452 Reacties
2 jaar geleden
Ik krijg de ochtenddut hier niet weg.. hoe zit dit bij jullie? Hier dus 6 uur wakker, dus rond 8.30/9.00 gaat ie slapen. Maak m na 1 uurtje wakker. Als ik hem laat tukken, tukt ie zo 2.5 uur. Hij doet dan na zijn ochtenddutje van een uur en middagdut van bijna 2 uur. Soms denk ik dan teveel dagslaap..maar ja, zo vroeg wakker en dan doortrekken tot 11/12 uur lukt hem echt niet... tips?
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Ik krijg de ochtenddut hier niet weg.. hoe zit dit bij jullie? Hier dus 6 u ...
Lekker blijven doen.. hij zal het wel nodig hebben👍🏻
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Niet inkorten na 30 min denk je? Ik weet het echt niet meer :(
Lastig hoor… ik merk hier namelijk wel dat na overgang naar 1 slaapje ze echt wel veel vaker ‘uitslaapt’ 07:00/07:30 wakker is waar het voorheen ook stipt 06:00 was… heb het slaapje ook wel echt moeten rekken maar was met een week gepiept 👀
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Hoe heb je dat precies gedaan? Ervan uitgaande dat ie idd 6 uur wakker is.. ...
En dan rekken tot 09:30 eerste dag, en dat elke dag met een half uur opschuiven tot je op 12:00/12:30 zit. Maar aangezien hij nog wel graag en veel slaapt zou ik het wellicht iets subtieler doen en een half uur per 2/3 dagen opschuiven zodat hij er langzaam aan kan wennen. Onze dochter had wisselend lange of korte slaapjes in de ochtend maar die hadden wel effect op het middagslaapje (als in kort ochtend lang middag of visa versa ). IK was daar vooral klaar mee 🫣😂 omdat ik precies niets kon plannen en ze vaker een uurtje later haar eerste slaapje deed en dat ook geen probleem was. Het voelde gewoon meer alsof ze er wel klaar voor was, en ik er klaar mee #sorrynotsorry
Dus vooral lekker kijken hoe hij erop reageert 🥰🫶🏼
2 jaar geleden
Na 3 nachten goed, vannacht weer ellende. Vanaf 01.15 uur wakker, en niet meer alleen willen slapen. Elke keer sussen en zodra ik de kamer uitloop is het krijsen.
Ik word er zo moe van, het duurt soms zo lang en ik wil niet maar naast haar bed zitten tot ze slaapt. Ik wil dat niet aanleren, maar het lijkt de enige oplossing op dit soort avonden/nachten
2 jaar geleden
Hier is het…. Ja… laatste twee nachten stabiel met 1x per nacht eruit 🫣 teken ik voor 😂
2 jaar geleden
Reactie op Maaike92!
Hier is het nu met naar bed brengen, 1 drama! Gillen zodra we weglopen. Een ...
Hier precies hetzelfde😥
2 jaar geleden
Kind na nachtfles : Nog even lekker nazeiken omdat je mama heel de dag niet hebt gezien en even wil knuffelen. - ik: akkoord maar brb ff dekentje pakken 🥶
Hoes daar?
2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Kind na nachtfles : Nog even lekker nazeiken omdat je mama heel de dag niet ...
Hier begin ze om 23.30 weer.. en sliep om 00.30 nog niet dus toch maar weer in bed genomen.. mw heeft toen alsnog tot 2.15 wakker gelegen maar was wel stil.. dus weer weinig geslapen..😑en ik heb me een pijn in mijn rug... ik kan echt niet met haar in bed slapen.. mja.. campingbedje aan voeteneind werkte niet dus had geen andere optie meer.. *zucht* hopen dat vannacht weer wat beter gaat🤞
2 jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Hier begin ze om 23.30 weer.. en sliep om 00.30 nog niet dus toch maar weer ...
Oef klinkt ook niet top… 🥲🥲 ik ga met een dekentje op haar stoel in haar kamer zitten en gooi de matra ‘mama gaat jou zo in bedje leggen en je gaat lekker slapen’ erin, herhaal ik 10 keer in 15 min en dan slaapt ze 🤞🏼 niet dat ze daarna na 3 uur wel weer wakker werd want:dorst, maar hè… hier kan ik ook echt niet samen met haar slapen… kingsize bed kopen is misschien een oplossing 😂😂
2 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Oef klinkt ook niet top… 🥲🥲 ik ga met een dekentje op haar stoel in haar ...
Helaas geen stoel ij haar kamer en slapend wegleggen heeft hier van baby af aan al nooit gewerkt.. ze sliep altijd zelfstandig in.. de middagen worden nu ook al lastiger.. gisteren met een hoop kabaal we was gedaan en toen ging ze wel slapen maar de de avond of nacht werkt dit helaas niet.. duurt 1 tot 6 weken.. laten we hopen dat het bij iedereen 1 week zal duren🤞
2 jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Helaas geen stoel ij haar kamer en slapend wegleggen heeft hier van baby af ...
Ik hoop heel hard mee 🤞🏼🤞🏼🤞🏼♥️
2 jaar geleden
Reactie op RoosBB
Bijna volle maan! Weer een excuus gevonden 😆btw, leuk ig-account om.te vo ...
Oh die kon er ook nog wel bij🫣