1068 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op 3kidsmom

Ook ik breek even in op dit gesprek 鈽猴笍. Wat vervelend dat jullie niet serie ...
Vreselijk toch? Dat je zover moet gaan voor je kindje voor ze je pas geloven. En idd je arme kind moet het elke keer maar weer doormaken.. Ja we zijn nu ook doorgestuurd naar een di毛tiste. Die gaat voor ons nu een plan maken. Ik probeer het, of eigelijk moet het anders willen ze je helemaal niet helpen. Maar zo gauw ik merk dat het weer mis gaat, dan wil ik idd een second opinion in een ander ziekenhuis..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Vreselijk toch? Dat je zover moet gaan voor je kindje voor ze je pas gelove ...
Jeetje wat vreselijk. En deels herkenbaar. Bij ons duurde het zes maanden voordat ik zelf aan koemelk dacht als mogelijk probleem. Ik gaf borstvoeding dus ik kon gelukkig zelf stoppen met melk zonder neocate oid nodig te hebben. Maar wat een zoektocht.. en idd de ene kinderarts erkent dit wel, de andere niet. En het is niet aan te tonen. Zelfs niet met provocatie want meestal volgen de klachten pas na een dag of enkele dagen of pas na wat langdurigere blootstelling aan melk of zelfs pepti. Mijn zoon kan helaas ook niet goed tegen pepti.

茅茅n jaar geleden

Onze meiden Emma en Nina, zooo trots 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Ja, dat was heel naar en ging ook tegen mijn gevoel in. Maar uiteindelijk heeft het wel geholpen want daarna een hele fijne samenwerking gehad. En goed nieuws: ze is nu 5 en sinds kort er over heen gegroeid

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik hoop dat jullie snel gelooft worden! Succes en sterkte!

茅茅n jaar geleden

馃槑

茅茅n jaar geleden

馃グ

茅茅n jaar geleden

Papa zei Laatst tegen Nico dat mama graag bloemen ziet. We waren in de wei komt Nico af mamamamama

茅茅n jaar geleden

馃 dit vond ze wel even prachtig 馃槃

茅茅n jaar geleden

馃槏馃槏

茅茅n jaar geleden

馃挋馃檹

茅茅n jaar geleden

馃

茅茅n jaar geleden

En kleine noran 馃挋

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

馃挋馃檹
Och wat zoet! En ze gaan steeds meer Op elkaar Lijken!

茅茅n jaar geleden

Zelf geprobeerd wat foto鈥檚 te schieten.

茅茅n jaar geleden

2 boeven

茅茅n jaar geleden

Cuties

茅茅n jaar geleden

Kijken lekker naar beneden mama

茅茅n jaar geleden

馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a