452 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Preitaart

Ik vind het tijd voor een update, want mijn zoontje heeft vannacht voor het ...
Wauw wat goed!!! Anne-Lize wordt nog 1x per nacht wakker en dan moeten we naast haar gaan liggen, anders slaapt ze niet meer. Dus daar ben ik al heel blij mee. Onze jongste slaapt in principe ook door, komt soms nog 1x per nacht voor een flesje. Enorm blij voor je en hopelijk zet het door!!

één jaar geleden

Reactie op MiMA18

Wat leuk om al die bekende namen voorbij te zien komen! En fijn dat het in ...
Jeetje wat zwaar zeg! Ik hoop heel erg voor je dat je dochter binnenkort minder vaak nog wakker wordt. Nora slaapt sinds april (1 jaar en 9 maanden) door. Wel redelijk korte nachten waardoor ze nu van 22.00-08.00 slaapt. Hier moeten we nog even aan sleutelen dat het wat vroeger wordt. Ook valt ze nog steeds op schoot in slaap. Maar sowieso veel beter dan wat het was. Ik heb ook heel veel gehad aan jullie allemaal, zo fijn om te weten dat je er niet alleen voor staat. ❤️

één jaar geleden

Wat leuk om de updates te lezen, en fijn dat het bij vele een stuk beter gaat! Mateo ging hier ineens goed slapen toen die over ging naar 1 dutje. Ineens wat het klaar met het spoken. Onze dochter Gaia lijkt in alle opzichten op haar broer, behalve (gelukkig!!) met haar slaap gedrag haha. Dit is een “je legt het wakker, maar moe neer en valt in slaap” baby. Dacht serieus det die niet bestonden na Mateo 🤣. Zie foto haha. Gewoon in het vliegtuig, allemaal mensen die langslopen.. Mateo heeft nog steeds weinig slaap nodig, maar slaapt gelukkig wel goed. Ik heb het middenstuk van z’n ledikant verwijderd en dit samen met hem gedaan. Had verwacht dat tie er vaak uit zou komen, maar dit is niet het geval. Alleen sochtends.

9 maanden geleden

Binnen nu en 2 weken beval ik van #2 en ik ben zóóó benieuwd of ik een nieuwe reeks van de nachtelijke escapades moet schrijven of dat deze draak wel een ‘droombaby’ gaat zijn 😬😬😬 ik ga nergens vanuit maar oh oh oh wat zou het fijn zijn…

9 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Binnen nu en 2 weken beval ik van #2 en ik ben zóóó benieuwd of ik een nieu ...
Succes met de laatste loodjes! En hopelijk is nummer twee een veel betere slaper 😴 (Hier toevallig net weer een vreselijke week gehad door erge ziekte. Ik mis al die nachten met elk uur wakker worden helemaal niet nu het verder eindelijk een stuk beter gaat 🤪)

9 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik gun het jou niet, maar de nachtelijke escapades waren wel grappig 🤣

9 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Spannend!! Hier kan het ook ieder moment zover zijn. 38+1 Hoe gaat het? Hoe voel je je? Waar noodzakelijk blazen we dit topic opnieuw leven in. Wat hebben jullie mij geholpen zeg! Maar hopelijk deze ronde meer slaap voor iedereen 😇 Hoe is het met de rest? Allemaal hopelijk vrolijke jongens en meiden die rondlopen? Onze oudste heeft momenteel steeds nachtmerries zo lijkt het. Steeds rond 04:00 krijsend wakker en overstuur. 🙈 hopelijk is het een korte fase

9 maanden geleden

Reactie op Famke123

Spannend!! Hier kan het ook ieder moment zover zijn. 38+1 Hoe gaat het? Ho ...
Morgen 39 weken! 🥳 hier gaat het ‘prima’, vandaag nog naar Monkey Town geweest, wel met assistentie van partner en vriendin 🤪! De harde buiken zijn echt intens en echt al ruim 10 weken dus ben heel benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren nog… toevallig vanochtend nog van de bank af gevallen 🙃🙃 gelukkig op knieën en handen maar crisis je merkt dan wel dat je 15kg zwaarder bent en je heupen uit elkaar vallen… Anyhow, hoe is het daar verder?! Ughh ja bij ons duurde het 2/3 weken die nachtmerries…

9 maanden geleden

Reactie op Famke123

Spannend!! Hier kan het ook ieder moment zover zijn. 38+1 Hoe gaat het? Ho ...
Nou hier toevallig de eerste nachtelijke escapades van nr 2. Zondag bevallen van een dochter en nu midden in beruchte nacht nummer 2. Niet weg te leggen helaas. Blaas dit topic graag een nieuw leven in voor de tweede generatie nachtbrakers Dr grote broer is sinds kort een schone slaper en sliep net al een uur door z'n krijsende zusje heen 😯

9 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Morgen 39 weken! 🥳 hier gaat het ‘prima’, vandaag nog naar Monkey Town gew ...
Oeh spannend! Last die harde buiken maar weeën worden dan!🥳 Van de bank afvallen is dan weer niet heel handig. Of heeft het de bevalling opgewekt? Dan laat ik me er ook af rollen😂 Zoontje was over naar een groter bed en heeft afgelopen nacht weer in z'n ledikant geslapen en geen nachtmerrie gehad. Misschien was het grote bed wat spannend. Ik voel me nog prima eigenlijk. Los van rugpijn en misselijk maar dat is zo minimaal. Ik vind het wel weer spannend. Onze meid is nog niet ingedaald en ligt regelmatig overdwars. Donderdag weer controle, heel benieuwd hoe ze er dan bij ligt.

9 maanden geleden

Reactie op Puck90

Nou hier toevallig de eerste nachtelijke escapades van nr 2. Zondag bevalle ...
Dat kan hoor! Maar allereerst Van harte gefeliciteerd!!🩷 Hopelijk gaat alles goed met jullie. Zo klein, lekker veel knuffelen en Hopelijk lekker mee dutten 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Famke123

Oeh spannend! Last die harde buiken maar weeën worden dan!🥳 Van de bank a ...
Hahaha tot op heden geen succes 😬 dus geen aanrader (want blauwe knieën 😂) Agosh, ja kan ook heel spannend zijn 🥺, misschien nu nog niet het moment, tja dat kan, dan zou ik nu zeker voor rust kiezen ☺️. Oh spannend hoor! Ik ben juist sinds gisteren misselijk en ben dat de hele zs niet geweest dus hoop ergens dat het een teken is 😬. Hopelijk is jullie meid straks ook mooi ingedaald 🥳 SPANNEND ✨

9 maanden geleden

Wat leuk om even weer te lezen @famke en @24babywatcher 🤩 Gefeliciteerd @Puck met jullie kleine meid 😍❤️ bijzonder weer! Onze middelste van 2,5 blijft wisselend met haar slaap. Soms gaat het weken goed en dan ineens een paar nachten weer niet, maar zodra we dan bij haar op de kamer in een ander bed liggen is het weer goed. Onze jongste is ook een spoker en die blijft de boel soms bij elkaar gillen. Ze wordt niet stil bij ons of in haar eigen bed. Ze is uiteindelijk een week bij schoonouders geweest, omdat we het niet meer trokken. Dat heeft even geholpen. Toen begon het weer en hebben we haar in de woonkamer in een campingbedje gelegd zodat we haar niet meer hoorden. Sindsdien, als ze spookt, leggen we haar daar neer en ze is direct stil en slaapt verder 💪🏻😊 dus voor iedereen helpend hier in huis en wij hebben sinds een paar weken onze nachten terug. Succes met de laatste loodjes 💪🏻💪🏻

9 maanden geleden

Reactie op Zandhoopje

Wat leuk om even weer te lezen @famke en @24babywatcher 🤩 Gefeliciteerd @ ...
Oh jeetje, kleine boefjes. Wat fijn dat dit wel werkt. Soms zijn andere ogen of een andere omgeving dan toch wel even goed voor de nachtrust.

8 maanden geleden

Ohhhh sorry even hierin luchten 😂😂 dan zit je in een nieuwe geboortegroep en dan vragen ze of ze hun kindje ‘s nachts moeten WAKKER MAKEN voor de voeding want de baby van 1,5 week laat er 6(!!!) uur tussen…. Like fuck off en geniet er gewoon van 😂😂😂

8 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Ohhhh sorry even hierin luchten 😂😂 dan zit je in een nieuwe geboortegroep ...
Haha ohhhh . Heb in die eerste weken met newborn ook wel regelmatig aan jouw nachtelijke escapades gedacht. Nu met bijna 4 weken gaat het hier best redelijk. Maar zoontje stopte pas echt met slapen toen hij 4 mnd was en de chronische oorontsteking begon. We gaan het zien. Hoe gaat het met jullie? Wel bijzonder. Peuter komt hier nog af en toe bij ons in bed, vannacht ook na nachtmerrie. En dan slaapt hij volledig door verschoning en voeding van z'n zusje heen 👍

8 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Ohhh dat herken ik heel erg van de jongste! Slapen was hier echt 4 maanden drama en berichten zoals 'normaalgesproken slaapt ie prima maar vannacht opeens om 5 uur wakker geweest. Wel meteen weer in slaap gevallen maar schrok toch even. Hopelijk morgen weer beter.' konden mij heel erg frustreren. Nu gaat het gelukkig wel goed en hebben we weer volledige nachten.

8 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Hahaha oh zo herkenbaar. Toch lekker dat je dan nu een bak aan ervaring hebt.🤣😁

8 maanden geleden

Reactie op Famke123

Hahaha oh zo herkenbaar. Toch lekker dat je dan nu een bak aan ervaring heb ...
Echt hè 🤪🤪

8 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Heb überhaupt weinig geduld met vragen die ik in de nieuwe groep voorbij zie komen 🤭🙈