1068 Reacties

één jaar geleden

Iemand tips voor het in slaap helpen van je kindje? De mijne zit in een regressie en wil dat ik de heletijd bij hem blijf. Wanneer ik denk dat hij slaapt zegt ie; mama bij mij zitten. Vannacht werd hij voor 1,5 uur wakker vanalles geprobeerd. Maar ik weet het even niet meer

één jaar geleden

Heerlijk genieten in Italië 🌞

één jaar geleden

Gardaland.

één jaar geleden

Iemand tips voor het in slaap helpen van je kindje? De mijne zit in een reg ...
Ah wat vervelend! Ik denk zelf dat je kindje je nu wat meer nodig heeft door ontwikkelingen. Ik ga daar zelf altijd in mee en hou m’n dochter vast tot ze slaapt. Mijn ervaring is dat het echt tijdelijk is en het vanzelf weer beter wordt. Succes 😊

één jaar geleden

Vakantie!! ☀️🌴

één jaar geleden

❤️❤️

één jaar geleden

Voor dit moment 1 van de mooiste foto's voor mij❤ Mijn 2 jongens samen met mijn moeder, genieten zolang het nog kan. Ze is helaas uitbehandeld 🥺❤

één jaar geleden

Reactie op MBBor

Voor dit moment 1 van de mooiste foto's voor mij❤ Mijn 2 jongens samen met ...
♥️♥️♥️♥️♥️ veel liefde

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Heerlijk samen groentjes snijden voor de BBQ 😅
Wat gezellig zo samen. Wat voor mes is dit?

één jaar geleden

Noran 🩵🌞

één jaar geleden

De motor is ook mee op vakantie 🌞

één jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Wat gezellig zo samen. Wat voor mes is dit?
Ik heb hem voorheen altijd met een gewoon aardappelmesje laten snijden. Maar omdat hij er toch wat onvoorzichtig mee in het rond zwaait soms had ik nu een kidikutter aangeschaft een veilig kindermes😅 Zo hoef ik hem niet elke seconde in t oog te houden terwijl ikzelf kook

één jaar geleden

Xammie

één jaar geleden

Maxi

één jaar geleden

Ik geef bv, maar Mateo vind het zo leuk om een flesje te geven. Dan maar even kolven 💕🍼

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Xammie
Wow is hij ook al aan het lopen?!😍 Hoe oud is Xam nu ?

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Wow is hij ook al aan het lopen?!😍 Hoe oud is Xam nu ?
Ja hij loopt al los. Banjert echt hele huis al door🙈 Hij is vandaag precies 11 maanden!

één jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja hij loopt al los. Banjert echt hele huis al door🙈 Hij is vandaag precie ...
Ook al zo lekker snel! Max liep ook al vlot toch? *stiekem jaloers hier op jullie kindertjes.. al weer ff bezig met nr2 maar wil nog niet lukken hier😔*

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Ook al zo lekker snel! Max liep ook al vlot toch? *stiekem jaloers hier o ...
Ja Max liep met 11 maanden los. Xam was een maandje eerder maar begon al met 9 maanden met proberen🙈 Ahh wat vervelend dat het niet lukt! Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt 🙏🏼

één jaar geleden

Lekker met water 🥰