452 Reacties

één jaar geleden

Reactie op RoosBB

Mmm dat kan ook nog op 19mnd zeker?🤣🤣
Jup hahaha en kan 2 maanden aanhouden en dan alles weer op de rit krijgen en dan BOEM 2 jaar slaapregressie 🤣😭

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Jup hahaha en kan 2 maanden aanhouden en dan alles weer op de rit krijgen e ...
Klinkt top🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Jup hahaha en kan 2 maanden aanhouden en dan alles weer op de rit krijgen e ...
Haha chronische slaapregressie hier. Wel een kind dat al 2 woorden zinnetjes kan maken ineens 😅

één jaar geleden

Reactie op gaia

Haha chronische slaapregressie hier. Wel een kind dat al 2 woorden zinnetje ...
Oeh Nice!! Onze dochter doet tegenwoordig instant bij alles tot 10 tellen 😂🤙🏼 - helpt oprecht overal bij🤪: overstuur? Laten we tot 10 tellen. Wil je naar boven? We tellen de trappen. Mama moet even wat pakken, tel maar tot 10. 👀 🙈 #feest MAAR MAMA ZEGGEN HO MAAR 🤔

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Oeh Nice!! Onze dochter doet tegenwoordig instant bij alles tot 10 tellen � ...
😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op gaia

Haha chronische slaapregressie hier. Wel een kind dat al 2 woorden zinnetje ...
Hier ook chronische drama nachten. En een kind die niet praat maar met haar attitude alles duidelijk weet te maken🤣🤣 mijn oudste ging doorslapen met anderhalf dus ik heb nog steeds iedere avond hoop als ik ga slapen🤣🤣 afgelopen nacht was maar 4x! Echt een topnacht voor ons. Gek waar je al niet blij van word😳

één jaar geleden

Reactie op mmhut

Ik slaap al meer dan 2 jaar geen nacht meer door. Eerst door de zwangerscha ...
Beetje wat zwaar. Ik kan me er niets bij voorstellen maar ik denk dat ik het al veel eerder niet had getrokken. Mijn partner en ik gaan zelf wel eens uit logeren. Een van ons blijft thuis met zoontje en de ander gaat lekker uit logeren bij schoonmoeder. En die komt dan helemaal uitgeslapen en met nieuwe energie en motivatie terug :) Is dat voor jullie evt een optie? Net als de eerder genoemde hotel of B&B optie. Is misschien wat duurder maar aan de andere kant is slaap onbetaalbaar en ga je nu vast niet zo makkelijk samen voor de fun een weekendje weg zoals eerder. Enorm veel sterkte met het slaapgebrek! 💪🏻♥️

één jaar geleden

Reactie op happy24

Beetje wat zwaar. Ik kan me er niets bij voorstellen maar ik denk dat ik he ...
We zijn n.a.v. jullie tips hier idd even aan het verkennen of dochter een nachtje kan gaan logeren. Dankjulliewel voor alle lieve woorden ❤️

één jaar geleden

Reactie op mmhut

We zijn n.a.v. jullie tips hier idd even aan het verkennen of dochter een n ...
Ah goed om te horen! En knap van je! Gaat echt fijn zijn voor jullie. En je zal zien dat het prima gaat daar. :) (en zo niet heb je alsnog een nachtje slaap gehad en dan kan je het weer aan allemaal).

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Hier ook chronische drama nachten. En een kind die niet praat maar met haar ...
1,5! Halleluja wat zou dat fijn zijn he? Heb je er toen iets voor gedaan of ging het vanzelf? Hier sliep ie ineens van 19:30-8 🥹 Ik heb alle slaaptips losgelaten en doe nu gewoon wat het snelst het meeste slaap Voor ons allemaal oplevert. Door hem steeds slapend in ons bed te leggen associeert hij dat nu met slapen ipv spelen 😅 en dan slapen we allemaal het meest. Ik wel heel licht maar merk dat dat toch beter is dan urenlang niet slapen.

één jaar geleden

Reactie op mmhut

We zijn n.a.v. jullie tips hier idd even aan het verkennen of dochter een n ...
Wat goed! Hoop dat het goed bevalt en goed gaat🙂 niet geschoten is altijd mis zeggen ze hé.. in ieder geval hebben jullie dan even kunnen opladen

één jaar geleden

Reactie op gaia

1,5! Halleluja wat zou dat fijn zijn he? Heb je er toen iets voor gedaan of ...
Vooral doen wat helpt voor jullie! En idd.. op een gegeven moment liever minder diep slapen dan niet slapen.. en weer in eigen bed slapen komt daarna wel weer..😉

één jaar geleden

Reactie op gaia

1,5! Halleluja wat zou dat fijn zijn he? Heb je er toen iets voor gedaan of ...
Ging toen ineens vanzelf gelukkig! Nu is hij 4 en echt een mega fantastische slaper. Heerlijk! Dus ik heb hoop dat het een keer raak is met onze dochter. Nu moet ik wel zeggen dat hij toen al van de borstvoeding af was en onze dochter is echt borstverslaafd😬 dus denk dat dat het verschil is hier jammer genoeg..

één jaar geleden

Reactie op RT1989

🥳 hier nog vrolijk 3 of 4 nachtvoedingen en in slaap vallen lukt alleen te ...
Poehhh we zijn dus niet de enige met nog 4 nachtvoedingen en de kleine slaapt alleen tussen ons in..18 maanden ☺️❤️

één jaar geleden

Reactie op Lou1991

Poehhh we zijn dus niet de enige met nog 4 nachtvoedingen en de kleine slaa ...
Haha nee! Hier zit de eerste nachtvoeding er ook alweer in🤣

één jaar geleden

Hallo slecht slapende mama’s! Een vraagje voor diegene die net zo wanhopig zijn als dat ik ben en van alles en nog wat uit willen proberen; iemand ervaring met een slaaptunnel? Afgelopen weekend weer de 20x aangetikt snachts. Ieder kwartier ontroostbaar wakker. Vandaag echt een enorme mental breakdown op mn werk pff..

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Hallo slecht slapende mama’s! Een vraagje voor diegene die net zo wanhopig ...
Oh dat klinkt niet fijn! De nacht echt vreselijk en op je werk echt niet leuk! Ook een keer gehad😔 Hoop dat je beter nachten krijgt, heb je een idee wat het kan zijn? Nachtmerrie? Buikpijn? Oorpijn? Hier geen ervaring met slaaptunnel.. onze dame gaat heel haar bedje door op buik en rug en dwars en ondersteboven.. dus hier geen optie.. maar lijkt me wel gevoel van geborgenheid te geven? Al zo iets met een lakentje geprobeerd?

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Wat kak mima:( geen idee of t helpt, maar ben bang van niet. Hier helpt/hielp ook niets qua dat soort accessoires. Of even, een dag of 2 ofzo. Ik snap je wel helemaal, veel sterkte daar. Het is echt vreselijk soms om mee te dealen

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Jeetje wat verschrikkelijk ruk zeg… geen idee of een tunnel werkt… hier hebben we haar een peuterbed gedaan en nu lijkt ze wel veel beter en rustiger te slapen. Verder, heb je er al eens over nagedacht om ermee naar de HA te gaan? Een ziekenhuisopname voor slapeloosheid?! & als jij een avond weg bent is het dan ook zo erg? Ik wil absoluut niets met het volgende beweren of aanvallen of jou kwetsen maar ik merkte persoonlijk dat als ik dan weg was het ook echt een stuk beter ging, simpelweg omdat ze mijn onzekerheid/angst/nervositeit aanvoelde.. ik heb door de slechte nachten echt maanden nachtangst gehad en toen dat weg trok gingen de nachten steeds beter. Ik neem het mezelf totaal niet kwalijk omdat het een gevolg was van de slechte nachten en het gewoon een vicieuze cirkel was maar bij ons speelde dat echt mee. Ik weet natuurlijk niet of dit ook herkenbaar is voor jou, en het is niet per se het antwoord wat je zocht en sorry als je het verkeerd opvat 🙈

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Oh dat klinkt niet fijn! De nacht echt vreselijk en op je werk echt niet le ...
Hier gaat ze ook echt alle kanten op en ligt ze het liefst ondersteboven.. daarom durfde ik het ook niet te bestellen, beetje zonde van mijn geld dan haha. Heb nog een kadobon liggen.. misschien dat ik het toch gewoon ga proberen😬