452 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op 24babywatcher
Ohhhh sorry even hierin luchten 😂😂 dan zit je in een nieuwe geboortegroep ...
Mijn peuter is de laatste weken weer vreselijk aan het spoken, geef mij maar zo’n newborn die kan slapen 😳
Mijn zoontje heeft van begin af aan vreselijk geslapen, ooooooit komt het goeeeehoooooeeddddd met onze nachtrust 🥱🥱
8 maanden geleden
Reactie op Foodie11
Heb überhaupt weinig geduld met vragen die ik in de nieuwe groep voorbij zi ...
HAHA feels…
8 maanden geleden
Oh boii nou dat volgende deel van de nachtelijke escapades van zéker komen… 🥲 veeeerrschrikkelijk.
8 maanden geleden
Reactie op 24babywatcher
Oh boii nou dat volgende deel van de nachtelijke escapades van zéker komen… ...
🥲
Hier een zoontje van een half jaar. Ik wilde het dit keer allemaal anders aanpakken, het ging eerst wel redelijk. Maar op het moment is het weer dra-ma-tisch 🥲 overdag slecht slapen, in de nacht vaak wakker. Ik hoop zo dat het niet bijna 2 jaar gaat duren zoals bij z’n zus 🥲
8 maanden geleden
Wij zitten wel weer in de korte nachtjes met onze meid van 4 weken. Maar..deze keer weet ik dat het tijdelijk is en voel ik me tot nu toe een stuk relaxter.
Onze peuter is sinds deze week weer lekker vroeg wakker, top timing 🙄🙈 en soms dan smiddags niet slapen en 's avonds niet eerder op bed. Waar haalt zo'n klein ventje de energie vandaan denk ik soms.
8 maanden geleden
Reactie op Sara2011
🥲
Hier een zoontje van een half jaar. Ik wilde het dit keer allemaal and ...
Oh ik voel helemaal met je mee…. Hopelijk snel meer rust.. kan zo ontzettend aan je vreten 🥲😭♥️
8 maanden geleden
Reactie op Famke123
Wij zitten wel weer in de korte nachtjes met onze meid van 4 weken. Maar..d ...
Ook zuur… ja onze dochter was een paar maanden voor de bevalling al gestopt met het middagslaapje dus daar had ik niet meer op gerekend maar as je dat wel doet dan is dat nu zeker zuur…! Ene kant sta ik er nu ook wel relaxter in andere kant baal ik er gewoon ontzettend van… like.. waarom is het mij nou niet gewoon een beeeeetje gegund 😬😅😂
8 maanden geleden
Ik ben even nieuwsgierig.. gaat jullie kindje smiddags nog op bed? Hoe laat ligt hij of zij er 's avonds in en start de dag?
Ons zoontje (juli wordt hij 3 jaar) heeft z'n middagslaapje nog nodig maar het slaapje is altijd al een strijd geweest. Nu wordt het regelmatig over geslagen. We hebben het niet ingekort naar max 1,5 uur.
Hij ligt meestal rond 20:00 op bed en slaapt tegen 20:30, zelfs als hij het middafslaapje overslaat😴🙈De dag begint tussen 06:00 en 06:30.
8 maanden geleden
Reactie op Famke123
Ik ben even nieuwsgierig.. gaat jullie kindje smiddags nog op bed? Hoe laat ...
Mijn dochter (juli 21) doet geen middagdutje meer, een enkele keer valt ze in slaap in de auto. Zonder middagdut slaapt ze meestal van 19.30-06.00 en soms iets langer. Als ze in de auto in slaap is gevallen slaapt ze in de avond later.
8 maanden geleden
Reactie op Famke123
Ik ben even nieuwsgierig.. gaat jullie kindje smiddags nog op bed? Hoe laat ...
Hier altijd nog een middag dut van 2 uur als we thuis zijn of bij opa en oma.. bij opvang rond 1.5 uur.. en met een dagje uit of mooi weer en buiten spelen met de buurtjes dan slaapt ze niet.. ze ligt altijd rond 19.00-19.30 op bed.. na middag slapen wilt ze soms nog wel wakker liggen op bed tot 20.00uur max. Maar ze blijft wel liggen in bed en is rustig en stil.. (soms verteld ze wel wat ze gedaan heeft die dag aan haar knuffel)
8 maanden geleden
Reactie op 19Marloes90
Hier altijd nog een middag dut van 2 uur als we thuis zijn of bij opa en o ...
Oh en ze is altijd rond 7.00 uur wakker.. maar soms roept ze wel pas om 7.30 uur🥰 een echt slaapkop hier...
Maar we ondernemen ook veel, dus daar is ze soms ook moe van(de indrukken)
Blijven nooit geen hele dag thuis, altijd wel ff naar de speeltuin(met regen stampen in de plassen), boodschappen doen of fietsen o.i d.
6 maanden geleden
Reactie op 24babywatcher
Ohhhh sorry even hierin luchten 😂😂 dan zit je in een nieuwe geboortegroep ...
Deze vraag heb ik ook gesteld hoor in de nieuwe geboortegroep.
En ook ik heb een peuter die met 2,5 jaar pas voor het eerst doorsliep en daarvoor altijd aan het spoken was snachts. En nu nog duurt inslapen savonds 1 tot 1,5 uur en is dat vaak een strijd. Toch was ik weer even kwijt hoe lang een newborn snachts zonder voeding kan en zette ik mijn wekker elke 3 uur en maakte ik haar wakker. De ervaring die je met je eerste hebt maakt het allemaal een stuk makkelijker maar je wilt het nog steeds goed doen en ik merk dat ik vaak nog denk: hoe zat dat ook alweer?! Dus zulke vragen kunnen ook van ervaren mama’s komen wiens eerstgeborene een nachtbraker was 😉
4 maanden geleden
Reactie op Famke123
Im with you.
Moest aan jullie denken. Ik probeer net m'n glas water aan te ...
Hahaha welkom bij de club 🥲🤍🫠 AGAIN.
Zitten nu (besef kwam net) een maand in deze regressie/sprong… zijn al bij de arts geweest ivm slecht drinken en mega onrust… meer voor het uitsluiten van ernstige dingen. Uiteraard kwam daar niets uit, ene kant fijn maar nu dus nog niet veel verder. Over 2 weken komt de slaapcoach van het ziekenhuis terug van vakantie en mogen we daar langs… ik hoop tegen die tijd te kunnen zeggen dat alles opgelost is maar heb er een hard hoofd in.
Ze sliep eerst top (lees ups en downs maarrrr ze kán 6 tot 8 uur aaneengesloten slapen) in de swaddle maar sinds ze (bijna kon) rollen was dat echt niet meer te houden (veel bewegen). Nu slaapt ze graag op haar buik of zij of whatever maar die kracht heeft ze nog niet goed genoeg om zich goed door het bed te bewegen (dènk ik) en dus ben ik 10 tot 30 x per nacht eruit voor of een speen of haar ‘goed’ leggen…
Dus ik eeeuhhhhhhhh ja. Ik ben zó tegen baby’s laten huilen en weet dat ze dat aanraden vanuit het ziekenhuis (snap ik dus echt niet) maar goed zit nu wel op het punt dat ik zeg: ‘oke vanaf 6 maanden is het niet meer schadelijk, zéker wel dat ik het een kans ga geven’… zie niet hoe ik dit weer 1,5 jaar kan volhouden 😥🫠
Dusssss hoes daar?? 😬
4 maanden geleden
Reactie op 24babywatcher
Hahaha welkom bij de club 🥲🤍🫠 AGAIN.
Zitten nu (besef kwam net) een ma ...
Check liefde van een moeder eens. En wat volgens wetenschappers de gevolgen zijn v laten huilen voor je baby. Helemaal met 6 maanden.
Verder herkenbaar. Mijn baby is even oud en sinds ze veilig bij me in bed slaapt is alles goed te doen! T is even wennen maar erna slaap je allebei beter. Succes you’ve got this! 🍀