11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook hoor, & ik geef het ook nog steeds. Ene x komt hij er wel voor en de andere keer niet. Maar meestal wel. Blijkbaar heeft hij het nog nodig merk ik, beweegt veel maakt een groeispurt, ik geef me eraan over haha

2 jaar geleden

Herkenbaar. Ik geef het gewoon . Als hij 10 is drinkt hij vast geen melk meer snachts denk ik dan haha

2 jaar geleden

Hier ook een dochter 15 mnd die standaard nog wakker wordt snachts. Wel gaf ik tot een paar weken geleden nog borstvoeding, maar nu wil ze dus een fles, anders gaat ze idd niet slapen

2 jaar geleden

Hoi! Mijn zoontje van 15 m die wordt ook gewoon wakker ! Soms wel twee keer ik geef het gewoon. Ik zelf had blijkbaar ook nachrvoeding tot 6 jaar!! Haha

2 jaar geleden

Je zou het kunnen proberen af te bouwen door de melk steeds meer te verdunnen met water. Elke dag een klein beetje meer water en minder melk. Tot dat er alleen nog water overblijft. Mocht je er wat aan willen doen natuurlijk. Ik zet altijd een fles water bij mijn dochter in bed en als ze snachts wakker wordt en dorst heeft drinkt ze wat en gaat ze weer verder slapen. Mede hierdoor zijn de nachten rustig en de ochtend later.

2 jaar geleden

Yes hier ook!

2 jaar geleden

Cold turkey mee stoppen als je wil 😃

2 jaar geleden

Herkenbaar. Hier ook. Ik heb het losgelaten en geef hem gewoon z'n melk als hij daar behoefte aan heeft 😊

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Je zou het kunnen proberen af te bouwen door de melk steeds meer te verdunn ...
Dit hebben wij ook gedaan, heeft bij ons goed gewerkt!

2 jaar geleden

Heerlijk om te lezen dit! Hier ook 16 maanden. Wordt wakker, als ik hem een fles geef slaapt hij vaak weer snel. Zo niet kan ik uuuren bezig zijn (niet overdreven)🙈😂

2 jaar geleden

Mijn dochter komt ook elke nacht, soms 1uur, soms pas 4uur en dan wilt ze ook echt de fles, anders gaat ze echt niet verder slapen 😴