452 Reacties
één jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Jeetje wat verschrikkelijk ruk zeg… geen idee of een tunnel werkt… hier heb ...
Ik moet er inderdaad echt mee naar de huisarts.. hopelijk kan die inderdaad een goede route bieden zodat we de juiste hulp gaan krijgen want dit is echt niet te doen. We hebben sowieso de afspraak dat in de avond mijn man naar boven gaat omdat ze zo ‘verslaafd’ is aan mij. Maar steeds komen de nachten op mij neer. Ik heb nu aangegeven dat hij de komende nachten maar op zich neemt, en als ze écht écht écht niet te troosten is dat ik erbij kom. Vraagt ie echt superdom vandaag; hoorde je haar niet gister? Want ze was aan het huilen dus ik ben maar gegaan. Vriend, ik lag niet voor niks al om 20.00 uur in bed, ik ben OP. Dus NEE ik hoor haar niet want ik heb zulk slaaptekort dat ik zelfs in de supermarkt zou kunnen slapen in een winkelwagentje als dat kon🙄
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Ik moet er inderdaad echt mee naar de huisarts.. hopelijk kan die inderdaad ...
Dikke knuffel voor jou!! Hopelijk biedt de HA wat hulp aan 🤍🙌🏼
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Jeetje wat vreselijk zwaar zeg. Zou idd toch even hulp zoeken bij de huisarts. Niet dat je er niet aan hebt gedacht maar oortjes of wat dan ook.
Waarschijnlijk komt er niets maar dan in elk geval uitsluitsel op medisch vlak.
Is je kindje overdag dan ook niet helemaal kapot net als jij of heeft zij er geen last van?
En jeetje zo’n opmerking van je vriend.. ik snap helemaal dat je die echt ff niet kunt hebben dan. ♥️
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Bezoek naar de HA is nooit verkeerd in dit geval.. heb je in ieder geval dingen uitgesloten.. is ze wel eens gaan logeren eigenlijk? Hoe sliep ze toen? Ik weet ff niet meer wie en wat! 🫣 maar zat daar nog verschil in bij het slapen? En anders zelf ff een dagje/ nachtje erop uit.. slaap je in ieder geval 1 nacht ff goed.. ff opladen.. al is dat wel een korte termijn oplossing...
één jaar geleden
Reactie op happy24
Jeetje wat vreselijk zwaar zeg. Zou idd toch even hulp zoeken bij de huisar ...
Overdag is ze echt de allerleukste en liefste ever, zo bizar! Ze is altijd echt super vrolijk en heeft onwijze humor.. dat hield mij altijd op de been, want overdag ‘vergeet’ je de ellende van de nacht dan.. We zijn inmiddels bij de dokter geweest en alles lichamelijk is uitgesloten, ik moest contact opnemen met Jeugd&gezin zodat zij mij verder kunnen helpen met hulp zoeken. Voelde echt enorm als falen, maar de huisarts zei ook dat dat echt niet zo is
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Bezoek naar de HA is nooit verkeerd in dit geval.. heb je in ieder geval di ...
Ja ze is 1x een nachtje gaan slapen bij mijn ouders, en dat ook echt drama. Ieder uur een kwartier huilend/krijsend wakker.. ik heb afgelopen week 2x gevraagd of ze aub nog een keertje een nachtje willen proberen, zodat ik even bij kan trekken maar dat willen ze niet🥲
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Overdag is ze echt de allerleukste en liefste ever, zo bizar! Ze is altijd ...
Super goed dat je deze stap hebt gezet hoor. En inderdaad, hier is niets falends aan.
Ik ben ook blij dat je kindje overdag gewoon vrolijk en lief is, lekker in haar vel.
Jammer dat je ouders je niet een nachtje kunnen ontzien. Je hebt vast ook al aan andere opties gedacht. Zou je zelf evt een nachtje bij je ouders kunnen gaan slapen? En je vriend dan een andere keer zodat jullie om en om even een nacht kunnen doorslapen?
Wij doen dat zelf wel eens. Dan gaat mijn vriend een weekendje weg met vrienden of gewoon naar z’n moeder. Of ik :)
Lost niets structureel op maar dan laad je net weer even bij.
Sterkte! ♥️♥️♥️
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Overdag is ze echt de allerleukste en liefste ever, zo bizar! Ze is altijd ...
Oh zo herkenbaar dat overdag de liefste van de wereld… 🙁. Ben je enkel naar de huisarts geweest? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de huisarts alles zo oppervlakkig kan zien en zo kan beoordelen… het is jouw kindje hè, als jij er niet gerust op bent dan gewoon terug gaan en verder onderzoek eisen!
Wat je wellicht ook nog zo kunnen proberen is en antroposofische arts zoeken ipv reguliere arts….
Echt vervelend van dat logeren… is er ook niet een vriendin/vriend van jullie die eventueel zou kunnen bijspringen? Oppassen? Logeren? 😞
🤍
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Ja ze is 1x een nachtje gaan slapen bij mijn ouders, en dat ook echt drama. ...
Oh wat jammer! Juist de steun kan je nu goed gebruiken.. dan voel je je nu wel erg verloren en alleen? Of niet? Maakt het wel zwaarder voor mijn gevoel.. idee dat je er alleen voor staat en dat het licht aan het eind van de tunnel nog niet in zicht is..?? Mss idd idee dat je inderdaad aflost met je man? Dat 1 van jullie buiten de deur slaapt?
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Heel goed idee van jullie meiden! Ik wordt binnenkort 30 en ik heb voor mij ...
Goed idee! En cadeau wat je echt iets aan hebt😉🙂😀 Zat nog wel te denken... willen je ouders wel overdag extra oppassen? Dat je dan overdag ff bij kan slapen uren achter elkaar? Voor de korte termijn misschien ook nog een idee?
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Goed idee! En cadeau wat je echt iets aan hebt😉🙂😀 Zat nog wel te denken. ...
Mijn moeder wordt bijna geopereerd dus dat lukt helaas niet. Maar, ik heb goed nieuws. Mijn partner helpt echt heel goed mee, en dat lijkt echt goed te gaan. Sinds maandag slaap ik nu in een andere kamer in een eenpersoonsbed en mijn partner met haar in ons bed (heb ik voor gekozen omdat hij haar dan niet naar mij brengt maar ik zelf kan kiezen wanneer ik denk okeee ik ga er maar heen. De afspraak is; kom ik niet, dan mag hij het oplossen). Zondag en maandag was ze maar 2x wakker!!! Waarvan ik maar 1x erheen hoefde. En afgelopen nacht was ze 3x even wakker maar heeft hij het opgelost en kon ik een HELE NACHT slapen! Wauw! We houden dit even een tijd vol zodat ze leert mij niet de hele nacht te willen. Volgende stap word dan wisselen van bed, maar dat is van latere zorg. Eerst allemaal slapen, daarna allemaal in het juiste bed slapen😅 onwijs bedankt voor jullie steun allemaal! Superlief!
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Mijn moeder wordt bijna geopereerd dus dat lukt helaas niet. Maar, ik heb g ...
WAUW wat een vooruitgang 🤩🤩🤩 zo blij voor je en trots mag je hierop zijn! Ook trots op je vent want ook al is het ‘ook zijn taak’ - hij doet het wel 💪🏼 hopelijk zet deze positieve lijn door 🥰
één jaar geleden
Reactie op MiMA18
Mijn moeder wordt bijna geopereerd dus dat lukt helaas niet. Maar, ik heb g ...
Dat is jammer maar begrijpelijk van je moeder..
Maar de andere oplossing is nog beter!! Wat super fijn dat die nu goed gaat! Ook super dat je partner nu meer doet in de nacht! En idd slapen in het goed bed komt daarna wel weer.. dan heb je er ook de energie voor om het te doen!
Slaap lekker vannacht! 😉
één jaar geleden
Ik durf het bijna niet te hopen, maar afgelopen week heeft onze zoon al 3x doorgeslapen! Zou jij dan nu eindelijk door hebben hoe het moet?