10 Reacties

2 jaar geleden

Heb je al geprobeerd om haar dan snachts is niks te geve eve door te bijten. Zo heb ik de nachtvoeding maar maanden geleden afgebouwd eerste twee nachten werd hij nog wakker ma erna sliep hij gewoon eoor

2 jaar geleden

Eventueel in plaats van melk eerst overgaan op water? Of telkens minder aanbieden snachts? Is het echt honger/trek of is het een gewoonte geworden?

2 jaar geleden

Ik denk dat het echt gewenning is bij je dochter. Ze heeft het niet nodig. Je kunt ervoor kiezen om het af te bouwen door steeds minder melk te geven, of je kunt ervoor kiezen om direct te stoppen. Dan zal ze een paar nachten huilen maar duurt het minder lang. Net waar jij je het fijnst bij voelt!

2 jaar geleden

Wat eet ze overdag zoal? Die flesjes die je in de nacht geeft zijn dat echt flinke flessen ? Ik denk dat je daarmee moet stoppen en dat het eerder gewenning is.

2 jaar geleden

Hoe ziet haar eetschema eruit op een dag? Kan je dat delen qua hoeveelheden?

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Hoe ziet haar eetschema eruit op een dag? Kan je dat delen qua hoeveelheden ...
Ja zeker Ochtends pap 200ml bord Middag brood met kaas of pindakaas Later middag fruit mix Avond eten eet ze ook warm rijst groente vlees en tussendoor eet ze ook wel iets koek of maiswafel enz.dit is ongeveer haar eet schema en ze meestal wel veel meer dan ik heb opgeschreven en drinkt ook water over dag.

2 jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Wat eet ze overdag zoal? Die flesjes die je in de nacht geeft zijn dat ech ...
Nee gewoon halve ongeveer 110 ml maar ze drinkt de flessen wel leeg

2 jaar geleden

Reactie op Reiziger

Eventueel in plaats van melk eerst overgaan op water? Of telkens minder aan ...
Ja dat is het juist lastig ze drinkt wel haar flessen leeg in de nacht daarom vindt ik het moeilijk om te zien of het aan voeding lig of aan haar gewoonte

2 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Ik denk dat het echt gewenning is bij je dochter. Ze heeft het niet nodig. ...
Dit! Eens! Ze heeft het (eetschema gezien) niet nodig 😅…. Zal in het begin écht heel zwaar en moeilijk worden en dan toegeven is niet erg! Wij hebben het met een weekje eraf gekregen, eerste nacht 2 uur knuffelend en half huilend doorgebracht en toen toch nog flesje, dag later ook 2 uur zitten maar dan met mini flesje (helft) uiteindelijk na 2 uur en dag 3 was in slaap knuffelen voldoende .. de dagen erna waren afwisselend knuffelen of alleen speen 😊😄. Hier hebben we de ‘regel’ er sindsdien in gebracht dat ze alleen als ze in een sprong zit of ziek is een fles mag ☺️

2 jaar geleden

Voeden kan ook een troost moment worden. Ik zou de flessen gaan halveren een week en daarna 1 vd 2 flessen weglaten en zo naar niks toe. Een speentje aanbieden en even in slaap wiegen. Ze maken veel veranderingen mee waardoor ze ook meer snachts wakker kunnen worden.