1016 Reacties

4 jaar geleden

Woohooo deel 3 🥳! Ben benieuwd hoe onze kindjes slapen als dit topic vol is 🙈 @Preitaart, ben heel benieuwd hoe het de komende tijd gaat. 20u was dus 1,5 uur eerder dan normaal?

4 jaar geleden

Yes deel drie. Eens zien na hoeveel topics onze kleintjes doorslapen 😜

4 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Woohooo deel 3 🥳! Ben benieuwd hoe onze kindjes slapen als dit topic vol i ...
Jaaa deel drie alweer met onze nachtbrakers 😁 Ja, normaal sliep hij meestal tussen 21 en 23 uur ergens pas. 20u was mijn doel 😁😴

4 jaar geleden

2330u fles, 3u fles, 5u speen en maar babbelen, 630u fles. Hallo nieuwe dag 🥱😊

4 jaar geleden

Ik ben een nieuw ‘lid’ van deze groep! Na maanden lang doorslapen (ja het bestaat…) nu al een paar weken weer 2-3 keer wakker voor voedingen (bv) of een poepluier of projectielbraken (hallo buikgriep..?). I feel you….!

4 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Woohooo deel 3 🥳! Ben benieuwd hoe onze kindjes slapen als dit topic vol i ...
Ja ben ook heel benieuwd 😬 ik hoop geweldig 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Jaaa deel drie alweer met onze nachtbrakers 😁 Ja, normaal sliep hij meest ...
Wauw, mega goed zeg. En op zich na een relatief korte tijd al toch?

4 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Wauw, mega goed zeg. En op zich na een relatief korte tijd al toch?
Ruim een week 😁 echt een wereld van verschil.

4 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja ben ook heel benieuwd 😬 ik hoop geweldig 🤩
Jaaa 😁

4 jaar geleden

We doen weer mee hoor! 18.30, 21.30, en 3 of 4 uur! Om 6 of 7 uur start de dag 😬

4 jaar geleden

Ja wij doen ook nog mee met ronde 3 🙋🏽‍♀️🎉 Vraag me echt af wanneer het beter wordt want voel me mentaal steeds meer afglijden, nu ook icm werk 🥺

4 jaar geleden

Ja wij doen ook nog mee met ronde 3 🙋🏽‍♀️🎉 Vraag me echt af wanneer het ...
Vraag om hulp wanneer het teveel wordt 😉 niemand heeft er wat aan wanneer je het niet meer trekt 😘 Ik heb er heel veel aan gehad dat ik in de weekenden uit kon slapen na de ochtendvoeding, dan had mijn vriend gewoon even wat tijd met de kleine totdat er weer gevoed moest worden (toch lastig soms met bv)

4 jaar geleden

Reactie op des721

Yes deel drie. Eens zien na hoeveel topics onze kleintjes doorslapen 😜
Hahahaha stuk… aan het fanatisme te zien gók ik nog minstens 3/4 forums 😜 BUT WE LOVE IT

4 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Vraag om hulp wanneer het teveel wordt 😉 niemand heeft er wat aan wanneer ...
Ja klopt! Maar merk dat ik op ‘t werk ook steeds denk, zal hij slapen, wat als hij niet slaapt,… ik word gek van mezelf 😅

4 jaar geleden

Ja klopt! Maar merk dat ik op ‘t werk ook steeds denk, zal hij slapen, wat ...
Ja dat is moeilijk 😘

4 jaar geleden

Reactie op DenG

2330u fles, 3u fles, 5u speen en maar babbelen, 630u fles. Hallo nieuwe dag ...
Herkenbaar, maar dan de borst…en dat babbelen ‘s nachts na de voeding…super leuk om naar te luisteren, ik smelt dan…maar aan de andere kant niet handig als ik zelf weer om 6 uur op moet🙈😅

4 jaar geleden

Hier wilt ze ook ineens moeilijk in slaap komen.. al ruim een uur aan het klote.. ben er wel klaar mee.. normaal sliep ze gelijk en nu is ze maar druk met die speen.. hoe en wat niet helemaal duidelijk want door de pavlik bandage loopt ze wat achter in ontwikkeling dus weet niet of het een verlaten regressie is of een sprong.. of gewoon ff paar dagen vervelend zijn.. maar heb er koppijn van..

4 jaar geleden

Jaaaa hier nog 1. Bijna 6 maanden oud en nog maar 2 nachten doorgeslapen van 00:00 tot 06:00. Overdag écht een schatje, maar na 20:00 is het een draak… álles geprobeerd maar nu zijn er nachten dat hij gewoon 3 uur kant en klaar wakker is. Niks mee te doen…

4 jaar geleden

Onze meid krijgt om 19:00 fles en slaapt dan goed tot 23:00. De laatste maand begon ze vaak weer om 3 uur te huilen. We gaven haar dan een kleine fles en dan 1a2x speen sliep ze door tot 7u. Vaak had ze wel om 3uur haar ogen nog dicht dus laatste nachten voor gekozen om haar alleen speen te geven. Ze slaapt dan voor even door, ong 3 kwartier begint dan weer met ogen dicht te huilen. We moeten haar dan veel vaker de speen geven en slapen daardoor amper. Wat zouden jullie doen, toch om 3uur een fles, of speen aan blijven bieden en hopen dat ze keer wel doorslaapt? Ze drinkt overdag wel beter als ze in de nacht geen fles krijgt.. lastig

4 jaar geleden

Wow! Een deel 3 alweer. Helaas nog altijd geen verbetering en t lijkt eigenlijk alleen maar weer bergafwaarts te gaan. Elke nacht nog 3-4 keer voeden.