452 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op gaia

Check liefde van een moeder eens. En wat volgens wetenschappers de gevolgen ...
Neuh samen slapen is echt geen optie 😂😅 ik heb met mijn eerste al slaapangst gekregen, durfde niet meer naar boven, wilde de nachten vermijden dus samen slapen is no option voor mijn mentale gezondheid. Lieve opwekkende woorden maar het is gewoon kut. Helemaal kut. Ik vind het verschrikkelijk en kan niet wachten tot dat eerste jaar voorbij is.

4 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Hahaha welkom bij de club 🥲🤍🫠 AGAIN. Zitten nu (besef kwam net) een ma ...
*zwaai* Knuffel! Ik had bij mijn zoontje rond 7 maanden zijn speen cold turkey volledig weggehaald. Ik kon er echt niet meer tegen om zo vaak wakker te worden voor dat rotding. Na een paar extreem moeilijke nachten (leren in slaap te vallen zonder mijn tepels of de speen) kon hij veel beter slapen dan daarvoor. Ik zeg nog steeds dat ik dat ding eerder weg had moeten halen 🤣 Samen slapen lukt niet begrijp ik, wat met eventueel het bedje wel bij je op de slaapkamer? Zo hoef je in ieder geval niet het halve huis door. Sterkte 😘 dat slaapgebrek is echt vreselijk.

4 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Neuh samen slapen is echt geen optie 😂😅 ik heb met mijn eerste al slaapan ...
🌺 🍀 💫

4 maanden geleden

Reactie op Preitaart

*zwaai* Knuffel! Ik had bij mijn zoontje rond 7 maanden zijn speen cold ...
♥️ Thanks ! Ja slaapgebrek is pffff Ik wilde inderdaad ook heel graag van de speen af maar onze dochter is vanaf geboorte al mega onrustig en na vier maanden zijn we eindelijk naar de kinderarts/fysio/peda gegaan die niet heel veel tips hadden maar concludeerde dat ze zo onrustig is en zo snel gepikeerd dat we beter de speen maar moesten houden 🙃👍🏼 want dat geeft haar troost.. Ik probeer wel eens overdag de speen te vermijden als ze verdrietig is of chagrijnig maar dan is ze oprecht de gehele dag alleen maar aan het krijsen.. er is geen stop.. Dus lastig pakket zeg maar…

3 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

♥️ Thanks ! Ja slaapgebrek is pffff Ik wilde inderdaad ook heel graag van ...
Oh lastig! Ja mijn zoontje gebruikte ‘m alleen voor het slapen, dat is dan toch al wat anders. Ik hoop gewoon heel erg voor jullie dat het snel beter wordt 😊 (Oh en ik ben het ermee eens dat de babytijd maar ruk is. Niet dat peuters altijd makkelijk zijn)

3 maanden geleden

Reactie op Preitaart

Oh lastig! Ja mijn zoontje gebruikte ‘m alleen voor het slapen, dat is dan ...
Hahaha ik houuuuuu van mijn puber peuter 😂 love de discussies en eigenlijk nooit echt issues hier met haar 🥰 ook echt de meest liefdevolle grote zus die alles snapt en alles prima vindt ♥️

3 maanden geleden

Als ik dit lees gaan onze nachten top. Hoef er "maar" 4 keer per nacht uit denk ik Minimaal 2 keer, soms vaker dan 4. En hier bij beide geen speen gebruikt vanaf het begin. Ons zoontje wilde geen speen en nu eigenlijk vergeten aan te bieden. Onze dochter lijkt tot nu toe iets rustiger te slapen dan onze zoon. Maar sprong 5 komt er aan. Die was echt vreselijk bij onze zoon dus maar hopen dat het deze ronde mee valt. @24baby.. wat zegt je gevoel waarom ze zo onrustig is? Beetje gelijk aan haar zus destijds? Zoontje slaapt nu meestal door trouwens en ook goede tijden. Van 20:00 a 20:30 tot 06:30 dus perfect en geen middagslaapje meer. Nu een stijve nek overigens. Beide kinderen lagen eergisteren boven op mij te slapen. De 1 al drinkend en de ander had een nachtmerrie en een nat bed. Manlief lag naast me zonder kids, 👿, hoe dan 😂

3 maanden geleden

Ohh hier slaapt de newborn súper (nu 7 weken oud en maar 2 flessen per nacht👏) maar schreeuwt de oudste ons regelmatig wakker als hij ligt te dromen, het koud heeft, wil drinken etc. Dus alsnog gemiddeld 4x ons bed uit 😅

5 dagen geleden

Kan iemand me een peptalk geven. Ik zit 3 maanden na dit bericht nog steeds op 4x per nacht. Ik wil het liefste zwemmen in een bad vol koffie. Hoe is het me jullie?

4 dagen geleden

Reactie op Famke123

Kan iemand me een peptalk geven. Ik zit 3 maanden na dit bericht nog steeds ...
Oef … nou… niet de beste peptalk maar: je kan het en écht het komt goed! Zorg ervoor dat je genoeg kleine momentjes voor jezelf neemt; zeg eens nee tegen de bank en ja tegen een drankje op terras/uurtje sporten, klinkt gek want je bent doodop maar je krijgt er echt energie van… veranderen doe je het toch niet (geloof dat jij ook niet een mama bent die kindjes laat huilen) dus ja dan maar accepteren…. Oh en, als het écht niet gaat, neem een dag vrij of meld je ziek, niemand heeft er wat aan als je uiteindelijk helemaal in elkaar zakt of poepie chagrijnig bent 😊♥️ you can do this

2 dagen geleden

Reactie op 24babywatcher

Oef … nou… niet de beste peptalk maar: je kan het en écht het komt goed! Zo ...
Op naar dat wijntje dan vanavond 🥂