452 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Puck90

Oooh wat pittig jullie! @ mima hopelijk vannacht een betere nacht? @xxma ...
Gelukkig wel! En vroeg erin zodat ik toch alvast 2 uurtjes slaap pak.. ze is nu nog ‘maar’ 5x wakker. En dat voelt als een luxe🤣🤣 niemand wil haar ook even een nachtje overnemen jammer genoeg.. in juni ga ik met werk een weekendje naar Parijs. Kan nu al niet wachten!😴😴

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Ik voel je he-le-maal. Dit is bij ons/ mij precies, maar dan echt precies, ...
Ja ik laat het je weten! Wij hebben tegenwoordig ook nurofen in huis voor als hij het echt uitkrijst (lijkt weer beter leverbaar, nu al twee flesjes kunnen scoren). Stom dat ze zo een lange wachttijden hebben

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Gelukkig wel! En vroeg erin zodat ik toch alvast 2 uurtjes slaap pak.. ze i ...
Jaa dat vroeg erin is de key en echt noodzakelijk. Oooh lekker een weekendje slapen! Al duurt het nog even haha. Pfft we ploeteren voort!

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Hier vanmiddag een krijspartij van 45min waarbij hij helemaal wit werd, ni ...
Ah jeetje wat heftig. Zielig zeg die oortjes. Hoop dat de kno jullie verder kan helpen.

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Dat is fijn van het doorslapen!! Het lijkt gewoon wel chronische ooronsteki ...
Vannacht weer doorgeslapen..?? Misschien vond ze mijn eerste nacht ziek naar nee liggen en een paar keer wakker worden en huilen van mijn overgeven niks, dat ze nu liever in haar bedje blijft? Geen idee! Maar komt nu echt even super uit! Ja buisjes bleven een ding bij mij.. zelfs toen ik 15 was nog gehad onder plaatselijke verdoving.. ( want stelt echt niks voor eigenlijk wat ze moeten doen, al is het voor de kleintjes echt zielig!!) Dus ik snap de kindjes goed.. op latere leeftijd kreeg ik ze trouwens niet voor de oorontsteking maar voor het gehoor.. door al het litteken weefsel hoorde ik slechter, maar na mijn 15 de was ik er van af! Hoop dat het jullie allemaal bespaard blijft zo vaak! Hoop dat iedereen nu ook een betere nacht heeft gehad! 🤞

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Vannacht weer doorgeslapen..?? Misschien vond ze mijn eerste nacht ziek naa ...
Wat fijn dat doorslapen 🥹🥹 hoop dat je zelf er ook iets van bent opgeknapt?? 🤍

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Gelukkig wel! En vroeg erin zodat ik toch alvast 2 uurtjes slaap pak.. ze i ...
Weekendje Parijs, wat een vooruitzicht!!

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Ik voel je he-le-maal. Dit is bij ons/ mij precies, maar dan echt precies, ...
Dat laatste is ook idd onze tactiek… als we het idee hebben dat ze last heeft vd oortjes dan GELIJK met Otalgan… pfff zo sneu die oortjes… t is nu bij ons een paar maanden rustig qua oortjes maar er komt ook geen druppel water in, haren wassen doen we lekker met de hand over t bolletje heen 😅

één jaar geleden

Hier 2 goede nachten. Wel vroeg wakker maar dat is helemaal prima. En nu duik ok weer m'n bed in. Er vanuit gaande dat het bij 2 nachten blijft. Zo gaat het meestal namelijk Ik ga op stap dit weekend. Kijk er gewoon tegen op ivm de korte nacht. 🙈 tot zover m'n sociale leven @puck ik herken wat je zegt hoor met op zijn. Ook dat paniekerige bij een kreetje van m'n zoon snachts. Afgelopen week nog flinke ruzie en huilbui. Kan er de klop op gelijk zetten na een aantal nachten van minder dan 5 uur. Altijd mega veel suiker willen, huilen, boos zijn om niets. lange wandelingen buiten helpen altijd dan. En slaaaaaaaaaaaaap Veel plezier in Parijs!!

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Vannacht weer doorgeslapen..?? Misschien vond ze mijn eerste nacht ziek naa ...
Vannacht toch op zich heel goed gegaan! 23 uur fikse huilbui en ik hoor m nu vanaf 6 uur pruttelen en miemelen. Dus ik denk dat ik hem zo ga halen Vreselijk, die stomme buisjes :(

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Vannacht toch op zich heel goed gegaan! 23 uur fikse huilbui en ik hoor m n ...
Klinkt als een redelijke nacht.. ja dat tobben blijft een ding.. vooral ook goed Neusspray gebruiken zodat die gangen schoon blijven..? Hier weer doorgeslapen.. zijn we er dan nu toch echt doorheen?? Maar bed brengen is wel nog steeds drama.. dus gisteren 50 mijn voordat ze sliep😔 maar mag niet klagen, zeker na de afgelopen weken.. ik werd nu wakker maar zij slaapt nog🤭

één jaar geleden

Volgens mij slaapt ie weer... hebben jullie dat ook? Dat je kindje dan wakker is, miement, kleine huilgeluidjes maakt, en dat je er dan direct heen rent? Ik deed dat dus nu niet, want ik zag op de babyfoon dat ie nog lag, en nu lijkt ie te slapen. Maar ergens voel ik me dan schuldig, want riep hij niet al om mama? En ik reageerde niet?

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Klinkt als een redelijke nacht.. ja dat tobben blijft een ding.. vooral ook ...
Dat klinkt toch voorzichtig positief!!! Ja neusspray doen we, maar men, om dat is een ware worsteling met veel gehuil om voor elkaar te krijgen.

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Volgens mij slaapt ie weer... hebben jullie dat ook? Dat je kindje dan wakk ...
Niet erg.. (vind ik) ik moet zeggen dat ik alleen loop als ze gaat staan of echt duidelijk mama roept.. dan heeft ze me nodig en anders is het vaak wat spelen of iets in weer in slaap te komen.. dat is mijn ervaring hier.. als die je echt nodig heb dan hoor je het verschil wel hoor. Dit is juist goed.. leren zelf weer in slaap te komen! Top mama!! Heb je goed gedaan!!🙂

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Niet erg.. (vind ik) ik moet zeggen dat ik alleen loop als ze gaat staan of ...
Lief; thanks🥰

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Volgens mij slaapt ie weer... hebben jullie dat ook? Dat je kindje dan wakk ...
Nee hoor, ik wacht het vaak ook even af. Je hoort inderdaad het verschil wel. Ik merk als ik te snel heen ga ze juist alert is, terwijl als ik even wacht ze soms weer verder slaapt. Laatste 2 weken is het hier weer dramatisch. Ik vermoed de slaapregressie. Na sprong 10 ging het eindelijk goed, doorslapen tot half 7. Nu weer iedere nacht 1 of 2 keer wakker en mega vroeg wakker. Heb de laatste week al 2x gehad dat ik vanaf 4u niet meer kan slapen door de kleine meid. Hopelijk komt hier snel een eind aan 😴🥱

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Hier 2 goede nachten. Wel vroeg wakker maar dat is helemaal prima. En nu du ...
Oooh ja herkenbaar van iets leuks doen maar dan op zien tegen de korte nacht. Ik heb vandaag ook een etentje helemaal in leiden (woon zelf in Utrecht). Zie nu al op tegen de vermoeiende reis terug en vast niet voor 12 thuis zijn. Maar ook zin in lekker kletsen met vrienden. Vannacht was hij maar 1x wakker en die heeft mn vriend gedaan. Dus ik heb heerlijk geslapen van 9 tot half 7. Met 2x kort wakker. Had ik echt heel erg nodig dit

één jaar geleden

👏trots op mijzelf! Na 3 uur en 10 min lig ik weer in mijn eigen bed en dochter slaapt nu ook eindelijk weer! Ze heeft alles uit de kast gehaald in de hoop dat ik haar zou meenemen naar ons bed.. doe nu de chair methode omdat ik merkte dat het nu meer gewenning was dan de angst.. maar idd het is wel pittig en duurt lang! Maar ik ga volhouden! Helaas was na 3 nachten doorslapen dit wel echt ff jammer..

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

👏trots op mijzelf! Na 3 uur en 10 min lig ik weer in mijn eigen bed en doc ...
WOEHOE!! You go mommy 🥳🥳

één jaar geleden

Hoi dames, hoe gaat het nu bij jullie.?