1070 Reacties

茅茅n jaar geleden

Super Nintendo world

茅茅n jaar geleden

馃グ

茅茅n jaar geleden

Noran 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Noran 馃グ
Wat een schatje zeg 馃グ

茅茅n jaar geleden

En we zijn weer thuis 馃彔 鉁堬笍

茅茅n jaar geleden

馃槏馃槏

茅茅n jaar geleden

Magneet blokken zijn hier echt een hit! Nico bouwt daar echt heel graag mee 馃槃

茅茅n jaar geleden

We moeten toch nog wel even wennen aan die omslag naar 2 graden 馃檮馃檲鈾ワ笍鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Magneet blokken zijn hier echt een hit! Nico bouwt daar echt heel graag mee ...
Wow, dat ziet er gaaf uit!

茅茅n jaar geleden

Leuke bellypaint sessie gehad, grote trotse (bijna) zus!

茅茅n jaar geleden

Bij jullie ook sneeuw?鈽冿笍鈽冿笍

茅茅n jaar geleden

Hier nog maar een klein beetje gisteren super hard sneeuwen en regenen door elkaar was net te warm anders lag er echt een dik tapijt馃槄 Woensdag verwachten we meer hopelijk

茅茅n jaar geleden

Samen met mama, mijn eerste sneeuwpop gemaakt 鈽冿笍馃グ

茅茅n jaar geleden

Best spannend voor de 2e x op de peuterspeelzaal

茅茅n jaar geleden

鈾♀櫋

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Best spannend voor de 2e x op de peuterspeelzaal
Spannend! Hoe is het gegaan? Vind max het leuk?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Spannend! Hoe is het gegaan? Vind max het leuk?
Hij vind het heel erg spannend. Hij is ook nooit naar kinderopvang oid geweest dus het is voor hem echt helemaal nieuw. Het is even wennen voor hem, maar dat komt vast goed.

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hij vind het heel erg spannend. Hij is ook nooit naar kinderopvang oid gewe ...
Ja dan is het helemaal wennen voor die kleintjes. Jesse gaat sinds september 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal, Sinds kort huilt hij niet meer bij het afscheid nemen.. heeft ook lang moeten wennen. Maar is ook nog nooit bij opvang geweest voor hem was het ook helemaal nieuw. En aangezien hij heel erg gericht op mij is. Was dit heel moeilijk.. Het was echt krijsen bij weg gaan.. Moest er zelf ook altijd van huilen. Je kindje dan in z'n toestand achter laten. Vreselijk vond ik het. Maar half uur later kreeg ik dan foto's dan hij lekker aan spelen was. Hij moest er gewoon even doorheen.. Zou met max vast en zeker weer goed komen.

茅茅n jaar geleden

Hier start Nico in school 1 februari, volgende week mogen we samen al eens een paar uurtjes gaan wennen. Ben ook wel benieuwd hoe hij het gaat vinden. Hij kijkt er enorm naar uit maar weet nog niet echt wat hem te wachten staat denk ik馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Ja dan is het helemaal wennen voor die kleintjes. Jesse gaat sinds septem ...
Goed om te horen dat het nu goed gaat! Max moest gister idd ook erg huilen toen ik weg ging, maar kreeg een uurtje later al een berichtje dat het goed ging. Ze vertelde wel dat ie het echt nog heel spannend vond. Bij het ophalen keek ik door het raam en zat ie wel keurig in de kring. Max gaat ook 2 ochtenden dus ik hoop dat het snel gaat wennen 馃 xam word in oktober 2 dus we kijken even wanneer die gaat. Die staat iig ingeschreven vanaf dat hij 2.5 jaar is (dus dat duurt nog even), maar mocht Max niet zo makkelijk wennen gaat het misschien beter als ze samen kunnen gaan.