1068 Reacties

茅茅n jaar geleden

Helemaal klaar voor een winter wandeling

茅茅n jaar geleden

Verliefd op deze knappie 馃グ馃グ馃挋

茅茅n jaar geleden

Helpen konijnen hok bouwem

茅茅n jaar geleden

Nee mama, ik wil je hand niet vast houden als we langs de grote weg lopen. Ik kan heel goed zelf opletten en anders ga ik lekker op de grond zitten. Weet ik veel dat je mij niet kunt dragen vanwege je bekken 馃ぃ馃檲馃檲 Volgende keer toch maar in de buggy en extra wandelen als papa erbij is. De weg van supermarkt naar auto terug was behoorlijk zwaar zo 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Nee mama, ik wil je hand niet vast houden als we langs de grote weg lopen. ...
Die van mij doet ook precies hetzelfde 馃ぃ ik zei gisteren nog tegen mijn vriend ik denk dat we een tuigje aan t kopen komen voor haar 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Trots op haar theesetje 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Papa 'helpen' in de voortuin馃ぉ馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Nee mama, ik wil je hand niet vast houden als we langs de grote weg lopen. ...
Hahaha heel herkenbaar dit. Laatst 1x geprobeerd maar voortaan toch maar weer de wandelwagen mee en dan mag hij terug het laatste stukje zelf lopen馃檲

茅茅n jaar geleden

Lekker genieten van het zonnetje 馃尀

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hahaha heel herkenbaar dit. Laatst 1x geprobeerd maar voortaan toch maar we ...
Erg h猫 馃檲 is echt even zoeken naar een goede methode, want snap dat lekker lopen ook leuk is 馃槉

茅茅n jaar geleden

Weekje centerparcs

茅茅n jaar geleden

En dat was zo vermoeiend dat ik tijdens het aankleden al in slaap viel.. 馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Weekje centerparcs
Leuk welke center parcs zijn jullie? Wij zijn ook laatst naar heiderbos geweest en afgelopen maand naar t meerdal.

茅茅n jaar geleden

Reactie op PBJJ

Leuk welke center parcs zijn jullie? Wij zijn ook laatst naar heiderbos gew ...
Nog nooit geweest bij die 2? Is het daar ook leuk en groot zwembad ect? We zaten nu in de eemhof,

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Nog nooit geweest bij die 2? Is het daar ook leuk en groot zwembad ect? We ...
Jazeker. Zwembaden waren beide leuk! Voor de rest was bij het meerdal wel veeeel meer te doen voor de kleintjes. Binnen speelparadijs, en veel activiteiten binnen. Buiten leuke speeltuinen waar ook kleintjes wat aan hebben. Kinderboerderij. Bij t meerdal hebben ze bij het zwembad ook een groot waterpret gedeelte moet je eens opzoeken, echt super leuk. Leuk versnellings bad, golvenbad, pierenbad, binnen buiten bad etc etc. Al met al t meerdal wel beter dan heiderbos haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op PBJJ

Jazeker. Zwembaden waren beide leuk! Voor de rest was bij het meerdal wel v ...
Och klinkt goed, ik ga het eens opzoeken. Normaal gaan we altijd naar huttenheugte, maar wilden nu iets verdere weg en iets anders. Opzich ook prima de eemhof. Vond alleen weinig te doen voor de alle kleinsten.. wel een heel groot zwembad, leuke net gerenoveerde huisjes, min puntje vond ik dat de voordeur niet op slot kon. Waardoor op gegeven moment jesse dus buiten stond zonder dat wij het door hadden.. Hoorde opeens de deur in de slot vallen. Ja stond meneer dus al alleen buiten.. Vond het geen fijn idee..

茅茅n jaar geleden

Ze gaat helemaal uit haar dak馃グ馃拑馃徏prachtig 馃ス

茅茅n jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Ze gaat helemaal uit haar dak馃グ馃拑馃徏prachtig 馃ス
Haha leuk! Kom je ook uit Limburg?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Och klinkt goed, ik ga het eens opzoeken. Normaal gaan we altijd naar h ...
Ohjaa volgens mij gaan die alleen op slot als je dat knopje induwd. Maar ik geloof dat je er dan alleen vanuit buiten niet in kan. Als je dan nog met de klink de deur open krijgt schiet het nog niet op natuurlijk. Dat is zeker een puntje, wat je ook aan mag geven daar.

茅茅n jaar geleden

Reactie op PBJJ

Haha leuk! Kom je ook uit Limburg?
Kom uit Gelderland. Maar wonen sinds 2 jaar in LimburgNoord