450 Reacties

2 jaar geleden

Ik trap hem af zo te zien! Ons zoontje, 16 maanden en wordt nog altijd, elke nacht wel een keer wakker. En als er iets is, sprongetje, verkouden, kiezen.. noem het maar op dan tellen we nog rustig elk uur op de klok. Maar hij is toch echt het aller leukste peutertje van de hele wereld 🌍 ❤️!

2 jaar geleden

🥳 hier nog vrolijk 3 of 4 nachtvoedingen en in slaap vallen lukt alleen tegen een van ons aan…

2 jaar geleden

Hier is een goede nacht nog met vijf keer wakker worden en hoop ik vooral elke keer weer dat dat wakker zijn geen uren duurt. Vannacht gaat tot nu toe goed 😁 steeds binnen tien minuten weer terug in slaap. We houden hoop dat we allemaal ook ooit goede slapers krijgen. Wanneer ze 18 zijn, hoeven we ze vast niet meer halve nachten te troosten of te voeden 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Hier is een goede nacht nog met vijf keer wakker worden en hoop ik vooral e ...
Wij hebben gistermiddag de 2e NEI-behandeling gehad. En vannacht...sliep ie door 😭😭🎉🎉ik weet niet wat me gebeurt joh. Wel 5.15 wakker, maar zelfs dat mag de pret niet drukken

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

Hier is een goede nacht nog met vijf keer wakker worden en hoop ik vooral e ...
Fijn Preitaart! Iig geen uren drama dus!!

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Wij hebben gistermiddag de 2e NEI-behandeling gehad. En vannacht...sliep ie ...
Ohhh wat fijn!! Hier was het 4:50u haha 🥱 maar verder een zeer goede nacht in vergelijking met de afgelopen twee weken zonder lange periodes wakker.

2 jaar geleden

Hier zeker 1 x een uur of 1,5-2 wakker per nacht. Sinds sprong 10 2 x dit. En nu ook overdag niet meer willen slapen. Net een half uurtje maar over de hele dag 😅

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Wij hebben gistermiddag de 2e NEI-behandeling gehad. En vannacht...sliep ie ...
Ik ga dit ook proberen! Wat fijn voor jullie

2 jaar geleden

Reactie op gaia

Ik ga dit ook proberen! Wat fijn voor jullie
Oh ik hoop dat het voor jullie ook helpt!! Ik heb alleen wel verwachtingen nu voor de komende nacht... en dat vind ik moeilijk... wat nu als t vannacht weer ruk is...

2 jaar geleden

Reactie op RT1989

🥳 hier nog vrolijk 3 of 4 nachtvoedingen en in slaap vallen lukt alleen te ...
Hier precies hetzelfde. Echt zo pittig in combinatie met werken en huishouden.

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Oh ik hoop dat het voor jullie ook helpt!! Ik heb alleen wel verwachtingen ...
Jaaa hoop ik ook. Hij wordt zo hard huilend wakker elke nacht en is net alsof hij daarna gewoon niet meer wil slapen. Tja ze zullen heus wakker blijven worden om andere redenen (kiezen, honger, sprong en dat soort dingen). Maar dan is dit stukje hopelijk geheeld. En dat lijkt me al heel fijn voor hem (en ons) Succes vannacht! 🌺

2 jaar geleden

Reactie op gaia

Jaaa hoop ik ook. Hij wordt zo hard huilend wakker elke nacht en is net als ...
Jij ook succes weer.🥰 We kunnen dit!!Heeeel herkenbaar wat je schrijft.

2 jaar geleden

Ik blijf ook nog lekker hangen hier. Het gaat gelukkig wel beter dan het ooit was! Net als bij jou Preitaart, was 5x wakker een goede nacht… meestal was het 8x. Sinds ze in haar peuterbed slaapt gaat het wisselend. Soms 1 of 2x wakker, soms 5x. Vannacht 1,5 uur bezig geweest en toen gaf ik het op. Gelukkig zitten er nachten bij dat ze maar 1x wakker word, dat houd mij overeind gelukkig. Even een ongevraagde tip voor alle hevig vermoeide moeders: laat ook een keer je bloed checken. Ik dacht dat ik zo doodmoe was vanwege de slechte nachten maar had op meerdere vlakken tekorten (enorm ijzertekort, vitamine b12 tekort) en sinds ik daar dus medicatie voor krijg voelde ik me ook weer wat meer mens. Blijkbaar door het slaapgebrek gaat je lichaam diep in het rood⛔️😬

2 jaar geleden

Reactie op MiMA18

Ik blijf ook nog lekker hangen hier. Het gaat gelukkig wel beter dan het oo ...
🙌🏼🤍 ongevraagde tip geaccepteerd en hier dezelfde tip.. bij de orthomoleculaire therapeut geweest vanwege ‘oogontsteking ‘ die maanden duurde, turns out herpes in mijn oog te zijn die door alle gebroken nachten, nachtangst en lichamelijke stress is komen opspelen…(voor alle oplettende lezers; klopt herpes zat altijd al in mijn lichaam alleen nooit nooit nooit opgespeeld) oogarts zei: leer er mee leven en slik je pillen. Als moet 2x3 maanden per jaar pillen slikken. Ik zei nee, dat klopt niet. Nu slik ik B12/D3/K2/magnesium én Bach night rescue om te ontspannen in de avond 🙌🏼 en geen last meer ♥️💪🏼 ! Helaas wel na al die maanden oog ellende iets minder zicht … dus.. tip: luister naar je lichaam en bij twijfel; bellen (net als bij je baby 😝) 🤍🤍🤍 forever een NIET doorslaap moeki

2 jaar geleden

Hier ook nog 3 a5 keer is is 16maand oud

2 jaar geleden

Ik mag ook nog steeds aansluiten in deze groep! Maand geleden sliep hij 3 nachten door, daarna werd hij ziek en sindsdien gewoon weer 2x wakker per nacht en dan ook echt willen drinken. Hij is dan ook gemiddeld 45-60 minuten wakker en ligt in mijn armen en dan leg ik hem terug. Sprongetje, hoektanden? Ik weet het niet meer... Maar we gaan door. Ik denk dat het woord moeder van chronisch moe vandaan komt en af en toe ben ik der... moeder.

2 jaar geleden

Reactie op MiMA18

Ik blijf ook nog lekker hangen hier. Het gaat gelukkig wel beter dan het oo ...
De ongevraagde tip aangenomen en morgen moet ik bloed laten prikken. Ik ben benieuwd of er wat zinnigs uit komt, want naast continu bekaf zijn, val ik ook nog steeds af en dat bereikt inmiddels ook de grens dat het teveel is. Vannacht een nachtje kindloos! Welterusten 🥱😴

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

🙌🏼🤍 ongevraagde tip geaccepteerd en hier dezelfde tip.. bij de orthomole ...
Oh wat naar zulke blijvende gevolgen omdat je jezelf te lang genegeerd hebt 😕

2 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Ik mag ook nog steeds aansluiten in deze groep! Maand geleden sliep hij 3 n ...
I feel you 😘 die lange wakkere periodes zijn zo zwaar. Chronisch moe, meer moe, moeder 😅

2 jaar geleden

Reactie op Preitaart

De ongevraagde tip aangenomen en morgen moet ik bloed laten prikken. Ik ben ...
Ik heb t ook aangenomen, maar hier geen tekorten. Dus puur slaapgebrek