1208 Reacties

3 jaar geleden

5 maanden oud. In de triptrap baby wil hij niet meer liggen en de wipstoel wipt die zichzelf zowat uit waardoor eten geven lastig is omdat die die lepel steeds achterin z'n keel heeft zitten. Hij mag hier niet te lang in zitten maar wat neemt die een frustratie weg zeg, hij kan zittend eten. En ineens is de kleine baby geen kleine baby meer 馃ゲ

3 jaar geleden

Naast mama in de auto zitten 馃馃挋

3 jaar geleden

Draakie

3 jaar geleden

Lekkere voetjes! 馃槄

3 jaar geleden

Zo trots op deze twee 馃挄

3 jaar geleden

Na 3 weken ziekenhuis inmiddels vrij van epileptische aanvallen door de zware medicatie. Mijn vrolijke vriendje komt langzaam weer terug. Helaas nog erg slap waardoor hij alleen maar op zijn rug kan liggen.

3 jaar geleden

Na 3 weken ziekenhuis inmiddels vrij van epileptische aanvallen door de zwa ...
Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!

3 jaar geleden

Onze kleine ondeugd! 馃巰

3 jaar geleden

6 maanden馃槏

3 jaar geleden

Onze lieve schat. In de draagzak op het strand, constant glunderend lachen naar zn mama. 鉂わ笍

3 jaar geleden

Wijsneus

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Wijsneus
Wat is hij snel zeg, die kleine van jou 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Wat is hij snel zeg, die kleine van jou 馃槏
Ja tis echt een wijsneusje

3 jaar geleden

5 maanden en wat is ze al snel (langer als een halfuur zo rechtop gezeten)鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Jammer dat je geen video鈥檚 kan plaatsen hier, mijn dochter zegt papa voortaan. Om te smelten 馃グ

3 jaar geleden

Vrolijke mop馃グ馃グ mijn oma heeft haar vestje gebreid en het staat zo leuk!

3 jaar geleden

Blij eitje

3 jaar geleden

Reactie op Mandy Krouweel

5 maanden oud. In de triptrap baby wil hij niet meer liggen en de wipstoel ...
Ik snap dat hij er niet te lang in mag zitten, maar als de rug sterk is kan dit geen kwaad, gewoon goed opletten dat de rug niet te bol gaat staan en hij erin gaat hangen, mijn dochter zat met 5 maanden zelfstandig. Maar dat deed ze dan steeds maar kort 卤 een minuutje, in eens stoeltje met steun kan ze dit veel langer volhouden.

3 jaar geleden

Bij het kdv knuffelen we met de knuffelkippen 馃槣 geweldig zo de kleine op de boerderij 馃グ

3 jaar geleden

blije ei 馃グ