1068 Reacties

één jaar geleden

Eerste Paasdag 🐰🐣. Een dagje naar de dierentuin. En wat vond hij het allerleukste? Loslopen, vrijheid🤣!

één jaar geleden

Max!

één jaar geleden

Broertje Xam word ook al zooo groot 😳

één jaar geleden

Mini golf ⛳️

één jaar geleden

Heerlijk ventje! 🩵 Gaat alles goed qua gezondheid, dat is natuurlijk het b ...
Dankjewel! Alles gaat goed, helemaal gezond gelukkig 🤩💚

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Ach wat een lekker ding! Een knappie! Mag je zeker trots op zijn! Heb met j ...
Ja zeker weten zo trots als een pauw 🤩😍

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Nou echt! Het baby zijn is er al af 🫣

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Nou echt! Het baby zijn is er al af 🫣
Ja hè niet normaal. 😅

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Wel een totaal andere jongentje dan max,

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Wel een totaal andere jongentje dan max,
Ja vind ik ook. Veel groter ook.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja vind ik ook. Veel groter ook.
Ja flinke kereltje alweer, 6 maandjes nu? Ben jij of je man ook zo groot ?

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Ja flinke kereltje alweer, 6 maandjes nu? Ben jij of je man ook zo groot ...
Ik ben 1.58m😂😂hij is nu idd net 6 maanden. M’n vriend is 1.86m dus ook niet mega groot maar niet zo klein als ik🙈 hoe gaat het met jou kindjes? Doet de kleinste het ook goed?

één jaar geleden

Je begrijpt alles wat ik zeg, je snapt alles wat ik doe, je voelt alles wat ik voel… fuck wat ga je goed.

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ik ben 1.58m😂😂hij is nu idd net 6 maanden. M’n vriend is 1.86m dus ook ni ...
Haha, ja dan komt het echt van je man zijn kant af... Jaa gaat ook goed, gaat zo snel allemaal. Met noran zitten we nog in de medische molen, hij heeft waarschijnlijk een intolerantie voor koemelk.. dat zijn ze nog allemaal aan uitzoeken. Dachten eerst net als jesse een allergie maar dat hebben ze niet in zijn bloed gevonden. Dus denken ze aan een intolerantie.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Haha, ja dan komt het echt van je man zijn kant af... Jaa gaat ook goed, ...
Hoi! Ik dring ff je gesprek binnen ;) mijn zoontje heeft ‘niet-IgE gemedieerde kma’. Idd niet in het bloed te vinden. Ook geen directe heftige reactie zoals bij Jesse. Wel veel klachten gehad in z’n eerste half jaar voordat we dit wisten. Veel huilen, reflux, diarree, niet meer groeien. Oh wat zijn we zoekende geweest. Hebben jullie ook veel lastige dingen met Noran of gaat hij eigenlijk juist heel makkelijk? Succes met de medische molen! 🍀

één jaar geleden

Alles moet op de fiets 🚲😁

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Je begrijpt alles wat ik zeg, je snapt alles wat ik doe, je voelt alles wat ...
Wat heerlijk zeg! Klinkt herkenbaar met mijn dochter. Ik vind het soms zo bizar hoeveel ze al begrijpt voor zo’n klein meisje 🥺

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Haha, ja dan komt het echt van je man zijn kant af... Jaa gaat ook goed, ...
Oo hopelijk komen ze er snel achter wat het is!

één jaar geleden

Reactie op happy24

Hoi! Ik dring ff je gesprek binnen ;) mijn zoontje heeft ‘niet-IgE gemediee ...
Hoi geeft niet.. Alrijd welkom, want het ziekenhuis neemt om niet echt sirieus en dan is het wel fijn dat er dus ook niet igE gemedieerde kma is.. Toen hij 2 weken oud was, begon het eigelijks met diarree, slijm, bloed in zijn ontlasting, veel huilen, krampjes overtrekken en hele erge eczeem, toen zijn we gestopt met borstvoeding en ben ik neocate gaan geven, ( volledig koemelkvrij) heeft hij een Provocatietest gehad, maar daarin heeft hij op dag 1 gereageerd en dag 2 niet.. en eerst bleek hij dus wel koemelkallergie te hebben en zo ineens waren de datums verwisseld en had hij geen koemelkallergie. Moesten we terug op de pepti.. en daar ging het weer mis met weer veel huilen, diarree met slijm. Zure poep. Kapotte billetjes.. Toen konden we weer terug op de neocate en hebben ze vorige week bloed geprikt, daar zat het dus niet in.. nu zeggen ze dat hij misschien een intolerantie heeft. En moeten we weer terug naar de normale voeding.. en gooien ze zijn diarree weer op een buikgriepje.. 😒

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Hoi geeft niet.. Alrijd welkom, want het ziekenhuis neemt om niet echt sir ...
Ook ik breek even in op dit gesprek ☺️. Wat vervelend dat jullie niet serieus genomen worden. En dat terwijl blijkt dat bloedtesten helemaal niet betrouwbaar zijn zo jong. Als de test positief is dan is er iig sprake van allergie. Maar bij een negatieve test kan er nog altijd sprake zijn van allergie! Dat ze dat niet weten vind ik schokkend. Ik zou mij nog even flink boos maken want dit verhaal is echt wel heel duidelijk. Hier een meisje dat atypisch reageerde, pas na 24u, met koorts, benauwdheid en eczeem. Kon echt niet volgens de arts. Provocatietest was door een buikgriep virus niet duidelijk. Melk gaan introduceren en zag het meteen mis gaan. Alles gedocumenteerd. Opgeschreven, foto’s, filmpjes. Maar waren nog vage klachten. Nog een stap opgehoogd (arm meisje🙁) en toen was ze zo zielig. Rode ogen, niet meer spelen. Foto gemaakt, opgestuurd naar diëtiste (bij ons werkt die samen met de kinderarts in het ziekenhuis). Die is meteen naar de arts gegaan. Binnen 30 min kreeg ze medicatie voorgeschreven en een machtiging voor pepti (was voor haar net voldoende). Wat ik dus zou doen is alles documenteren. Dat voorleggen. En niet loslaten. Des noods second opinion bij een anders arts/ziekenhuis. Zijn klachten zijn veel typischer dan bij ons meisje. Heel veel succes.