog andere nummers die mijn vriend altijd opzet Dansen gaat hier al maanden goed en nu maakt hij zelfs zijn eigen choreografie 😂 Schudden met zn billen, schudden met zn hoofd, op en neer stappen 🕺

2 jaar geleden

Hier een Elvis Presley fan! (Ja, beetje dankzij mama haha) maar hij vind het dus helemaal geweldig haha! Echte Rock en roller dus!

2 jaar geleden

Hihi, wat leuk! Hier een fan van Nijntje, maar ook van mijn eigen muziek en die van mijn man: metal en rock 💪🏻 dus ze headbangt heerlijk mee 😂😂

2 jaar geleden

Haha nou, wil best een lijst met jullie delen maar gok dat jullie er niet vrolijk van worden… dNb! onze dochter wel overigens 😂 die danst volop mee 🥹♥️ - in de auto Slam!

2 jaar geleden

Wij hebben een Toniebox en op elk poppetje hebben we een andere playlist gezet en dan kan ze zelf kiezen wat ze wil horen. Op de dirigent hebben we klassieke muziek voor baby’s van spotify, op het slaap poppetje heb ik zelf wat in gezongen (ik kan niet zingen😂 maar zij vind het leuk😅), op het roze poppetje kinder liedjes om mee te zingen (dat zijn liedjes van vroeger. Geen idee of ze die nu ook nog dingen op school). Maar haar favoriet is nu het fee poppetje. Daar staan liedjes op waar je mee moet doen zoals… zie volgende foto En met deze code krijg je 15 euro korting rft-fwd-s8c-356

2 jaar geleden

Doe liedjes

2 jaar geleden

Reactie op junimama2021

Wij hebben een Toniebox en op elk poppetje hebben we een andere playlist ge ...
Wat leuk! Ik dacht dat je hiermee alleen ‘voorgeprogrammeerde’ poppetjes kon gebruiken. Je kan dus ook zelf iets erop zetten?

2 jaar geleden

Reactie op newmom21

Wat leuk! Ik dacht dat je hiermee alleen ‘voorgeprogrammeerde’ poppetjes ko ...
Dat klopt. Maar de Creatieve-Tonies zijn leeg. Daar kan je op zetten wat je wil voor 90 min. De gewone Tonies daar staat idd al wat op. Helaas nog niet in het Nederlands. Maar ik hoop dat dat niet lang meer duurt. Maar voor nu zijn de Creatieve-Tonies meer dan voldoende voor ons🥰

2 jaar geleden

Snollebollekes gaat ze hier helemaal los op en zanger Kafke. Denk dat ze vooraan staat straks met kindercarnaval 🤣

2 jaar geleden

Hier een hit: Een grote banaan uit Afrika

2 jaar geleden

Zin in Zappelin en juf roos vind mijn dochter heel leuk

2 jaar geleden

Voor de mama’s die graag wat rnb horen jools tv die liedjes zijn voor kindjes maar met een rnb deuntje echt fijn en is wat anders dan de normale kinderliedjes 😂

2 jaar geleden

Alles van VOF de kunst! En vooral het album: De allerleukste liedjes van Annie M.G. Schmidt is echt een favoriet! De Wim Wam Reus en de Leeuw is Los doen het hier altijd heel goed!

2 jaar geleden

“Even stampen” is hier een grote hit.

2 jaar geleden

In de maneschijn 🙆🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Liedjes van Hey kids op YouTube