1070 Reacties
vor 10 Monaten
Er was een speciale winkel op Landal.
Je kan knuffels kopen! Niet met geld maar met je speentjes!
MEVROUWTJE SLAAPT AL EEN UUR
UUR zonder tranen wel met mama aan haar zeide bij inslapen
Spannend hoe het verder gaat♡ wel aleen beetje trots
vor 10 Monaten
Reactie op Boy or Girl
Er was een speciale winkel op Landal.
Je kan knuffels kopen! Niet met geld ...
Hoe is het verder gegaan?🙂
vor 10 Monaten
Reactie op 19Marloes90
Hoe is het verder gegaan?🙂
Ja best goed! Op de terug weg bedacht ze van maar thuis hebben we toch nog een tuttje mama. Nee schat toen kwam het besef was het huilen.
Savond zei ze ik wil tuttie ik zei nee die heb je aan bollo gegeven. Owja ik kikkertjes en de baby's krijgen mijn speentje dan gaan ze niet huilen als jij bij mij komt.liggen ga ik ook niet huilen. En ze werd mega vaak wakker maar viel echt steeds snel in slaap.
Vanacht was ze maar 2x wakker geworden. En vanaf de auto helemaal niet gehuild. 3n ze heeft er vandaag niet ok gevraagd! En we gaan nu met een stickerkaart beginnen dat ze over 4 dagen een choco haasje krijgt als ze de nachten zonder mij slaapt en vanaf de laatste nacht helemaal alleen in slaap valt 🤭 werkt hier meestal goed heb de stippen een kleur gegeven en bij elke kleur een uitleg en ze heeft heeeeel veel zin om.het haasje op te eten dus ben benieuwd. Ze heeft ook hele erge open beet door die speen ze kan niet eens een stuk brood afbijten dus het is hier wel nodig haha maar het valt me wel mee omdat er geen tranen zijn en normaal werd ze helemaal gek als ze.die speen niet kreeg
vor 10 Monaten
4e nacht zonder speentje, heel de nacht alleen geslapen 1x moest ik haar instoppen! #trots
vor 10 Monaten
Reactie op Boy or Girl
4e nacht zonder speentje, heel de nacht alleen geslapen 1x moest ik haar in ...
Knap hoor! Ik wil hier ook heel graag dat hij zijn speen weg doet.. maar als ik al zegt dat hij de speen niet krijgt, word hij hysterische 🙈
Zoo zonde, want zijn tandjes staan er al lekker naar..
vor 10 Monaten
Reactie op Manu26
Knap hoor! Ik wil hier ook heel graag dat hij zijn speen weg doet.. maar ...
Wij hebben de speen met Sinterklaas mee laten gaan naar Spanje 😏 misschien een ideetje voor Pasen ?🐣
vor 10 Monaten
Reactie op Manu26
Knap hoor! Ik wil hier ook heel graag dat hij zijn speen weg doet.. maar ...
Hier werd ze ook helemaal gek en wild als ze hem niet kreeg, dan ging ze helemaal lijp doen en daarom zag ik er zo erg tegen op! Maar dat is dus helemaal niet gebeurd! Ik moest zelf wel huilen toen we de winkel uitliepen😅 zag haar verdriet al helemaal voor me, me man zei doe alsjeblieft even normaal🤣
vor 10 Monaten
Reactie op Boy or Girl
Hier werd ze ook helemaal gek en wild als ze hem niet kreeg, dan ging ze he ...
Hahahahaha, ik snap je wel.. zou geloof ik het zelfde hebben 🤣
Misschien toch maar keer de stap nemen.. en te proberen.. wie weet gaat het idd net zoo goed als bij jullie. 🤞
vor 10 Monaten
Wij waren int weekend kippen gaan kopen. Nico super blij gezellig wachten tot ze buiten dierven komen. 😂