452 Reacties
één jaar geleden
Reactie op gaia
Ja en slaaptrainen 👏🏼 ach.. het was voor mn manager wel helpend die stuur ...
Oh ik was heel getriggerd door die NEI therapie… jammer dat het nog niets doet, ☹️
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Iemand nog een geheime tip voor neus dicht? Zit nu al de hele middagdut met ...
Ooohh ook zo herkenbaar dat rechtop zitten met m. Ik gebruik tea tree olie en eucalyptus olie. Beetje op de slaapzak/op een doekje druppelen en aan het bed hangen. Maar als het heel erg is gewoon uitzitten en onwijs lief voor jezelf zijn! Ik maakte dat zitten heel comfortabel met thee, podcast/boek/meditatie of sliep zelf half zittend mee. Succes!
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Wat balen gaia!! Wij hadden hier ook wel echt trauma (denken we zelf) vd km ...
Merk je verschil sindsdien?
Heb het idee dat mijn kindje heel erg moet wennen aan de nieuwe staat (na NEI). Veel loslaten ook (lots of poe 😂) maar slapen zelfde. Maar is pas 2 dagen geleden dus kan nog verbeteren. Man dat zou hemels zijn
één jaar geleden
Reactie op gaia
Merk je verschil sindsdien?
Heb het idee dat mijn kindje heel erg moet wen ...
Bij ons was geloof ik gezegd dat t eerst wel weekje kon duren. Ik zou zeggen als er veel poep is, dat er dan wel iets gebeurd is. Wij merken echt veel verschil. Stuk rustiger, hysterie bijna weg.
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Bij ons was geloof ik gezegd dat t eerst wel weekje kon duren. Ik zou zegge ...
Wat fijn! Ik ben benieuwd :) succes allemaal vannacht. Mijn vriend is na 3 nachten weer thuis dus ik slaap door vannacht (als hij m weer in slaap krijgt want dat lukt vaak niet, alleen maar mama 😩)
één jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Gaat weer lekker dus bij iedereen… ja merk hier ook zeker de ontwikkelingen ...
Wat fijn dat het beter gaat! Heeft het toch effect gehad allemaal! 🙂 hier een dame die voor het avond eten ineens ging spugen... en waarom? Was bij mijn ouders en totaal uit het niets.. terug naar huis in de auto nog een keer.. thuis gelijk ff snel afgespoeld en naar bed.. sliep met 2 tellen en slaapt nu al ruim een uur zonder haar speen?! Ze heeft alleen wat verhoging maar stelt niet veel voor.. mss toch haar oververmoeidheid die haar nu parten speelt? Hoop dat het vannacht goed gaat.. en goede nacht kan zij nu vooral goed gebruiken..
Hoop bij jullie dat het ook beter gaat worden!
één jaar geleden
Hier is doorslapen ook nog niet van gekomen. Hij wil bij mij zijn, valt dan wel in slaap, hij kan niet zelfstandig in slaap vallen in zijn eigen bed. Zodra ik hem bv in mijn bed neem, is hij zo vertrokken.
één jaar geleden
Hier werd ze gister toch wakker en mee naar bed genomen.. tussen ons in was toch wel warm en kon haar draai niet vinden dus na 30 min weer in campingbedje gelegd.. hier heeft ze nog een half uurtje zachtjes gespeeld en daarna doorgeslapen tot de wekker...
En dan vannacht......
Naar bed en sliep met 15 min... en nu net pas geluid gemaakt! Dus heb eindelijk een volle nacht in bed kunnen blijven liggen😊
Er is hoop dames! Hoop wel dat dit weer zo blijft en niet eenmalig is...🤭😔
Hoop dat jullie ook wat betere nachten hebben gehad?
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Hier was t zo erg :(
Echt verschrikkelijk. 1 doffe ellende. Denk van 22 tot ...
Oooh wat pittig.. klinkt of hij ergens last van had. Poeh. Hebben jullie het een beetje samen kunnen doen?
Wij hadden gisterenochtend opeens weer twee looporen. Dat verklaarde afgelopen zware week. Had zo gehoopt dat het kno gedoe met buisjes voorbij zou zijn, maar helaaas. Hij hoeft gelukkig niet meer telkens antibiotica, maar nu alleen maar oordruppels.
één jaar geleden
Reactie op Puck90
Oooh wat pittig.. klinkt of hij ergens last van had. Poeh. Hebben jullie he ...
Een beetje.. maar wilde alleen mij. Giet hebben door buisjes qua aantallen ooronsteking ook niet geholpen. Gister zijn oren laten checken: schoon. Dus ik heb echt geen idee. Tandpijn? Groeipijn?
Balen he, steeds die stomme oren :(
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Hier was t zo erg :(
Echt verschrikkelijk. 1 doffe ellende. Denk van 22 tot ...
Oh wat naar is dat voor jullie allemaal! Hoop vannacht wat beter.
Hier werd ie 0:00 al wakker. Slaapt meteen verder maar alleen op mij. Mee in mn bed genomen en zelf geen oog dicht gedaan. Hij en zn vader lekker tot 7 u getukt pff. Ik wou dat ik goed kon slapen met hem in bed dan was t probleem snel
Opgelost maar ik doe geen oog dicht
één jaar geleden
Reactie op gaia
Oh wat naar is dat voor jullie allemaal! Hoop vannacht wat beter.
Hier we ...
Aaah vervelend!! Hoe ruim is jullie bed? Ik kan niet zo goed slapen met zoontje op me, maar we hebben een bed van 1.80 en als hij tussen ons in ligt lukt het prima. Ik doe dan zelf een lekkere trui aan en het dekbed wat omlaag en zoontje ligt dan wat hoger tussen ons in in zn slaapzak. Heb inmiddels met zn leeftijd nu ook wel het vertrouwen dat hij zich weg draait als hij in ons kussen oid zou komen.
één jaar geleden
Reactie op Puck90
Aaah vervelend!! Hoe ruim is jullie bed? Ik kan niet zo goed slapen met zoo ...
Zo deden wij het ook maar ik kon dan alsnog niet lekker slapen.. nu met campingbedje aan voeteneind dan een stuk beter.. dan hoort ze onze nabijheid wel maar hebben wij ons bed voor ons eigen🤭
Het in slaap komen vanavond betekende niet veel goeds voor de aankomende nacht.. maar we gaan het weer zien.. nu eerst na weken weer eens lekker even in bad en man met de babyfoon... even me time😊
één jaar geleden
Zoveel herkenning weer. Als ik dit een to do lijst zou zijn kan ok alles afvinken
- pijnlijke rug van het tillend in slaap krijgen
- alles wat in dat artikel genoemd wordt. Ok ben echt suiker verslaafd geworden. Zo'n honger elke avond dus ik eet me een ongeluk aan foute dingen. Maar vandaag gezonde boodschappen gedaan voor komende week omdat ik er zo klaar mee ben. Maar besefte me niet helemaal dat dat ook door slaapgebrek komt
Tip voor een dichte neus: ui door midden snijden en naast het bedje zetten. Alles stinkt de dag erna dus dan lekker wassen en luchten. Helpt hier goed.
Hier gemiddelde nachten. Ook een niet fit mannetje. Gespuugd afgelopen week, vandaag veel knuffels en zelf vroeg op bed willen. Vanmiddag lang geslapen. Er waren kindjes met waterpokken op het kdv dus ven benieuwd..
Ik duik m'n bed in.
@19marloes90 geniet van je bad!
@iedereen goede nachtrust gewenst 😴