9 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde!! En bij ons op vakantie in Turkije 🤣👌🏼 fuck my life now...hahaha. is een fase...😂💗
één jaar geleden
Ik herken het wel, vooral als ik nee zeg of zeg als we iets gaan doen. Laat zich dan zo op de grond vallen en huilen.
Ik ben op dit moment ook bijna 34 weken zwanger, en vind het zeer pittig om voor hem te moeten zorgen als hij in zo'n bui is.
één jaar geleden
Ow hier ook. Alles is nee. Totdat ik nee zeg. Drama is on. En grenzen opzoeken. Zo onwijs fijn 😅
één jaar geleden
Ze ligt net in bed en ik dacht echt hardop ‘zouden er nog ouders zijn die blij zijn dat hun kind in bed ligt’ pfff weer een pittige dag, een die eerder energie opslorpt dan energie geeft. En dan direct schuldgevoel omdat ik dat allemaal denk 🥲. Dus jouw topic komt echt als geroepen en doet deugd te lezen dat ik niet de enige ben met een pittige 2-jarige! Ook vroeg wakker, snel gefrustreerd, enorm aanhankelijk. Dus idd pittig!
één jaar geleden
Ow nou ik heb nog net niet de minuten afgeteld vandaag. Eerst haar middag slaapje en daarna wanneer ze vanavond naar bed ging😅
één jaar geleden
Reactie op mummy of M.
Ze ligt net in bed en ik dacht echt hardop ‘zouden er nog ouders zijn die b ...
Haha ik hou echt super veel van m’n dochter maar ben elke dag weer heel blij als ze in bed ligt 😂