451 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Vannacht om 05;00 maar weer in een haverbadje gezet, werkte wel goed voor h ...
Ja gewoon proberen zou ik zeggen. Ik heb 1 zak speciaal bewaard voor de waterpokken in de hoop dat het helpt. Anders gooi je 'm waarschijnlijk toch weg denk ik..
Verder is het de rit uitzitten ben ik bang. Maar dan heb je dit maar weer gehad😉🍀
2 jaar geleden
Het geluid van een krijsende baby, ik wordt er knettergek van. Sorry, even frustratie berichtje. Maar echt, afgelopen nacht weer een paar uur bezig geweest. Manlief slaapt er gewoon doorheen. Ik heb hem vanochtend er uit gestuurd aangezien in max 3 a 4 uurtjes slaap had toen de kleine alweer kwam. En net weer een uur uit volle borst krijsen.
Ik wil dan het liefst zelf wel onder een dekbed kruipen en even doen alsof ik er niet ben.
Ik mezelf naar de sportschool gesleept en net 10x om me heen gekeken omdat ik gehuil hoor maar mezelf moet bevestigen dat m'n zoontje hier niet is. 😵💫
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Het geluid van een krijsende baby, ik wordt er knettergek van. Sorry, even ...
Ooh wat vervelend zeg. En zeker herkenbaar, ik ben ook altijd degene die er snachts uit gaat, vannacht ook bijna 2 uur bezig geweest, ook al moest mijn dochter niet huilen. Maar oh wat kan dat gejammer/gehuil/gekrijs toch een stress opleveren, zeker in de nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Het geluid van een krijsende baby, ik wordt er knettergek van. Sorry, even ...
Oef ik voel dit helemaal….. heb ook echt het idee dat mijn hele lichaam in een soort fight stand staat… als ze begint te huilen schrikt mijn hele lichaam… pfff jij sterkte mama 🫶🏼🫶🏼
2 jaar geleden
Reactie op Famke123
Ja gewoon proberen zou ik zeggen. Ik heb 1 zak speciaal bewaard voor de wat ...
Vanavond badje gemaakt, haar huidje is nu super zacht 🥹 - ik heb goede hoop 🤞🏼
2 jaar geleden
Mijn zoon Max wil alleen maar bij mij slapen. Tot 14 mnd sliep hij alleen maar bij mij. Toen consequent geweest en sliep hij in zijn eigen bed, ik.moet er wel meerdere keren een tijdje uit. Maar nu wil hij weer alleen maar bij mij slapen.
2 jaar geleden
Reactie op Sara2011
Nu ook alweer sinds 23u bezig. Ik denk echt de slaapregressie? Ze wil iig g ...
Ohhh hier hetzelfde. Het is hier na een aantal maanden prima slapen alweer 2 maanden feest. Twee weken geleden al een oorontsteking achter de kiezen (hij heeft al buisjes, maar eentje was verstopt), maar nu de afgelopen week ook weer dramatische nachten met vaak 2x 1.5 a 2 uur eruit. Ik probeer heel erg te accepteren dat het is wat het is, maar dat is soms zo moeilijk
2 jaar geleden
Reactie op Puck90
Ohhh hier hetzelfde. Het is hier na een aantal maanden prima slapen alweer ...
Vervelend zeg 🙁 ik kan er de ene dag ook beter mee omgaan dan de andere. Gelukkig zitten er ook nog weleens goede nachten tussen. Vannacht was ik bezig van 23 tot 2. Uiteindelijk mee naar beneden en even ‘gespeeld’ daarna sliep ze wel snel diep tot kwart voor 7.
2 jaar geleden
Ik ben na de krijssessie van gisteren gaan sporten. Kwam al een stuk vrolijker terug. Smiddags nog even lekker gezwommen. M'n man heeft d ochtend weer gepakt gelukkig, ik de nacht.
Nu aan het kijken hoe m'n dreumes de doppen van stiften haalt en ze sorteert (ofzo, de helft moet op de grond de andere helft op tafel). Een grote bende maar mamma kan rustig een kopje koffie drinken en genieten van her uitzicht ☕️🥰
2 jaar geleden
Nog een tip voor jullie! Hoop dat de link hieronder werkt. Is een zelfhulp gids over slaap maar met een heel fijne toon. Als in: slecht en onvoorspelbaar slapen is normaal, lang niet elke baby past in een schema en dat slecht slapen is heel heel zwaar voor de ouders. Veel wetenschappelijk onderbouwd en veel tips over hoe je met deze moeilijke tijd als ouders om kan gaan. Ik werd er blij van en het bevestigde mijn methode van altijd nabijheid bieden en niet slaaptrainen voor mezelf maar weer eens (niet dat andere methodes niet goed zijn, maar het hielp mij weer eens bij een keuze maken en blijven maken).
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.jeugdengezinutrecht.nl/showfile.asp%3Ffil_id%3D10202&ved=2ahUKEwifkPK6vZ78AhVbi_0HHXHTA-IQFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw3DJ3LlCQYOldr0f3SSAXC5
2 jaar geleden
Van oorontsteking naar slaapregressie van slaapregressie naar oorontsteking van oorontsteking naar slaapregressie van slaapregressie naar voorhoofdsholteontsteking van voorhoofdsholteontsteking naar kiezen van kiezen naar waterpokken en hé, de waterpokken jeuken niet meer, we gaan door naar de 18 maanden slaapregressie.
Hoe graag ik ook een tweede kind wil, hoe graag ik absoluut nooit meer een kind wil.
2 jaar geleden
Hier opzich een prima nacht, rond half 5 wakker. We zaten weer volop in de nachtvoeding (fles) omdat zoontje door kiezen overdag een stuk minder at. Gisteren heeft hij gebunkert maar toch hoorde ik z'n maagje rommelen. Halve fles gegeven en vanaf 6 uur echt wakker. No problem aangezien ik al vanaf 4 uur lag te wachten op hem.🙄☕️
2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Van oorontsteking naar slaapregressie van slaapregressie naar oorontsteking ...
Ohhh die twijfel over de tweede hierdoor is ingewikkeld he. Ik denk dat wij er uiteindelijk wel voor proberen te gaan maar het lijkt me zooo zwaar dit nog een keer.
Denk dat wij nu echt in de 18 maanden slaapregressie zitten. Ook overdag is zelf in slaap vallen er niet meer bij... zwaar. En morgen gast hij uit logeren bij opa en oma, heeel benieuwd hoe dat gaat
2 jaar geleden
Reactie op Puck90
Ohhh die twijfel over de tweede hierdoor is ingewikkeld he. Ik denk dat wij ...
Hier is het een dikke nee voor een tweede..door de slaapproblemen, kma, reflux, buisjes, tongriem... genoeg ellende voor 3 kids gehad 🙈
Kun je zelf ervan genieten dat de kleine er niet is?
2 jaar geleden
Wij willen zooo graag een tweede maar ik kan t echt niet aan nu. Fysiek gesloopt. Lukt me ook al niet meer om te werken door de vermoeidheid.. of om echt lekker te leven eerlijk gezegd
En serieus: weer een slaapregressie?! Wij zitten er vanaf 8 maanden non stop in voor mn gevoel 😩
Ik wou dat het slapen bij ons in bed wel ging maar dan wordt ie ook wakker. Misschien bedje nog eens naast de onze proberen te zetten. Bij opa en oma slaapt ie door met bedje naast hun bed (hielp eerder niet).
Was er maar een magic trick he?! 💫
2 jaar geleden
Reactie op gaia
Wij willen zooo graag een tweede maar ik kan t echt niet aan nu. Fysiek ges ...
Sterkte en dikke knuffel..!!!
Als je nu niet echt lekker kunt leven, waarom wil je dan toch graag een tweede? Denk je niet dat je uiteindelijk lekkerder kunt leven met z’n drietjes als deze pittige fase straks over is? Ik zie zoveel vriendinnen om me heen struggelen met twee kindjes nu. En ben echt niet jaloers dan.
Wij wilden sowieso al maar een kindje en dat is enkel bevestigd dus deze anderhalf jaar aan intens ouderschap. Geniet er van maar bij vlagen vind ik het echt pittig dat ik m’n vrijheid kwijt ben en niets meer gaat zoals ik het voor ogen had 😌