1070 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Hier start Nico in school 1 februari, volgende week mogen we samen al eens ...
Spannend! Ze worden zo groot allemaal ineens h猫. Hopelijk vind hij het leuk.

茅茅n jaar geleden

Moest even de andere kindjes onherkenbaar maken. Maar daar zit ie dan.. keurig in de kring 馃檲馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Goed om te horen dat het nu goed gaat! Max moest gister idd ook erg huilen ...
Ja het is ineens ook een grote stap voor ze.. logies dat ze daar aan moeten wennen. Meestal is het afscheid nemen ook het moeilijkste voor ze.. en als ze zich opgegeven moment een beetje vertrouwd voelen en vriendjes maken. Dan komt het wel goed. En anders idd samen laten gaan als dat beter gaat. Hij zit daar wel heel lief! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Ja het is ineens ook een grote stap voor ze.. logies dat ze daar aan moeten ...
Ja mega stap voor ze! En ook voor mama 馃檲馃槀 hoop dat het snel beter gaat 馃 maar wat ik al begreep is idd het afscheid het lastigst. Na het buiten spelen had hij het ook weer even lastig. Hij wilde z鈥檔 jas niet uit doen en terug het lokaal in. Hij dacht vast ik heb m鈥檔 jas aan.. tijd om nr huis te gaan馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Ja mega stap voor ze! En ook voor mama 馃檲馃槀 hoop dat het snel beter gaat 馃 ...
Och ja die lieverd.. 馃檲馃き

茅茅n jaar geleden

2.5 jaar oud alweer vandaag 馃帀馃グ Waar is de tijd gebleven.. over 6 maanden gewoon al 3.. 3 JAAR!! HOE DAN?! 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

2.5 jaar oud alweer vandaag 馃帀馃グ Waar is de tijd gebleven.. over 6 maan ...
Niet normaal h猫! Max in juli alweer 3 en xam oktober alweer 2. Volgend jaar gaan onze juli kindjes al naar de basisschool! 馃馃馃ス

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

2.5 jaar oud alweer vandaag 馃帀馃グ Waar is de tijd gebleven.. over 6 maan ...
Ahh knappie!!!

茅茅n jaar geleden

Onze topper was super stoer bij de tandarts 馃槏

茅茅n jaar geleden

Liefste grote broer 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op chan1994a

Niet normaal h猫! Max in juli alweer 3 en xam oktober alweer 2. Volgend jaar ...
Aah jaa daar moet ik nog even helemaal niet aan denken. Ik vind 2 ochtenden net voldoende hahah ik mis hem dan oprecht gewoon.馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op dewinter

Onze topper was super stoer bij de tandarts 馃槏
Oohh wat stoer zeg! Knap ook dat hij rustig blijft zitten..

茅茅n jaar geleden

Nu van woensdag toch een mooi dik pak sneeuw. Veel gaan wandelen met de slee.( Nico draagt graag een helm馃ぃ) Echt geweldig voor de kindjes dat mooie pak sneeuw eindelijk

茅茅n jaar geleden

En kleine broer in de draagdoek. Die valt meestal meteen in slaap tijdens wandelen maar gisteren echt een uur rondgekeken hij vond het ook bijzonder. 馃槃

茅茅n jaar geleden

Yo broer, ik wil spelen!!馃槤

茅茅n jaar geleden

Hier gisteren ook eindelijk sneeuw! Ze moest naar de opvang dus haar met de slee gebracht en daar heeft ze nog ruim een uur in de sneeuw gespeeld en sneeuwballen gegooid 馃ぃ kind is helemaal in haar nopjes in de sneeuw!馃グ

茅茅n jaar geleden

Voor het eerst in Disney 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op IslandVibes

Voor het eerst in Disney 馃槏
Wauwie!! 馃グ veel plezier

茅茅n jaar geleden

Vanochtend een hele leuke zwangerschapsshoot gehad! Zo benieuwd naar de foto鈥檚!!

茅茅n jaar geleden

Samen onze trap aant zetten. Kleine schrijnwerker 馃槢