21 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje al vanaf 9 maanden ofzo. En het ging met de tijd steeds beter. Dus gewoon blijven oefenen! :) Is een beker met tuitje ook geen idee? Ik zal even een foto sturen.

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/nuby-drinkbekers-met-tuit-herbruikbaar-verschillende-kleuren-6-stuks/9200000002229119?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

En wat voor 360 beker heb je? Die van munchkin hebben wij, helemaal top!

één jaar geleden

Die van mij snapt het wel maar gooit ermee. Dat vinden de bekers niet zo leuk dus dan knalt hij open en ligt alles over de vloer.... Hier dus nog rietjes beker 🤣

één jaar geleden

Er zijn ook rietjes bekers met een hardere tuut zeg maar, dan gaat het rietje niet stuk. De 360 bekers hebben hier nooit gewerkt bij eerste en de tweede maakt er lachend een rommel mee. Mijn motto is ze leren vanzelf door met bestek te eten beter hun mondje gebruiken en drinken zoals de grote mensen doen is hier zo interessant dat ze de tussen bekers graag overslaan. Succes

één jaar geleden

Hier drinkt hij gewoon uit een gewone beker. Of pakje drinken. Of deze zoals op de foto als we dagje weg zijn of op bezoek gaan. Maar thuis meestal altijd uit een beker..

één jaar geleden

Bij ons werkt de 360 graden beker al een bijna een jaar lang prima. Maar ik denk dat dit per kindje verschillend is. Zou je niet kunnen overstappen naar een normale beker? Onze zoon drinkt sinds een paar maanden aan tafel uit een gewone open beker en dat gaat goed. Moet wel wat extra opletten dat hij hem niet per ongeluk omstoot maar dat is dan maar zo.

één jaar geleden

Hier al heel lang! Heeft het op een dag geleerd toen we water vanboven op de beker deden. Begreep toen dat ie moest zuigen en het dan kwam. Maar ik zou het op deze leeftijd eerlijk gezegd niet meer aanleren. Wij zijn nu echt aan het minderen met de beker en willen echt overstappen naar een open beker. Zoon vindt het zelf alleen wat eng omdat hij zich al 2x vol water gekapt heeft 😅 Maar open beker is het allerbest voor de mondmotoriek! (Ik ben logopedist). Het zuigen bij de 360 beker is op zich geen natuurlijke manier van drinken (al is het voor het juist slikken wel een prima beker). Ofwel gewone rietjes gebruiken in een open beker?

één jaar geleden

Hier gebruiken we 'm denk ook al een jaar ofzo...de Munchkin 360. Dochter had 'm eerst ook lange tijd niet door. Ik drukte dan een beetje met mn vinger op t rubber zodat er wat uitkwam en zij doorkreeg dat ze kon drinken, ging daarna vanzelf. Daarnaast doen we ook vrijwel elke dag oefenen met de open beker en 's morgens krijgt ze melk in een rietjesbeker.

één jaar geleden

Ons dochtertje drinkt er ook uit, eerst snapte ze het niet en ineens had ze het door. Ze drinkt nu uit een open beker, maar de 360 ook altijd nog bijdehand. Wij bleven hem gewoon aanbieden, verder kan je denk ik niet doen.

één jaar geleden

Leren drinken uit een gewone beker. Gaat bij m'n dochter heel goed 😊

één jaar geleden

Zoon heeft 360 beker nooit begrepen en een rietjesbeker ook niet 😅 direct begonnen met open beker en nu drinkt hij volledig zelfstandig uit een open beker. Ik zou gewoon een open beker gaan aanbieden...

één jaar geleden

Ik lees heel veel al open beker! Ik ga dat toch ook eens doorzetten hoor! Want hij vind het wel interessant maarja..he je snapt het wel zooitje...en hij gaat er met zijn handen in hahaha 😂

één jaar geleden

Ik lees heel veel al open beker! Ik ga dat toch ook eens doorzetten hoor! W ...
Hier gaan niet alleen de handen erin hoor haha....😅 Tijdens het eten al menig stuk brood, banaan, doperwt en kip uit haar beker gevist 🙊😅 Oh en lekker roeren erin met vork of lepel...

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hier gaan niet alleen de handen erin hoor haha....😅 Tijdens het eten al me ...
Ach ja.. dat hoort allemaal bij het ontdekken van de wereld. Geeft niets toch? 😁😃 daarna lekkere smoothie op drinken of lepelen 🤣

één jaar geleden

Reactie op happy24

Ach ja.. dat hoort allemaal bij het ontdekken van de wereld. Geeft niets to ...
Oh jahoor absoluut! 😅 Vind het ook helemaal prima, superleuk om te zien dat ontdekken 😆 Laten dr ook lekker rommelen ermee

één jaar geleden

Hier drinkt m’n dochter thuis ook meestal uit een open beker. Ze begon onze glazen steeds af te pakken haha. We gebruiken meestal die gekleurde plastic bekers van de Ikea. En idd, af en toe gaan de handen erin of wordt het bekertje omgegooid om te kijken wat er gebeurd. Maar dat is dan maar zo 🙃 af en toe thuis en onderweg een rietjesbeker en een enkele keer de 360 beker. Tuitbeker zou ik iig niet meer mee beginnen, schijnt niet goed te zijn voor de ontwikkeling van de mondspieren.

één jaar geleden

Ja , wij hebben 1 van difrax. Volgens mij stond er op de verpakking dat die vanaf ongeveer 2 jaar was. Maar dat weet ik niet zeker. Eerste 2 dagen groot verzet. Toen hebben we de beker even weggezet. Nu krijgt hij dag wel een keer drinken uit. Hij drinkt dan wel wat minder omdat hij het nog moeilijk vindt. We zijn gewoon aan het oefenen

één jaar geleden

Hier drinkt hij eigenlijk al lang uit een gewone open beker. Maar als we ergens naartoe moeten hebben we die 360 graden beker voor onderweg ofzo omdat die niet lekt😅 Hier was dat de eerste weken ook wel dat hij er niets uitkreeg na een tijdje leren ze dat wel vanzelf denk ik😄

één jaar geleden

Je kan wat water op de dop doen, dan begrijpen ze vaak wel hoe het werkt