7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb bij mij eerste een dubatti gehad. Vond het helemaal niks🙈 Je kunt de wagen niet met 1 hand besturen, de zwenkwielen aan de voorkant gaan dan continue tegengestelde richting op. Banden lopen snel leeg (luchtbanden). Uit elkaar is het onderstel vrij groot & zwaar. Nee, ik zou hem niet meer kiezen, ondanks dat wij toen bij babypark een showroommodel kochten voor €750. Ik ga nu voor een Joolz Hub+ waarschijnlijk...

4 jaar geleden

Heel toevallig waren wij vanavond in de babydump. En stonden met zowel de dubatti als de joolz day +. We hebben voor de laatste gekozen omdat ik niet zo groot en (sterk😉) ben en dus wat meer moeite had de kinderwagenbak er van het dubatti onderstel af te krijgen. De joolz is heel dijn dat je dus eerst de ene en dan de andere kant los kan klikken en hem met de middenbeugel eraf kan tillen. (Hoop Dat je snapt wat ik bedoel) maar iig voor de Joolz gekozen😊 helemaal blij mee!! 🤗🤗

4 jaar geleden

Wij hadden er een paar getest bij babypark over het looppad, wij vonden de dubatti het minst fijn. Wij zijn voor de easywalker harvey2 all terrain gegaan.

4 jaar geleden

Wij hadden eerst ook een Dubatti op ons lijstje staan, maar na het lezen van de reviews op de website van Babypark valt deze voor ons af. Nu gaan we voor de Joolz Geo 2 of de Bugaboo fox 2.

4 jaar geleden

Wij hebben een dubatti, zijn er super tevreden over. Wij zijn voor de dubatti gegaan omdat ik een wagen wou die makkelijk met 1 hand te besturen en in te klappen is, omdat wij een grote hond hebben. Ook bewust gegaan voor de lucht banden omdat wij veel onverhard lopen (bos en zandpaden). De Dubatti bevalt ons echt top 😃 en gebruiken hem straks ook zeker voor nr 2!

4 jaar geleden

Toevallig hoorde ik vandaag dat Dubatti het huismerk van Babypark is.

4 jaar geleden

Als je op de algemene pagina op dubatti zoekt kom je een hoop reviews tegen. Ik heb ze pas gelezen nadat wij deze kinderwagen gekozen hebben. Ik heb gemerkt in de winkel dat kinderwagen toch heel persoonlijk is. Verkoper was bij ons ook heel enthousiast over Joolz en echt niet enkel over Dubatti (mijn ervaring). Wij zijn uiteindelijk in ieder geval een aantal keer over het parcours gegaan met de joolz, nuna en dubatti. Dubatti vonden wij het mooiste qua uiterlijk. Ook ging deze gemakkelijker met inklappen dan de Joolz. Nuna was ook vrij gemakkelijk met inklappen. Wat wij ook wel fijn vonden bij de dubatti is dat hij kan blijven staan eenmaal ingeklapt. Zo kunnen wij deze mooi in onze trappenkast kwijt. Alleen de boodschappenmand was even punt van discussie bij de Dubatti. Die is wel stuk kleiner, maar ook wel weer mooi gesloten. En wellicht neem ik zo niet te veel rommel mee, haha. Toen zijn we gaan wandelen aantal keer over het parcours met toch de neiging op Joolz. Maar de dubatti vond ik persoonlijk toch het fijnst wandelen nog wat wendbaarder en lichter en ook stabieler dan de joolz. Mijn partner vond echter de joolz fijner rijden (wenbaarder, makkelijker sturen) Maar verschil was volgens hem vrij minimaal waardoor we voor de dubatti zijn gegaan. We hebben echter wel voor foam banden gekozen omdat wij onszelf bestempelen als degene die vast met lekke banden ergens zullen staan en ons dan gaan ergeren ipv genieten van de kinderwagen. De luchtbanden reden wel fijner moet ik toegeven door meer demping, maar uiteindelijk waren de foam banden ook hartstikke prima. Al met al ik ben heel blij met de keuze, maar zou ik zeker gewoon alles uit proberen in de winkel tot je zeker bent. Het is echt wel heel persoonlijk ook. Online neigde ik bijv. meer naar de Nuna terwijl ik die in de winkel dus helemaal niks vond! Hogere stang ook met rijden maar ook qua uiterlijk toch minder mooi. Dus ben blij dat we uitgebreid zijn gaan testen. Helaas dus nog geen ervaring dat ik hem al paar maanden in bezit heb! Maar die ervaringen kun je wel lezen op de andere forums buiten deze groep!