10 Reacties
4 jaar geleden
Munchkin. Alleen als die van hoogte valt (van de stokke eetstoel) lekt ie wel 😂
4 jaar geleden
Wij hebben dit soort glaasjes met verschillende printjes.
Het is makkelijk dat ze transparant zijn want dan kan je goed zien of het water al bij het mondje is. En ze zijn klein en licht voor als je kindje het uiteindelijk zelf gaat vasthouden.
Voor onderweg heb ik een drinkfles van hema, met takkie erop. Daar schroef je het bovenste deel vanaf en dan heb je een lekker brede opening, dat vond mijn oudste het makkelijkst toen ze nog kleiner was. Nu gebruikt ze het bovenste deel als beker en drink ik zelf uit de fles. Mn jongste van nu 5,5 mnd drinkt nog geen water.

4 jaar geleden
Reactie op Co8140
Snapte hij of zij dit snel? Dat je moet zuigen?
Op de een of andere manier, snapte hij het meteen 🤷♀️ Daar verbaasde ik me over, maar wel heel fijn! Van de tuitbeker snapte hij namelijk niks en werd hij heel boos, haha.
Enige nadeel is dat er soms wat veel uit het rietje komt en dat laat hij dan langs zijn mond lopen. Maar opzich leert hij vanzelf wel dat hij dan iets minder hard moet zuigen en het is toch maar water dus geen vlekken of iets
4 jaar geleden
Reactie op Co8140
Dit is glas? Of plastic?
Kunststof. Ze zijn van mepal. Het zou melamine kunnen zijn. Ik bedenk me idd net ineens dat ze dat tegenwoordig afraden onder de 3 ofzo, zeker voor warme dranken. Zal dus zelf ook even op zoek moeten naar wat anders voor de jongste straks 🤔
Hoewel ik eerlijk gezegd met alleen koud water niet denk dat het snel een probleem is.
Maar in ieder geval zou ik nog altijd kleine, lichte transparante open bekertjes aanraden 😁
4 jaar geleden
Reactie op Elea
Kunststof. Ze zijn van mepal. Het zou melamine kunnen zijn. Ik bedenk me id ...
https://www.babypark.nl/done-by-deer-sea-friends-yummy-kinderglas-3-stuks.html?color=846
Deze zijn leuk en van acryl 😉
4 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Ik gebruik een rietjesbeker van avent. Gaat echt al top 😊
Heb hier al veel over gehoord en gelezen. Schijnt goed te zijn voor de mond motoriek. Ik ga deze ook bestellen😄