452 Reacties
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Beter!! Was gister de magnesiumcreme vergeten te smeren en we merken echt d ...
Wat fijn dat dat zo goed helpt! Welke creme is dat ook alweer?
Hier leek het wat beter te gaan (neem m ook gewoon bij ons en dan slaapt hij nu ook gewoon). Nu alleen koorts en dan slaapt ie gewoon overdag én snachts niet 😅
één jaar geleden
Oh koorts zo zielig dan! Hier slaapt ze vaak dan wel goed..
Hier gaan de nachten gelukkig weer goed.. in slaap vallen is soms nog een ding, maar gaat verder de betere kant op.. 🙂
één jaar geleden
Ik slaap al meer dan 2 jaar geen nacht meer door. Eerst door de zwangerschap en nu al bijna 19 maanden door onze dochter.
Het voelt zó uitzichtloos. Ben echt radeloos. Weet niet meer wat ik moet doen om haar te laten slapen.
Ze is echt zo'n lief meisje, maar ik kan er meestal niet door genieten omdat ik zo moe ben en het gezeik 's avonds en 's nachts echt niet meer trek
Ik zou het liefste gewoon twee weken alleen in een hotel zitten. Pfffffff ik zou zo graag wat perspectief hebben maar het is zo'n uitzichtsloze situatie.
één jaar geleden
Reactie op mmhut
Ik slaap al meer dan 2 jaar geen nacht meer door. Eerst door de zwangerscha ...
Nachtje uit logeren ook geen optie? Of jij een nachtje logeren bij een vriendin oid?
Pittig hoor zo lang al! Dan mag ik hier eigenlijk niet klagen!
Al was het nu ook weer feest van 2.45 tot 4.15.. nu zelf weer slapen.. hoe moe je soms kan zijn zelf weer de slaap pakken is soms erg lastig..
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Nachtje uit logeren ook geen optie? Of jij een nachtje logeren bij een vrie ...
Nachtje logeren hebben we nog nooit gedaan. Ik voed haar altijd in slaap en het voelt zo naar om iemand anders dan "met mijn probleem op te zadelen"... ben zo bang dat ze dan de hele nacht wakker zullen zijn.
één jaar geleden
Reactie op mmhut
Nachtje logeren hebben we nog nooit gedaan. Ik voed haar altijd in slaap en ...
Probeer het een keer.. vaak blijkt namelijk het tegenovergestelde.. plus 1 nachtje dat ze weten misschien minder te slapen vind de oppas vaak geen probleem als ze weten jou daarmee 1 nachtje te helpen.. maar wat ik al zei.. vaak slapen ze ergens anders beter.. gewoon omdat ze weten dat jij er niet bent en het anders gaat.. is vaak op vakantie ook zo.. ook al eens geprobeerd?
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Nou, hier ook wakker tussen 12 en 3. Wtf waarom?😵
Ja echt hé.. en toch stiekem de kamer uit en daarna sliep ze gelijk.. met mij erbij slaapt ze dus echt niet beter.. maar nog 2 nachtjes en dan zit ik op de gang... 🤭 dus we houden nog even vol.. haha...
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Probeer het een keer.. vaak blijkt namelijk het tegenovergestelde.. plus 1 ...
Jaaaa echt doen hoor! Daar knap je zo van op 😂 ik vond het ook lastig. Helemaal toen ik nog bv gaf inderdaad. Maar ik kon er daarna weer tegenaan en mijn kindje slaapt bij opa en oma altijd door 😂🙄
één jaar geleden
Reactie op mmhut
Ik slaap al meer dan 2 jaar geen nacht meer door. Eerst door de zwangerscha ...
Oh en als tussenstap is een nachtje (of 2) in een hotel zeker het proberen waard! Dan is je dochter gewoon thuis bij papa. Doen hoor! Man dat is heerlijk! Ik doe t ook soms 😂 kom altijd herboren terug
één jaar geleden
Reactie op gaia
Pff hier gaat t ook weer minder.. steeds rond 23 h al wakker en slaapt dan ...
Nee wel een slaapregressie 🥲🥲🥲
één jaar geleden
Nou hier was het de afgelopen dagen ook feest… van zo op ma heeft ze vanaf 03:30 alleen maar gekotst… tot 14:00 de maandagmiddag.. 3x ondergekotst, veel huilpartijen verder gaat het nu weer prima maar ze gaat ook gewoon lekker op de oude Tour door ; s nachts om 03:00/04:00 wakker worden voor een flesje 😅🥲