5 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook de doomoo cocoon. Gebruik hem als babynestje in de box in de kamer. Onze zoon van 4 weken slaapt er s ochtends in en ik maak me er geen enkele zorgen over of het wel veilig is. Het is een heel stevig nestje en de rand bovenin is een soort gaas, lijkt wel beetje op aerosleep materiaal. En het is ideaal dat je hem aan de onderkant kan verstellen, zo kunnen ze er lang in liggen.

4 jaar geleden

Ik heb ook de doomoo cocoon. Gebruik hem als babynestje in de box in de kam ...
Ok茅 dankjewel voor je reactie! Zou je hem er ook snachts in laten slapen in mijn situatie?

4 jaar geleden

Ik heb hem ook! En ja mijn dochter slaapt er snachts in. Heb het nestje in de cosleeper gelegd en zo slaapt ze dus wel naast ons. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. In dit nestje zit bij het hoofdgedeelte en aan de zijkanten een aerosleepgedeelte. Ik slaapt zeer gerust met haar hierin. Voor ons is het dus een uitkomst 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op naal1990

Ok茅 dankjewel voor je reactie! Zou je hem er ook snachts in laten slapen in ...
Ja dat zou ik zeker aandurven. Helemaal als je hem ook nog in een cosleeper hebt naast je 馃槂 gewoon proberen!

4 jaar geleden

Bij ons slaapt hij er bijna altijd in. Zowel overdag als 's nachts. Wel in de co-sleeper naast ons, dus we zijn echt wel altijd in de buurt. We proberen 's nachts nu ook zonder in de cocoon, omdat de co-sleeper toch ook niet zo groot is. Dat lukte 1 nacht goed en 1 nacht helemaal niet. Hij heeft dus wel echt nut van die geborgenheid.