22 Reacties

één jaar geleden

Toevallig staand verschonen al geprobeerd ? Met poep lastig , maar plas luiers zou t kunnen. Ik werk op een Kdv, en soms vinden ze t op die manier minder vervelend ! 😉

één jaar geleden

Hier ook.. 😴 Hele tijd terug deed hij dit ook heel erg.. toen ging het weer hele poos goed. En nu sinds kort is het echt weer drama.. Heb geen tips.. het is een fase. Wel kun je evt nog broekjes proberen.

één jaar geleden

Reactie op dv0405

Toevallig staand verschonen al geprobeerd ? Met poep lastig , maar plas lui ...
Hij loopt nogal graag weg in zijn blote poep.. 🤭 maar ik probeer het nog eens, bedankt! 😊

één jaar geleden

Hier ook drama! Staand verschonen met luierbroekjes gaat nog wel een beetje. M’n moeder begon er ook al over, dat het drama is! Hij rent lachend weg in z’n blote gat 🤣

één jaar geleden

Reactie op tango

Hier ook drama! Staand verschonen met luierbroekjes gaat nog wel een beetje ...
Same problem over here 🙋🏼‍♀️😂

één jaar geleden

Hier ook drama! Als ik al zeg luier verschonen, rent hij al lachend weg😂. Als hij geplast heeft doe ik hem staand verschonen, dat gaat nog enigzins. Als hij gepoept heeft moet hij toch echt even liggen, dan maar even krijsen. Als ik doorzet dan stopt hij van zelf.

één jaar geleden

Hebben jullie trouwens ook dat je kindje continu opgetild en vastgehouden wil worden? Sorry dat het off topic is maar dat doet m’n zoontje ook de hele tijd. Ik heb de draagzak maar uit de kast gehaald want ik kom dus nergens meer aan toe. MEGA aanhankelijk. Hij grijpt zich vast en laat niet meer los! Het zal wel weer een fase zijn 🤪🤪🤪🤪

één jaar geleden

Reactie op tango

Hebben jullie trouwens ook dat je kindje continu opgetild en vastgehouden w ...
Momenteel valt het mee maar er zijn echt wel periodes dat hij aijn voetjes niet op de grond wilt zetten en aan mij hangt als een aapje 🤭

één jaar geleden

Hier ook. Als ik hem dan op de verversmat krijg, begint hij hard te schoppen. Enkele dingen die bij ons wel helpen om hem wat af te leiden: - Soms lukt het om hem af te leiden door hem zijn sokken te laten uitdoen. Ondertussen dat hij met zijn beentjes omhoog ligt, kuis ik snel zijn poep af. - een liedje zingen. Meestal iets in de trend van "handje klap" zodat hij ook iets moet doen. - vragen om kiekeboe te spelen. Hij moet dan zijn oogjes afdekken en dan vraag ik waar is Lucas. Sinds vandaag zijn we ook begonnen met het potje te introduceren, stapje per stapje. Hopelijk helpt dit ook wat ☺️

één jaar geleden

Reactie op Fatarinka

Hier ook. Als ik hem dan op de verversmat krijg, begint hij hard te schoppe ...
Dank je wel voor de nuttige tips, ik ga ze eens proberen 😊

één jaar geleden

Hier ook drama! Maar wat voor nu even helpt is zeggen. Wil je een stickertje uitkiezen en dan ligt ze op jet verschoonkussen met een sticker vel en kan ze er ondertussen een kiezen en plak ik hem op de muur (deze gaan er makkelijk van af)

één jaar geleden

Ik ging vanochtend verschonen op de grond en dat werkte goed.. 😅 voor deze keer haha

één jaar geleden

Reactie op tango

Ik ging vanochtend verschonen op de grond en dat werkte goed.. 😅 voor deze ...
In de zetel, op de vloer.. allemaal geen optie 🥴😂

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Hier ook drama! Maar wat voor nu even helpt is zeggen. Wil je een stickertj ...
Hmm, eens moeten testen! Thanks 😄

één jaar geleden

Wij doen staand verschonen en bij een poepluier geef ik hem een beetje melk in een fles (hij leeft voor melk 😁)

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Wij doen staand verschonen en bij een poepluier geef ik hem een beetje melk ...
Hier leeft hij ook voor melk, dus bij zijn avondfles is verschonen geen probleem. Rechtstaand geprobeerd maar hij loopt terug al wenend weg als ik afkom met zijn pamper 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Stéphaniie

Hier werkt het echt top. Ze wilt al 2 dagen heeeeeel graag stickertje uitzoeken(liggend op de rug dus😅)

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Hier werkt het echt top. Ze wilt al 2 dagen heeeeeel graag stickertje uitzo ...
Super leuk! Hier geen last van maar las toch even mee voor mocht het wel gaan komen🤭😉 Nog als tip.. anders een grote lijst ophangen om erop te plakken als stickers niet op de muur blijven plakken..

één jaar geleden

Reactie op Stéphaniie

Heb je het al getest! Hier werkt het nog perfect! Ze wilt niet. Weglopen NEE! Mama zegt nou dan kies ik zelf een stickertje! En ze komt snel aan rennen en zonder moeite blijft ze liggen🥸

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Heb je het al getest! Hier werkt het nog perfect! Ze wilt niet. Weglopen NE ...
Momenteel gaat het goed, zonder stickers.. maar ik ga ze wel nog gaan halen voor als jet moment terug aan breekt 😂