1068 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ja inderdaad we zijn al een hele tijd bezig😅
Nu wonen we hier 3 jaar en er ...
Zeker waar… hier niet anders.. ik plan eens per maand een vrijdag vrij, dan is Xoé bij het kdv en kan ik in huis klussen 🥲🫣 #10jarenplan maaarrr wel THUIS ♥️
2 jaar geleden
Eerst echte nieuwe schoentjes. Net gekocht en mochten meteen aanblijven
één jaar geleden
Zou ze iets duidelijk willen maken? 😂 papa en mama willen nog eeeeven wachten 🌝
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Ja gaat zo hard. Hij is ook wel groot hoor. Max was dit formaat pas met 5 m ...
Dacht ik al te zien, grote jongen.
Hier precies andersom nu. Nu een mini.. jesse was ook snel babyaf die groeide zo snel toen de tijd.
Vind je het mee vallen nu met 2 kleintjes ?
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Dacht ik al te zien, grote jongen.
Hier precies andersom nu. Nu een mini ...
Ja hij weegt al 7 kg en is al 65 cm. Het is echt een grote jongen vergeleken bij Max 🙈 wat grappig dat bij jullie andersom is. Hier gaat het over het algemeen vrij makkelijks beide slapen eigelijk ook altijd door. Xam heeft eigelijk alleen de eerste 2 weken ‘s nachts lopen spoken. Daarna nooit meer. Hij vraagt wel eens om z’n speen maar meer ook niet. Krijgt iedere avond rond 20.00/20.30 een fles. Slaapt tot 6.00/6.30. Dan krijgt ie weer een fles en daarna haal ik Max dan uit bed. Xam slaapt uit tot 9.00. We hebben al een prima ritme eigelijk. Gaat bij jullie ook goed?
één jaar geleden
🌙In het diepst van de nacht⭐️ (18.00)🤫nog even een frisse neus halen en de beentje strekken omdat het heeeeeeeeeeeel de dag regende.
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Ja hij weegt al 7 kg en is al 65 cm. Het is echt een grote jongen vergeleke ...
Zozo flinke jongen idd haha.. bijzonder dat het dan zo verschilt van max dan he.
Fijn dat jullie al een goed ritme hebben, hier opzich ook wel, alleen jesse komt nog steeds halve wege de nacht tussen ons in. Dat is nog niet veranderd..
En Noran krijgt rond 23 uur nog een voeding en daarna slaapt hij tot uurtje of 6.
Eerder sliep hij wel tot uurtje of 8/9 door. Maar we hij heeft een darminfectie gehad, en waarschijnlijk net als jesse ook een koemelkallergie. Dus we waren nog erg in de weer met zijn voeding, en hij zat niet echt lekker in zijn velletje. En nu heeft hij weer een verkoudheid te pakken.
Dus werkt allemaal niet echt mee.
Maar verder doet hij het wel goed.. groeit goed.
Het is altijd klein popje, zit nog steeds in maatje 56.. 😅