10 Reacties
2 jaar geleden
Hoi! Ik en mijn zusjes speelde vroeger eindeloos met Duplo, vooral alle dieren vonden we leuk. Bouwden hele dierentuinen/boerderij met de poppetjes erbij. Maar ook later het vliegtuig en de helicopter en zelfs de dino's vonden we mooi.
Nu heeft onze dochter van 15 mnd de cijfertrein, niet dat ze al echt met die trein speelt, ze bouwt vooral torens van de blokken en rolt het onderstel los door de kamer. Bij mijn ouders vist ze momenteel de dieren uit de grote bak omdat ze dieren leuk vindt, maar eerder bij mijn neefje was vooral het autootje leuk.
Conclusie, kies gewoon een set die je leuk vindt, maar voor kinderen is het echt open end speelgoed, dus maakt het niet zoveel uit.
2 jaar geleden
Wij hebben voor onze dochter ook de cijfertrein set in combinatie met deze: https://www.amazon.nl/LEGO-10913-Opbergdoos-Kleurrijke-Onderdelen/dp/B07W4KVGJM/ref=asc_df_B07W4KVGJM/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430580570798&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=8742622893566910853&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064448&hvtargid=pla-855932697595&psc=1
Kun je heel veel verschillende kanten mee op, dus voor elk kindje leuk.
Op zolder ligt in de doos ook nog het Duplo poppenhuis, maar dat is wel erg meisjesachtig. Denk dat we hem op een regenachtige dag in het weekend maar eens naar beneden halen.
2 jaar geleden
Wij hebben de vrachtwagen met 26 losse blokjes met het alfabet erop.. maar Papa is dan ook vrachtwagen chauffeur dus die keuze was snel gemaakt.. plus we nu ook oefenen met de letters (voor zover dat kan met 16 maanden🤣🤣) haha
2 jaar geleden
Reactie op Coco
We hebben veel maar de getallentrein is een echte topper. Eerst om gewoon m ...
De trein is hier ook favoriet! En hier een dochter 😁. Zijn ook nog andere trein setjes om aan te sluiten dus eindeloos plezier 😊
2 jaar geleden
Sommige diertjes van de boerderij kunnen in het geheel heel makkelijk in de mond (zoals de kip). Als je kindje dus nog veel in de mond stopt zou ik die afraden.
Wij hadden als eerste set voor de oudste de zogenaamde hartvormige doos. Inmiddels heeft zij een enorm pakket van marktplaats, wat ik gewassen heb in de wasmachine. Daaruit zijn de diertjes favoriet, maar ook de poppetjes. En de delen met deurtjes/klepjes/wieltjes
2 jaar geleden
Wij hebben voor haar eerste verjaardag een getallentrein gekregen en een opbergbox met allemaal blokjes waarin ook een poesje zat en 2 poppetjes en een auto. Hier speelt ze zoveel mee dat wij laatst bij de Kruidvat 2 doosjes hebben gekocht met diertjes. 1 setje met boerderij dieren en 1 met een olifant en giraffe, we zitten nu verder te kijken voor dierentuin/boerderij uitbereiding