Hi meiden,
Mijn dochter van bijna 19 maanden gedraagt zich heel anders sinds ik zwanger ben. Ze is enorm aan het drammen en opstandig aan het doen en ze kan heftige drift buien hebben.
Natuurlijk had ze dit ook voordat ik zwanger werd maar ik merk dat het sinds dien enorm veranderd is.
Ook kan ze af en toe onwijs bij me plakken en de andere keer wilt ze niets van me weten.
Zijn er meer mama鈥檚 die dit herkennen?
Ik vermoed dat dit de leeftijd is.. ik heb ook een meisje van 20 maanden en die hangt enorm aan mij .. maar sinds kort begint ze ook voor alles te klagen en ze zou zelfs durven slaan.. ik zelf ben 5 weken.
Mijn zoontje van 2 moet geregeld ook niks van me weten. Heb met name het idee dat hij merkt dat ik niet lekker ben. Wordt vooral vervelend als ik langer in bed lig of even ga rusten bijvoorbeeld. Hoorde dat kinderen daar wel vaker moeite mee hebben bij hun ouders
Nu je het zegt. Inderdaad mijn zoon is ook sindsdien enorm opstandig, veeeeel meer dan daarvoor. Ik dacht zelf de leeftijd, maar misschien ook wel de hormonen ja. Onze hond is ook weer niet bij mij weg te slaan. Hele tijd bij mij willen zijn en liggen. Ze hebben meer door dan je soms denkt idd
Herkenbaar, Mijn dochter wordt bijna 3. We willen nog niets vertellen, maar ze heeft het zeker door. Ze heeft het nu steeds over dat ze een zusje wil, en een echte baby ipv een pop... en inderdaad...
Opstandig 馃檲
Oh dit herken ik heel erg! Mijn peuter van 2.5 is mij ook echt aan het uitdagen en ook driftbuien. Papa is z'n beste vriend;). Gelukkig knuffelen en spelen we ook nog, maar ik merk echt dat het veel erger is sinds ik zwanger ben!
Bij ons zoontje is het net andersom, Hij is 18 maanden en nooit echt heel vervelend en goed te sturen en altijd een knuffelkont馃槉 Sinds ik zwanger ben is hij nog knuffeliger en geeft hij nog meer kusjes. Maar wat niet is kan nog komen 馃檲
Mijn zoontje van 4 knuffelde de dag na de positieve test in 茅茅n keer mijn buik, toen ik vroeg wat hij deed: ik knuffel je buik mama, zodat er een baby in kan (gek, want hij heeft niets met baby's en heeft het er nooit over)