Hallo dames misschien wat een vreemde vraag. Maar wat voor deo gebruiken jullie nu tijdens de zwangerschap? Dacht er net aan dat dit ook in de bloedbaan terecht kan komen ik gebruik nu nivea invisible black and white maar ze raden wat natuurlijke deo aan maar wat moet ik me hier bij voorstellen welk merk?
Ik gebruik zelf al een flinke tijd Loveli deo, troepvrije deodorant die maakt dat ik fris blijf ruiken ook tijdens hele warme dagen of als hormonen een loopje met me nemen.
Ja interessant onderwerp. In NL is weinig te lezen over parabenen. Afgelopen maandag bij radar ging het er toevallig over en ik weet dat ze in andere landen, bv Duitsland, veel meer daarover delen. Er zijn onderzoeken naar en er is advies voor zwangere vrouwen. Want wat je eet is hier belangrijk maar net zo goed wat je op ke huid smeert, is heel belangrijk.
Ik gebruik Salt of the Earth (gewoon bij de Albert Heijn). Toen ik begreep dat je bij behandeling borstkanker geen deo met aluminium meer mag gebruiken, ben ik me gaan afvragen waarom dan normaal gesproken wel en geswitcht.
Ik had er ook nooit over nagedacht, maar bij mijn vorige zwangerschap werkte mijn normale deo niet meer. Toen overgestapt naar Loveli, zo’n fijne deo! Zonder troep en geen last van nare luchtjes! Erg fijn met al die hormonen.